Ik denk niet in links en rechts. Maar wel lief dat ik er weer een stalker bij heb.quote:
Ping pong pang.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Tom van 't Hek beukt gewoon een hockeystick in je als je een abortus wilt
Zonder argumenten. Ze luistert niet. Is vooringenomen en zeker van haar zaak. Net zoals de linkse kerk bij DWDD. Was ook gruwelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op welke manier valt zij door de mand?Omdat ze Trump niet wegzet als idioot?
MAD!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:40 schreef Smoofie het volgende:
Jesse. Heb nu al een glas kapot gegooid.
Oké dus?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:40 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Zelfs idioten zeggen wel eens zinnige dingen
Vind Jinek vandaag betreft de Amerikaanse verkiezingen vrij objectief overkomen anders. Is wel eens anders geweest de afgelopen maanden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder argumenten. Ze luistert niet. Is vooringenomen en zeker van haar zaak. Net zoals de linkse kerk bij DWDD. Was ook gruwelijk.
Linkse hobbies.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezo is ie ineens politiek geëngageerd
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor jou niet, conducteur was je toch?
Politiek ?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezo is ie ineens politiek geëngageerd
oh dacht voetbalanalistquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Politiek ?
Hij is huisarts. Mag ie iets te melden hebben over de gezondheidszorg ?
Eine Europa Eine Deutschlandquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
tolweg genot, welllicht met een te hacken chip
??
Ha ha ha. The two words wonderquote:
wat voor chip?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
tolweg genot, welllicht met een te hacken chip
??
Zoals in de US of A.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat je automatisch betaald via geolocatie ipv een slagboom en tolhokkie
Populismequote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:47 schreef bombmannl het volgende:
Goedkoop scoren die Jesse, geef dan ook concrete acties
Eén van de beste hockeyers ooit in Nederland. Verslaggever van Langs de Lijn. Huisarts en succesvolle bondscoach. Zijn grootste genot was toen ie bij de KRO-voetbal kwis op tv mij als kandidaat ontmoette als kwismaker in 1997.quote:
Ik zou gaan voor 81quote:
Je bent wel vol van je zelf?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de beste hockeyers ooit in Nederland. Verslaggever van Langs de Lijn. Huisarts en succesvolle bondscoach. Zijn grootste genot was toen ie bij de KRO-voetbal kwis op tv mij als kandidaat ontmoette als kwismaker in 1997.
Waar komen deze users plots vandaanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter poets je mijn schoenen. Shine boy.
Het lijkt Trump welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:47 schreef bombmannl het volgende:
Goedkoop scoren die Jesse, geef dan ook concrete acties
Ja, ik moet wel. Iemand moet het vuile werk doen als ironie niet meer wordt begrepen.quote:
Participeren is erger.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:50 schreef monkyyy het volgende:
Het is wel klaar, dat genivelleer in dit land.
links lullen rechts vullen!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Lekker lullen als je zelf tonnen binnenharkt.
Ik verzorg mijn zieke moeder met liefde, maar een wildvreemde moeten gaan verzorgen gaat me te ver.quote:
Dat is het probleem van al die gasten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Lekker lullen als je zelf tonnen binnenharkt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:51 schreef Joezi het volgende:
ik heb ongeveer 1,5 modaal, krijg t niet op
Ik heb zo'n onderbuurman in mijn slechte tijden. Laatst extreem. En ik "verzorg" mijn moeder ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik verzorg mijn zieke moeder met liefde, maar een wildvreemde moeten gaan verzorgen gaat me te ver.
Komt door die biertjes denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:54 schreef Smoofie het volgende:
Wat is jinek agressief. I like. Rawr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |