Voorgaande winnaars:quote:Het zevende seizoen van het grote en populaire RTL 4-programma 'The Voice of Holland' belooft anders dan alle andere seizoenen te worden. Niet alleen vanwege de enorme diversiteit aan muzikaal talent, maar ook vanwege de coachwissels. Niet één, maar twee stoelen hebben vanaf vrijdag 21 oktober een nieuw naambordje. Waylon werd met The Common Linnets tweede op het Eurovisiesongfestival en hij is de eerste Nederlander die een contract heeft gekregen bij het legendarische Motown. Met zijn liefde voor countrymuziek brengt hij iets nieuws naar 'The Voice of Holland'. Guus Meeuwis heeft maar liefst 21 Top 40 hits op zijn naam staan en hij beheerst het Nederlandse lied als geen ander. Maar weten Guus en Waylon met hun charmes de talenten voor zich te winnen? Of laat de gevestigde orde zich dat niet zomaar gebeuren? Want ook dit seizoen zijn Sanne Hans en Ali B weer van de partij. Zij gaan uiteraard ook nu weer vol voor de muzikale overwinning.
De presentatie ligt in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. Zij steunen de bloednerveuze vocalisten en proberen hun hartslag onder controle te houden. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij verrast nietsvermoedende talenten met een ticket voor de 'Blind Auditions' en zal tijdens de liveshows de RedRoom onder zijn hoede nemen.
De talenten krijgen tijdens zes zinderende 'Blind Auditions' de kans om te laten horen wat ze in huis hebben. In slechts anderhalve minuut moeten zij de coaches weten te imponeren met hun stem en hopen dat minimaal één van de stoelen omdraait. Na de 'Blind Auditions' volgen drie 'The Battle'-uitzendingen, waar de talenten tijdens een muzikaal duel vanuit SugarCity hun slag moeten slaan. Iedere coach neemt zeven talenten mee naar 'The Knockouts'. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows.
Nederland haat Frans. Waarschijnlijk omdat ze op school lage cijfers haalden.quote:
Kim van Côte.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Beetje Kim van Kooten, ergens, die Franszingende dame.
Maar de mensen zijn dat Frans gewoon zat. Zo voorspelbaar en eentonig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Belachelijke thuisscores
Hoezeer ik Pleun geweldig vindt deze keer was Katell echt beter
Ik had een 8 en ik vind het een prachtig land maar godskolere wat een klotevolk. Zullen vast een paar aardige mensen tussen zitten, maar ik moet echt goed zoeken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nederland haat Frans. Waarschijnlijk omdat ze op school lage cijfers haalden.
*pronkt met een 9 op VWO
Openingsnummer was bekend, deze van nu ook en clown ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef Pheno het volgende:
Ze heeft toch maar een nummer? En die vind ik al vreselijk
Huh, dit was juist een geheel andere sfeer. Niet zo bozig als vorige keerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de mensen zijn dat Frans gewoon zat. Zo voorspelbaar en eentonig.
dat welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de mensen zijn dat Frans gewoon zat. Zo voorspelbaar en eentonig.
Ik hou alleen van Frans in liedjes. Gesproken vind ik het niks.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
*pronkt met een 9 op VWO
Dat.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had een 8 en ik vind het een prachtig land maar godskolere wat een klotevolk. Zullen vast een paar aardige mensen tussen zitten, maar ik moet echt goed zoeken.
Ik vind vooral dat ze naar Frankrijk moet als zequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
*pronkt met een 9 op VWO
Pleun heeft kennelijk een goeie fanbase. Zien we hier ook, het merendeel van het Voice topic gaat door de weeks over Pleun.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Belachelijke thuisscores
Hoezeer ik Pleun geweldig vind deze keer was Katell echt beter
Zal ook wel meewerken dat de helft van de kijkers het niet verstaat.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de mensen zijn dat Frans gewoon zat.
Dat zou dan ook moeten gelden voor iedereen die alleen maar in het Engels zingt.quote:Zo voorspelbaar en eentonig.
Wel een beetje typisch wat de helft van de kinderen zou doen. Papa is niet cool, en oud. Vinchenzo is de indo-Bieberquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef Greys het volgende:
Dwight z'n kinderen zijn voor Vinchenzo. Das dan wel weer lollig
Oh dat had ik er nooit uitgehaald, maar dat liedje is welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef Cee het volgende:
Ik moet bij dit liedje altijd aan Gente di Mare denken.
Maar degenen die Engels zingen, daarvan zijn de nummer oorspronkelijk gewoon Engels. Zij blijft maar nummers vertalen. Vorige week bij Hello vond ik het echt gruwelijk, die vertaling.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal ook wel meewerken dat de helft van de kijkers het niet verstaat.
[..]
Dat zou dan ook moeten gelden voor iedereen die alleen maar in het Engels zingt.
Daar gaat mijn rode wijn bijnaquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel een beetje typisch wat de helft van de kinderen zou doen. Papa is niet cool, en oud. Vinchenzo is de indo-Bieber
Die werd ook nooit beter dan z'n auditie, niks tegenin te brengenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Zit ie nou te haten op Ben Saunders?
Met een microfoon beffenquote:
Hier ben ik het mee eens,quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar degenen die Engels zingen, daarvan zijn de nummer oorspronkelijk gewoon Engels. Zij blijft maar nummers vertalen. Vorige week bij Hello vond ik het echt gruwelijk, die vertaling.
Ik vind iemand die eerlijk en ietsje hard is absoluut niet van het padje af. Dan was Anouk nonstop van het padje en dan had zij opgenomen moeten worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Oké nu lijkt ie wel een beetje van het padje af, maar ik geloof nog steeds dat het zijn karakter en felheid is (al vaker gezegd dat ik gok dat ik bang voor hem ben als hij boos wordt). Geen drugs
En dan met zo'n pomp de boel recht zien te krijgenquote:
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Oké nu lijkt ie wel een beetje van het padje af, maar ik geloof nog steeds dat het zijn karakter en felheid is (al vaker gezegd dat ik gok dat ik bang voor hem ben als hij boos wordt). Geen drugs
Ik denk dat bijna iedereen zo keek toen ze die tien hoordenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Die kop van Waylon toen ie die tien hoorde. En ik wil reactie van dat kind van Dwight nu papa beter is dan Vinchenzo
Dit.quote:
Nee aan een witte bergquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:50 schreef iBenny het volgende:
Zitten die coaches allemaal aan de crack vandaag?
Ja, Romy, soms begrijp ik die kerel ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Had Waylon vorige week ook niet iemand een idioot hoog cijfer? Romy?
Ja dat ging idd nergens over.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Had Waylon vorige week ook niet iemand een idioot hoog cijfer? Romy?
Ik ben er nog niet uit of ik het nu een meerwaarde vindt, punten geven, eigenlijk vind ik het wel leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Kortom, stop maar met eigen kandidaten punten geven dus...
ja, maar je bent een domme coach als je lager dan een 9 geeft aan je eigen kandidaatquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of ik het nu een meerwaarde vindt, punten geven, eigenlijk vind ik het wel leuk.
Vergeet Die Hand niet. Elke keer de hand van god die naar ons uit probeert te rijken. Hand in je zak en idd wat meer lachen en harder je best doen. En ff een totaal ander liedje.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook zonde dat Dwight z'n auditie heel goed was en hij daar niet meer aan is gekomen. En dat geacteerde hulpeloze hoofd met dramatische blik elke keer. Doe eens iets anders. Iets leuks. Iets dansbaar. Iets lachends. Iets waarbij je niet hoeft te kijken of ze je vrouw onder schot hebben.
Ik vind het ook leuk. En alle coaches geven hun eigen mensen het hoogst dus dat heft qua eerlijkheid elkaar weer op.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of ik het nu een meerwaarde vindt, punten geven, eigenlijk vind ik het wel leuk.
Ik snap wel dat die kinderen niet voor hun eigen vader zijn. Die zien die blik en die hand elke dag. BWUUUUU!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeet Die Hand niet. Elke keer de hand van god die naar ons uit probeert te rijken. Hand in je zak en idd wat meer lachen en harder je best doen. En ff een totaal ander liedje.
Ik was echt verslaafd aan die pakjes met Maoam inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Greys was jij dat nou ooit van die Maoam? Ik ben nu ook verslaafd denk ikJe knaagt het wel als brood weg.
Vraag je om zakgeld, komt die grote Hand weer naar je toequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wel dat die kinderen niet voor hun eigen vader zijn. Die zien die blik en die hand elke dag. BWUUUUU!
En dan gaat hij thuis nog even door met oefenen, hebben ze dat lied van hem ook al honderd keer gehoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wel dat die kinderen niet voor hun eigen vader zijn. Die zien die blik en die hand elke dag. BWUUUUU!
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was echt verslaafd aan die pakjes met Maoam inderdaadEn wie zei er nou nooit dat ze enorm van ging scheten? Qwea?
Is ze 16? Zij is dan weer een meisje dat veel jonger lijkt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:59 schreef Cee het volgende:
Waarom kijkt Romy steeds alsof haar mobieltje is afgepakt, is toch fakking niet chill.
Ken het nummer niet, maar dit is geen reclame er voorquote:
Eerste woord wat ze zong was Crashing. Vat de rest van het optreden meteen prima samen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:00 schreef Greys het volgende:
Ja, je need wel tien miracles.
Godallemachtig wat slecht.
1,5 uur is nog lang, eerder is het klaarquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gaf haar een anderhalf. Nog hoog
Oh zo had ik het nog niet gezien... hmmm interestingquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is dus exact waarom Ilse niet met hem kon werken. Manisch gedoe
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil die bril op de grond gooien en vertrappen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Kirsten haske leuk en vriendelijk, maar die blik en bril....
Die blik was dat ie donders goed weet dat het niet terecht is maar dat hij dat van Ali ook niet vond. Hij weet al welke shit storm hij weer krijgt op social media. Want Ali klaagt men nooit tegen maar hem wel whehehe.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Oké, nadat Waylon die tien uitspreekt kijkt ie wel vaag, kan van alles zijn, of niet. Ik ken Waylon niet genoeg van interviews om te weten hoe hij normaal praat.
Koop het voor vijftig cent, dan mag het!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil die bril op de grond gooien en vertrappen.
Bij de blind auditions vond ik hem normaler dan ooit.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Oké, nadat Waylon die tien uitspreekt kijkt ie wel vaag, kan van alles zijn, of niet. Ik ken Waylon niet genoeg van interviews om te weten hoe hij normaal praat.
Maar de tien van Ali was prima zeker?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien klagen mensen bij Ali ook niet zo omdat hij minder kundig is? De joker laat je gewoon brulllen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die blik was dat ie donders goed weet dat het niet terecht is maar dat hij dat van Ali ook niet vond. Hij weet al welke shit storm hij weer krijgt op social media. Want Ali klaagt men nooit tegen maar hem wel whehehe.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:06 schreef Greys het volgende:
Ze verJamesBond birds.
Birds, the musical.
Daar zeg je wat.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij de blind auditions vond ik hem normaler dan ooit.
Ik vond het ook te musical.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:06 schreef mootie het volgende:
Beter dan Anouk wel.
Maaaar Waylon gaat iets zeggen over theatraal of musical.
Ik vond Anouk dit beter doen. Krachtiger.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:06 schreef mootie het volgende:
Beter dan Anouk wel.
Maaaar Waylon gaat iets zeggen over theatraal of musical.
Eens.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het ook te musical.
Wel briljant gezongen. Van mij mag ze bovenaan dit keer.
Volgens mij was Sanne juist heel droog vorige week in cijfers? Maar ik kan er naast zitten.quote:
Ja. Maar ergens raar dat je dan overal mee wegkomt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien klagen mensen bij Ali ook niet zo omdat hij minder kundig is? De joker laat je gewoon brulllen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Geef ik een keer een tien om te trollen, is ie nog terecht ook
quote:
Geen idee, maar ze moet nu een tien geven om het systeem te trollenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij was Sanne juist heel droog vorige week in cijfers? Maar ik kan er naast zitten.
Een uitgesproken iemand trekt altijd meer commentaar aan. Plus een goeie kop en zelfvertrouwen, dan ben je al snel een Hufter.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Maar ergens raar dat je dan overal mee wegkomt.
Jawohl!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze moet nu een tien geven om het systeem te trollen
True!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een uitgesproken iemand trekt altijd meer commentaar aan. Plus een goeie kop en zelfvertrouwen, dan ben je al snel een Hufter.
HUILENquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:11 schreef Pheno het volgende:
Dit nummer zoals George 'm doet
Uhm, deed....
Die eet ze vast niet. Misschien rolt ze ze op als ze coked, maar verder?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:10 schreef Pheno het volgende:
Sjeef soon. Ja Wendy, en een het is zeker ook frep bij jou thuis als je wraps maakt.
George ligt nog in de koeling, hoorde ik gisteren.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:12 schreef Pheno het volgende:
Gast, ga naar huis.George rolt nu al in zijn kist. Freddie ook.
George of Fredje, verder gewoon afblijven.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:11 schreef Cee het volgende:
Oh God mijn tweedefavoriete nummer ooit, don't even dare screwing this up, young man.
Soms ben ik bang dat hij elke week idd iets te moeilijks kiest.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:12 schreef Greys het volgende:
Leon heeft wel fucking lef elke keer. Durft risico te nemen. Nummers die hij bijna niet haalt etc. Stoer. En lekker. Issie ook.
Diepvrieskist danquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
George ligt nog in de koeling, hoorde ik gisteren.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
George ligt nog in de koeling, hoorde ik gisteren.
Eens, toch voel ik nog wel een 10 aankomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:12 schreef Pheno het volgende:
Gast, ga naar huis.George rolt nu al in zijn kist. Freddie ook.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Dankzij die klote-Waylon moet ik deze vernieling een tien geven
Franklinquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, deze lijkt op de zingende politieagent, vind ik. Hoe heet 'ie. Den Kontenknijper.
Eén schor foutje. En toch vind ik het tof. Omdat ie het durft. Kan Dwight een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms ben ik bang dat hij elke week idd iets te moeilijks kiest.
Dat moet Guus wel doen ja. Troll het systeem Guusquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eens, toch voel ik nog wel een 10 aankomen.
Eens en eens.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén schor foutje. En toch vind ik het tof. Omdat ie het durft. Kan Dwight een voorbeeld aan nemen.
Ja! Zei ik vorige week ook!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, deze lijkt op de zingende politieagent, vind ik. Hoe heet 'ie. Den Kontenknijper.
Jaaa. Heb echt genoten van die gast.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
In de Amerikaanse voice zong Jordan Smith dit briljant
Ik weet niet of Guus weet wat trollen is, maarquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet Guus wel doen ja. Troll het systeem Guus
Jaaaaaaaaaa. Doe het Guus!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet Guus wel doen ja. Troll het systeem Guus
Eens.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Die ogen. Ik zou niet snel ingaan op iemand in de kroeg, maar bij hem zeg ik: ja.
Oh, ga verder...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat er onderling tussen de coaches wat is gebeurd waardoor ze elkaar een beetje lopen te trollen, ook met die cijfers
Met zijn oranje pener.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Cee het volgende:
Zou wat zijn als ie er nu uitvliegt, zit je met de wortel van Guus.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Cee het volgende:
Zou wat zijn als ie er nu uitvliegt, zit je met de wortel van Guus.
Orgie orgie orgiequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat er onderling tussen de coaches wat is gebeurd waardoor ze elkaar een beetje lopen te trollen, ook met die cijfers
Godverdomme Peenquote:
Twightlight Zone.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Wendy zegt Twight, die jongen heet toch Dwight.
Twight in de zeefsoon itt tot Dhijs in de deenzjursoon?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Wendy zegt Twight, die jongen heet toch Dwight.
Romy erin houden graag, gewoon omdat ik die wil zien breken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, wie willen jullie exit? En gaan er 2 of eentje?
Ja ik denk dat ik me hier ook in kan vinden. (Als ik iemand van de danger zone moet kiezen)quote:
Alle kandidaten van Waylonquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Romy en Katell.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ja kak welke zijn hetquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alle kandidaten van Waylon
En die boze trut.
Ze lijkt me wel sympathiek. Kan ze niet eens iets anders doen?quote:
Romy en Thijs mogen weg van mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Un fliquer.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:19 schreef Cee het volgende:
Ja een Frans zinnetje missen daar horen we toch geen flikker van.
Romy en Baguette.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Fixedquote:
Misschien iets in de administratie, of iets met kinderen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze lijkt me wel sympathiek. Kan ze niet eens iets anders doen?
Kennelijk nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze lijkt me wel sympathiek. Kan ze niet eens iets anders doen?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien iets in de administratie, of iets met kinderen.
Niet heel erg opvallendquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:21 schreef Cee het volgende:
Knettervals fragmentje van Romy uitgekozen.
Du pijn du fijn!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
Katell moet blijven. Make français great against.
Oui. Fromage.quote:
Eens met dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
Katell moet blijven. Make français great again.![]()
Geef je dan niet op, denk ik dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik met 16 ook niet hieraan mee zou willen doenDus ergens snap ik Romy wel.
Briesend als Harry de hengst van Telekidsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:24 schreef Greys het volgende:
En Waylon die briesend de studio afbreekt omdat hysterisch huilende Romy weg moet. Jaaaaaaaaaa zin in.
Ik blijf steeds vergeten dat hij dat zong.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Briesend als Harry de hengst van Telekids
Ik hoop dat ie Wendy slaatquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:24 schreef Greys het volgende:
En Waylon die briesend de studio afbreekt omdat hysterisch huilende Romy weg moet. Jaaaaaaaaaa zin in.
Komt door de gigantische onderbroekenlol hier. Niets persoonlijks.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:26 schreef Greys het volgende:
En ja hoor weer de advertentie voor slips met een maatje meer onder dit topic
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt door de gigantische onderbroekenlol hier. Niets persoonlijks.
Dat.quote:
Stokbroodje met brie. Godenvoedsel.quote:
Ben jij ook zo'n persoon die bij nieuwsberichten over ongelukken waar ook dieren bij betrokken zijn, als eerste vraagt of de dieren nog oké zijn?quote:
Johnny was vroeger zo knap, maar die is echt zo lelijk opgedroogdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Die stekels en ringbaard staan Johnny ook niet echt, is er niemand die hem een beetje een mooi getrimd baardje kan geven?
Gvd. Wat slecht.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt door de gigantische onderbroekenlol hier. Niets persoonlijks.
Ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n persoon die bij nieuwsberichten over ongelukken waar ook dieren bij betrokken zijn, als eerste vraagt of de dieren nog oké zijn?
ik wel.
En dan rol je nog lekker over hun oor heen als massage HE GREYS.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Greys het volgende:
Ik geef m'n Spanjaard en Griek nog maar een koekie
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan rol je nog lekker over hun oor heen als massage HE GREYS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |