mede verantwoordelijk voor de genocide daar?quote:
Laat staan hoofdletters zei Koos.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:31 schreef PSVCL het volgende:
nederland bukt graag voor amerika
geen eigen identiteit
Syriers zijn nog relatief hooggeleid vergeleken met ander zandvolk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Grootste deel van de bevolking daar kan niet lezen/schrijven . Incest is een bitch
White man's burden... white man's burden..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
mede verantwoordelijk voor de genocide daar?
100 miljoen indianen vermoord.
die trump is zelf een immigrant
Je neemt toch ook slippers mee de kroeg in en slingers ?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hohooh. Ik gebruik douchemuntjes. Hop van het ene naar het andere inauguratiepark.
Regenpak.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je neemt toch ook slippers mee de kroeg in en slingers ?
Nee dat zijn de Perzen . Syriërs zijn de ''Wij-van-wc-eend'' daar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Syriers zijn nog relatief hooggeleid vergeleken met ander zandvolk.
Dat is klein wisselgeld dat ik uitbetaal aan m'n hoertjes. Omdat hoerenlopers zoals jij te beroerd zijn om klein geld mee te nemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoef tenminste niet te betalen zoals jij bruh.
Geil wijf jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Jinek. Als ze normaal zou doen was ze perfect
Iraniers zijn wel het beste ja. Mooie vrouwen ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee dat zijn de Perzen . Syriërs zijn de ''Wij-van-wc-eend'' daar.
quote:
Wat vond jij trouwens van die speech van Trump?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]Jij begrijpt.
En Jinek valt vanavond zo door de mand. Wat slecht
Zet je tv aan en luister eens naar hem, wtf gast hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:35 schreef JanCees het volgende:
"het is gewoon een idioot"
Verder geen onderbouwing
Dat zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Iraniers zijn wel het beste ja. Mooie vrouwen ook.
Op welke manier valt zij door de mand?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]Jij begrijpt.
En Jinek valt vanavond zo door de mand. Wat slecht
Ook nog eens met de verkeerde argumenten. Ik dacht dat van der Gijp het dieptepunt was vanavond. Ze doet er een schepje bovenop. Wat een triestheid.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:34 schreef Duinen het volgende:
Wat zit Jinek geforceerd Trump te promoten.
Zegt veel zinnige dingenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:36 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Zet je tv aan en luister eens naar hem, wtf gast haha
Dacht dat je meer van de SM was. Hagelslag was mijn vermoeden.quote:
Het is tong80 en Tong.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Jinek moet haar mond houden of Tong80 komt langs.
Slechtste speeche ooit van een Amerikaanse staatsman. Middelbare school niveau. Dan bruskeer ik de leerlingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat vond jij trouwens van die speech van Trump?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |