Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Dan krijg ik een ban want er zitten ook onthoofdingen inquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Link maar videos dan waar ik moderne amerikaans/europees arsenaal kan zien.
Ik had jou toch wel in het inauguratie topic verwacht? Of kon je al die linksemenschen niet aan?quote:
Een m16 gegeven aan het irakese leger met iron sight beschouw ik niet als modern bruh. Oude gestolen humvees ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban want er zitten ook onthoofdingen in
Welke is dat?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:24 schreef superniger het volgende:
Snotneus mag bij de volwassen mensen aanschuiven.
Was de hortjes op, net wel wat rellenfilmpjes bekekenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik had jou toch wel in het inauguratie topic verwacht? Of kon je al die linksemenschen niet aan?
Welk programma kijk jijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:26 schreef tong80 het volgende:
Jinek vond het een briljante speech. Ik vond hem nog slechter dan slecht.
Weergaloos goed zegt ze nu. Het was een onvoldoende op de middelbare school bij een spreekbeurt.
Slechtste speeche ooit. Ik had al niks met die starfuckster. Wat een doos.
Straks post je WOW of Mad.quote:
Jij zit met modern spul in je maag .Ik zeg dat ze Amerikaanse zooi gebruiken oorspronkelijk voor het Vrije Syrische Leger/Irakquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een m16 gegeven aan het irakese leger met iron sight beschouw ik niet als modern bruh. Oude gestolen humvees ook niet.
Songfestival is afgelopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:26 schreef tong80 het volgende:
Weergaloos goed zegt ze nu. Het was een onvoldoende op de middelbare school bij een spreekbeurt.
Eerst stoppen met rukken voordat je ontknaapt wordt door een gedrocht omdat je niks beters kunt vinden.quote:
Monotone boutquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:26 schreef tong80 het volgende:
Limo in de fik. genot.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was de hortjes op, net wel wat rellenfilmpjes bekeken
Sesamstraat. Dat is straks verleden tijd.quote:
Alsof jij niet 1000 keer zo achterlijk bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:26 schreef tong80 het volgende:
Dat zit nu ergens weggestopt op een digitaal kanaal waar niemand naar kijktquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sesamstraat. Dat is straks verleden tijd.
Ha ha ha. Wat leuk.quote:
Hey niet tegen tong hè, niet tegen tongquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Alsof jij niet 1000 keer zo achterlijk bent.
Ik reageer enkelquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Wat leuk.
Dit maakt FOK! a better place. Je bent stoer met je insite grapjes.
De enige douze point die jij krijgt is als je het doucheputje schoonmaakt. Sperma en haren klitten.quote:
FF bouten tijdens het pissen.quote:
Divide et impera instelling. FSA zijn ook allemaal achterlijke personen voor een groot deel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij zit met modern spul in je maag .Ik zeg dat ze Amerikaanse zooi gebruiken oorspronkelijk voor het Vrije Syrische Leger/Irak
Ik ben veel achterlijker. Dat is het probleem. Hij mag m'n veters niet vastmaken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Alsof jij niet 1000 keer zo achterlijk bent.
Hohooh. Ik gebruik douchemuntjes. Hop van het ene naar het andere inauguratiepark.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
De enige douze point die jij krijgt is als je het doucheputje schoonmaakt. Sperma en haren klitten.
Nederland heeft Amerika gestichtquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:31 schreef PSVCL het volgende:
nederland bukt graag voor amerika
geen eigen identiteit
Ik hoef tenminste niet te betalen zoals jij bruh.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst stoppen met rukken voordat je ontknaapt wordt door een gedrocht omdat je niks beters kunt vinden.
Grootste deel van de bevolking daar kan niet lezen/schrijven . Incest is een bitchquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Divide et impera instelling. FSA zijn ook allemaal achterlijke personen voor een groot deel.
mede verantwoordelijk voor de genocide daar?quote:
Laat staan hoofdletters zei Koos.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:31 schreef PSVCL het volgende:
nederland bukt graag voor amerika
geen eigen identiteit
Syriers zijn nog relatief hooggeleid vergeleken met ander zandvolk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Grootste deel van de bevolking daar kan niet lezen/schrijven . Incest is een bitch
White man's burden... white man's burden..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
mede verantwoordelijk voor de genocide daar?
100 miljoen indianen vermoord.
die trump is zelf een immigrant
Je neemt toch ook slippers mee de kroeg in en slingers ?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hohooh. Ik gebruik douchemuntjes. Hop van het ene naar het andere inauguratiepark.
Regenpak.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je neemt toch ook slippers mee de kroeg in en slingers ?
Nee dat zijn de Perzen . Syriërs zijn de ''Wij-van-wc-eend'' daar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Syriers zijn nog relatief hooggeleid vergeleken met ander zandvolk.
Dat is klein wisselgeld dat ik uitbetaal aan m'n hoertjes. Omdat hoerenlopers zoals jij te beroerd zijn om klein geld mee te nemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoef tenminste niet te betalen zoals jij bruh.
Geil wijf jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Jinek. Als ze normaal zou doen was ze perfect
Iraniers zijn wel het beste ja. Mooie vrouwen ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee dat zijn de Perzen . Syriërs zijn de ''Wij-van-wc-eend'' daar.
quote:
Wat vond jij trouwens van die speech van Trump?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]Jij begrijpt.
En Jinek valt vanavond zo door de mand. Wat slecht
Zet je tv aan en luister eens naar hem, wtf gast hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:35 schreef JanCees het volgende:
"het is gewoon een idioot"
Verder geen onderbouwing
Dat zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Iraniers zijn wel het beste ja. Mooie vrouwen ook.
Op welke manier valt zij door de mand?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]Jij begrijpt.
En Jinek valt vanavond zo door de mand. Wat slecht
Ook nog eens met de verkeerde argumenten. Ik dacht dat van der Gijp het dieptepunt was vanavond. Ze doet er een schepje bovenop. Wat een triestheid.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:34 schreef Duinen het volgende:
Wat zit Jinek geforceerd Trump te promoten.
Zegt veel zinnige dingenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:36 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Zet je tv aan en luister eens naar hem, wtf gast haha
Dacht dat je meer van de SM was. Hagelslag was mijn vermoeden.quote:
Het is tong80 en Tong.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Jinek moet haar mond houden of Tong80 komt langs.
Slechtste speeche ooit van een Amerikaanse staatsman. Middelbare school niveau. Dan bruskeer ik de leerlingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat vond jij trouwens van die speech van Trump?
Ik denk niet in links en rechts. Maar wel lief dat ik er weer een stalker bij heb.quote:
Ping pong pang.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Tom van 't Hek beukt gewoon een hockeystick in je als je een abortus wilt
Zonder argumenten. Ze luistert niet. Is vooringenomen en zeker van haar zaak. Net zoals de linkse kerk bij DWDD. Was ook gruwelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op welke manier valt zij door de mand?Omdat ze Trump niet wegzet als idioot?
MAD!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:40 schreef Smoofie het volgende:
Jesse. Heb nu al een glas kapot gegooid.
Oké dus?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:40 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Zelfs idioten zeggen wel eens zinnige dingen
Vind Jinek vandaag betreft de Amerikaanse verkiezingen vrij objectief overkomen anders. Is wel eens anders geweest de afgelopen maanden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder argumenten. Ze luistert niet. Is vooringenomen en zeker van haar zaak. Net zoals de linkse kerk bij DWDD. Was ook gruwelijk.
Linkse hobbies.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezo is ie ineens politiek geëngageerd
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor jou niet, conducteur was je toch?
Politiek ?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezo is ie ineens politiek geëngageerd
oh dacht voetbalanalistquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Politiek ?
Hij is huisarts. Mag ie iets te melden hebben over de gezondheidszorg ?
Eine Europa Eine Deutschlandquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
tolweg genot, welllicht met een te hacken chip
??
Ha ha ha. The two words wonderquote:
wat voor chip?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
tolweg genot, welllicht met een te hacken chip
??
Zoals in de US of A.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat je automatisch betaald via geolocatie ipv een slagboom en tolhokkie
Populismequote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:47 schreef bombmannl het volgende:
Goedkoop scoren die Jesse, geef dan ook concrete acties
Eén van de beste hockeyers ooit in Nederland. Verslaggever van Langs de Lijn. Huisarts en succesvolle bondscoach. Zijn grootste genot was toen ie bij de KRO-voetbal kwis op tv mij als kandidaat ontmoette als kwismaker in 1997.quote:
Ik zou gaan voor 81quote:
Je bent wel vol van je zelf?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de beste hockeyers ooit in Nederland. Verslaggever van Langs de Lijn. Huisarts en succesvolle bondscoach. Zijn grootste genot was toen ie bij de KRO-voetbal kwis op tv mij als kandidaat ontmoette als kwismaker in 1997.
Waar komen deze users plots vandaanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter poets je mijn schoenen. Shine boy.
Het lijkt Trump welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:47 schreef bombmannl het volgende:
Goedkoop scoren die Jesse, geef dan ook concrete acties
Ja, ik moet wel. Iemand moet het vuile werk doen als ironie niet meer wordt begrepen.quote:
Participeren is erger.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:50 schreef monkyyy het volgende:
Het is wel klaar, dat genivelleer in dit land.
links lullen rechts vullen!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Lekker lullen als je zelf tonnen binnenharkt.
Ik verzorg mijn zieke moeder met liefde, maar een wildvreemde moeten gaan verzorgen gaat me te ver.quote:
Dat is het probleem van al die gasten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Lekker lullen als je zelf tonnen binnenharkt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:51 schreef Joezi het volgende:
ik heb ongeveer 1,5 modaal, krijg t niet op
Ik heb zo'n onderbuurman in mijn slechte tijden. Laatst extreem. En ik "verzorg" mijn moeder ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik verzorg mijn zieke moeder met liefde, maar een wildvreemde moeten gaan verzorgen gaat me te ver.
Komt door die biertjes denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:54 schreef Smoofie het volgende:
Wat is jinek agressief. I like. Rawr.
zit een puntje nak in volgens mijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:54 schreef Smoofie het volgende:
Wat is jinek agressief. I like. Rawr.
Jesse heeft ook een stekkerblok bij de hand, alleen in uiterste gevallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Klaver kan dus niks zelf bedenken
Je verwacht het niet
1.5 modaal niet opkrijgen? Goed eten, auto, huis, vakantie en weg is 1.5 modaal.quote:
Op groene afgetapte stroom als een echte kamperquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jesse heeft ook een stekkerblok bij de hand, alleen in uiterste gevallen.
Pathé Arnhem, onveilig maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:51 schreef Joezi het volgende:
ik heb ongeveer 1,5 modaal, krijg t niet op
Sterkte met je gezinslevenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1.5 modaal niet opkrijgen? Goed eten, auto, huis, vakantie en weg is 1.5 modaal.
Coke denk ik.quote:
Onno Hoes vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:59 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu een rookworst, met een likje mosterd.
En een vluchteling op zolder hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Veel gezinnen zien toch veel in Jesse, van die gezinnetjes met HOME voor het raam, lekker vlot.
Het echte links heeft voor mij afgedaan. Maar dat kut referendum zit me in de weg om D66 te stemmen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Veel gezinnen zien toch veel in Jesse, van die gezinnetjes met HOME voor het raam, lekker vlot.
tong80 en Tong.quote:
Jij lijkt me wel iemand die op Jan Marijnissen zou stemmenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het echte links heeft voor mij afgedaan. Maar dat kut referendum zit me in de weg om D66 te stemmen.
Hier opeten of meenemen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
tong80 en Tong.
Trusten en tot morgen.
FOK!forum / Voetbal / De beste tien spelers die in de jaren 70 speeldenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:08 schreef Zipportal het volgende:
Tong is alleen fan van Tom van 't Hek omdat ie voor Ajax is.
Wat een simpel figuur ook he.
Ik zeg niet die het beste in de jaren 70 speelden. Maar spelers die actief waren in de jaren 70.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Tong had Maradona al in de jaren '70 ontdekt!
Hoe kun je zeggen dat hij beter was dan Cruijff? Jouw hondje heette niet Diegootjequote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zeg niet die het beste in de jaren 70 speelden. Maar spelers die actief waren in de jaren 70.
Nu echt naar bed.
Heb hem toen wel ontdekt trouwens.
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:04 schreef DrDentz het volgende:
Christenhonden, geitenneukers, iedereen doet mee
Jezus en Mohammed op een openbare plee.
Neen ik mag niet kwetsen, mijn excuses en ik zal
voor straf me laten pijpen door De Meiden van Halal
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:04 schreef DrDentz het volgende:
Christenhonden, geitenneukers, iedereen doet mee
Jezus en Mohammed op een openbare plee.
Neen ik mag niet kwetsen, mijn excuses en ik zal
voor straf me laten pijpen door De Meiden van Halal
Je hebt gelijk. Schrok er ook van.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe kun je zeggen dat hij beter was dan Cruijff? Jouw hondje heette niet Diegootje
Liggend voor de openhaard?quote:
Ze moeten die kerel gewoon kapot negeren zolang hij niet wil aanschuiven bij dit soort shows.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:06 schreef Evertjan het volgende:
toch wel mooi dat de NPO gewoon gratis mee werkt aan de reclame campagne van de PVV
nee joh dat levert te weinig kijkcijfers opquote:Op maandag 23 januari 2017 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten die kerel gewoon kapot negeren zolang hij niet wil aanschuiven bij dit soort shows.
In de toekomst zien we Geert als Vader des Vaderlandsquote:Op maandag 23 januari 2017 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zie wel vergelijkingen tussen Greet en Stille Willem
de Victorie begint in Venloquote:Op maandag 23 januari 2017 23:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In de toekomst zien we Geert als Vader des Vaderlands
haar boobies ook al niet meer op tv.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:09 schreef Evertjan het volgende:
Zou Jinek ook haar blonde haren niet durven te tonen in Amsterdam
free the boobiesquote:Op maandag 23 januari 2017 23:10 schreef Handleiding het volgende:
[..]
haar boobies ook al niet meer op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |