Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Dan krijg ik een ban want er zitten ook onthoofdingen inquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Link maar videos dan waar ik moderne amerikaans/europees arsenaal kan zien.
Ik had jou toch wel in het inauguratie topic verwacht? Of kon je al die linksemenschen niet aan?quote:
Een m16 gegeven aan het irakese leger met iron sight beschouw ik niet als modern bruh. Oude gestolen humvees ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban want er zitten ook onthoofdingen in
Welke is dat?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:24 schreef superniger het volgende:
Snotneus mag bij de volwassen mensen aanschuiven.
Was de hortjes op, net wel wat rellenfilmpjes bekekenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik had jou toch wel in het inauguratie topic verwacht? Of kon je al die linksemenschen niet aan?
Welk programma kijk jijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:26 schreef tong80 het volgende:
Jinek vond het een briljante speech. Ik vond hem nog slechter dan slecht.
Weergaloos goed zegt ze nu. Het was een onvoldoende op de middelbare school bij een spreekbeurt.
Slechtste speeche ooit. Ik had al niks met die starfuckster. Wat een doos.
Straks post je WOW of Mad.quote:
Jij zit met modern spul in je maag .Ik zeg dat ze Amerikaanse zooi gebruiken oorspronkelijk voor het Vrije Syrische Leger/Irakquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een m16 gegeven aan het irakese leger met iron sight beschouw ik niet als modern bruh. Oude gestolen humvees ook niet.
Songfestival is afgelopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:26 schreef tong80 het volgende:
Weergaloos goed zegt ze nu. Het was een onvoldoende op de middelbare school bij een spreekbeurt.
Eerst stoppen met rukken voordat je ontknaapt wordt door een gedrocht omdat je niks beters kunt vinden.quote:
Monotone boutquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:26 schreef tong80 het volgende:
Limo in de fik. genot.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was de hortjes op, net wel wat rellenfilmpjes bekeken
Sesamstraat. Dat is straks verleden tijd.quote:
Alsof jij niet 1000 keer zo achterlijk bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:26 schreef tong80 het volgende:
Dat zit nu ergens weggestopt op een digitaal kanaal waar niemand naar kijktquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sesamstraat. Dat is straks verleden tijd.
Ha ha ha. Wat leuk.quote:
Hey niet tegen tong hè, niet tegen tongquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Alsof jij niet 1000 keer zo achterlijk bent.
Ik reageer enkelquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Wat leuk.
Dit maakt FOK! a better place. Je bent stoer met je insite grapjes.
De enige douze point die jij krijgt is als je het doucheputje schoonmaakt. Sperma en haren klitten.quote:
FF bouten tijdens het pissen.quote:
Divide et impera instelling. FSA zijn ook allemaal achterlijke personen voor een groot deel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij zit met modern spul in je maag .Ik zeg dat ze Amerikaanse zooi gebruiken oorspronkelijk voor het Vrije Syrische Leger/Irak
Ik ben veel achterlijker. Dat is het probleem. Hij mag m'n veters niet vastmaken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Alsof jij niet 1000 keer zo achterlijk bent.
Hohooh. Ik gebruik douchemuntjes. Hop van het ene naar het andere inauguratiepark.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
De enige douze point die jij krijgt is als je het doucheputje schoonmaakt. Sperma en haren klitten.
Nederland heeft Amerika gestichtquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:31 schreef PSVCL het volgende:
nederland bukt graag voor amerika
geen eigen identiteit
Ik hoef tenminste niet te betalen zoals jij bruh.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst stoppen met rukken voordat je ontknaapt wordt door een gedrocht omdat je niks beters kunt vinden.
Grootste deel van de bevolking daar kan niet lezen/schrijven . Incest is een bitchquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Divide et impera instelling. FSA zijn ook allemaal achterlijke personen voor een groot deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |