En een vluchteling op zolder hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Veel gezinnen zien toch veel in Jesse, van die gezinnetjes met HOME voor het raam, lekker vlot.
Het echte links heeft voor mij afgedaan. Maar dat kut referendum zit me in de weg om D66 te stemmen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Veel gezinnen zien toch veel in Jesse, van die gezinnetjes met HOME voor het raam, lekker vlot.
tong80 en Tong.quote:
Jij lijkt me wel iemand die op Jan Marijnissen zou stemmenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het echte links heeft voor mij afgedaan. Maar dat kut referendum zit me in de weg om D66 te stemmen.
Hier opeten of meenemen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
tong80 en Tong.
Trusten en tot morgen.
FOK!forum / Voetbal / De beste tien spelers die in de jaren 70 speeldenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:08 schreef Zipportal het volgende:
Tong is alleen fan van Tom van 't Hek omdat ie voor Ajax is.
Wat een simpel figuur ook he.
Ik zeg niet die het beste in de jaren 70 speelden. Maar spelers die actief waren in de jaren 70.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Tong had Maradona al in de jaren '70 ontdekt!
Hoe kun je zeggen dat hij beter was dan Cruijff? Jouw hondje heette niet Diegootjequote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zeg niet die het beste in de jaren 70 speelden. Maar spelers die actief waren in de jaren 70.
Nu echt naar bed.
Heb hem toen wel ontdekt trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |