jawel joh, Derksen veranderd zo snel van mening dat ie zelf niet meer weet wat ie gezegd heeft. En dat stipte Marco even aan.quote:
Die heeft er geen kijk op.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Volgens Badder was het een leuk spelertje voor Feyenoord geweest.
Shootouts vind ik ook prima om te doen. Wordt al regelmatig gebruikt bij toernooien in het land. Effectieve speeltijd, meer dan 3 wissels (althans, in de vorm van 1 extra wissel bij verlenging), mogen van mij ook wel.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel? Ja, niet mekkeren tegen de scheidsrechter, maar dat is een open deur zo groot als de Grand Canyon.
Zal Nederland een zorg zijn wat er met die Japanner is.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:55 schreef Rabieluh het volgende:
Een sneer naar de Nederlandse zorg dit.
shoutouts wordt gebruikt bij toernooien in het land? welk land? welk niveau? nog nooit gezien namelijk.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Shootouts vind ik ook prima om te doen. Wordt al regelmatig gebruikt bij toernooien in het land. Effectieve speeltijd, meer dan 3 wissels (althans, in de vorm van 1 extra wissel bij verlenging), mogen van mij ook wel.
Uh.. goeie.quote:
Bij ADO zijn veel shoutouts.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:56 schreef koemleit het volgende:
[..]
shoutouts wordt gebruikt bij toernooien in het land? welk land? welk niveau? nog nooit gezien namelijk.
In Nederlandquote:Op maandag 23 januari 2017 20:56 schreef koemleit het volgende:
[..]
shoutouts wordt gebruikt bij toernooien in het land? welk land? welk niveau? nog nooit gezien namelijk.
Ok, effectieve speeltijd ben ik het ook mee eens. De rest hoeft voor mij niet. Heel misschien tijdstraffen.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Shootouts vind ik ook prima om te doen. Wordt al regelmatig gebruikt bij toernooien in het land. Effectieve speeltijd, meer dan 3 wissels (althans, in de vorm van 1 extra wissel bij verlenging), mogen van mij ook wel.
Wanneer wel dan?quote:Op maandag 23 januari 2017 20:58 schreef onlogisch het volgende:
GGMM is niet op zijn sterkst vandaag.
Dat maakt het wel aantrekkelijker voor de kijker ja. Geldt dat ook bij damesvoetbal, en hoe zou je je dat dan voorstellen?quote:
Ik heb er toen om kunnen lachen, als je ze nu wil maken zorg dan wel dat ze origineel zijn.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. goeie.
Gelukkig maar, ik dacht even dat mijn FrontPage-opmerkingen je niks deden, maar nu ga ik gewoon door.
Normaal is ie wel scherp en ad rem in het begin van de week. Waarschijnlijk een zwaar weekend gehadquote:
Ken ik niet.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb je hier een mening over.
[ afbeelding ]
Het is duur maar 't heeft smaak en iets meer eiwit per 100 gram, leuk voor de afwisseling.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ken ik niet.
ik schuif deze vraag door naar onlogisch.
Oh ja. Even stemmenquote:Op maandag 23 januari 2017 21:01 schreef Zorro het volgende:
Waarom zetten ze hier een Feyenoorder bijj? Dan is het toch al geen verrassing meer?
I will say this only once: Die is dood.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |