Schrijf er een leuk stukje over op de FrontPage.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:42 schreef Vasion het volgende:
Het was toch te verwachten dat die Dolberg een dipje zou krijgen.
Nu Feyenoord nog.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:42 schreef Vasion het volgende:
Het was toch te verwachten dat die Dolberg een dipje zou krijgen.
Alle sociale fokkers staan dan al in de kroeg natuurlijk.quote:
Ik vind dat wel meevallen hoe kut hij speelde, net als dat ik die hele hype wat raar vond toen hij wel scoorde.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo meteen? Speelt toch al een tijdje kut?
Oh, dat was je insteek. Vertellen over je reisje..quote:Op maandag 23 januari 2017 20:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Aangezien ik 3 dagen in Dublin was en vannacht terugkwam wel misschien
Hij krijgt weinig ballen wegens de afwezigheid van vleugels.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen hoe kut hij speelde, net als dat ik die hele hype wat raar vond toen hij wel scoorde.
Het is ook niet alsof hij allemaal grote kansen mist.
Hij mist zelfs de aanwezigheid van Traoré waardoor hij meer ruimte kreeg.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij krijgt weinig ballen wegens de afwezigheid van vleugels.
leukquote:Op maandag 23 januari 2017 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schrijf er een leuk stukje over op de FrontPage.
Zeer gezellig en veel Guinness gedronkenquote:Op maandag 23 januari 2017 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dat was je insteek. Vertellen over je reisje..
Hoe was het?
Met Younes en El Ghazi scoort zelfs Ronaldo niet meer.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij mist zelfs de aanwezigheid van Traoré waardoor hij meer ruimte kreeg.
En er komt niks bij, want een vleugelspeler kopen die wat kan is zo moeilijk.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met Younes en El Ghazi scoort zelfs Ronaldo niet meer.
Bij Ajax gaat alles moeilijk of niet normaalquote:Op maandag 23 januari 2017 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En er komt niks bij, want een vleugelspeler kopen die wat kan is zo moeilijk.
"Ze willen niet komen, we hebben het geprobeerd. We gaan het met deze groep doen"quote:Op maandag 23 januari 2017 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Ajax gaat alles moeilijk of niet normaal
Heb je ook een ''whatever''-gevoel bijquote:Op maandag 23 januari 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Ze willen niet komen, we hebben het geprobeerd. We gaan het met deze groep doen"
Van die Scamacca verwacht ik ook niks meer, ook al istie er lang uitgeweest met een blessure.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:49 schreef rubbereend het volgende:
Lammers scoort al maanden niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |