Wel een beetje typisch wat de helft van de kinderen zou doen. Papa is niet cool, en oud. Vinchenzo is de indo-Bieberquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef Greys het volgende:
Dwight z'n kinderen zijn voor Vinchenzo. Das dan wel weer lollig
Oh dat had ik er nooit uitgehaald, maar dat liedje is welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef Cee het volgende:
Ik moet bij dit liedje altijd aan Gente di Mare denken.
Maar degenen die Engels zingen, daarvan zijn de nummer oorspronkelijk gewoon Engels. Zij blijft maar nummers vertalen. Vorige week bij Hello vond ik het echt gruwelijk, die vertaling.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal ook wel meewerken dat de helft van de kijkers het niet verstaat.
[..]
Dat zou dan ook moeten gelden voor iedereen die alleen maar in het Engels zingt.
Daar gaat mijn rode wijn bijnaquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel een beetje typisch wat de helft van de kinderen zou doen. Papa is niet cool, en oud. Vinchenzo is de indo-Bieber
Die werd ook nooit beter dan z'n auditie, niks tegenin te brengenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Zit ie nou te haten op Ben Saunders?
Met een microfoon beffenquote:
Hier ben ik het mee eens,quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar degenen die Engels zingen, daarvan zijn de nummer oorspronkelijk gewoon Engels. Zij blijft maar nummers vertalen. Vorige week bij Hello vond ik het echt gruwelijk, die vertaling.
Ik vind iemand die eerlijk en ietsje hard is absoluut niet van het padje af. Dan was Anouk nonstop van het padje en dan had zij opgenomen moeten worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Oké nu lijkt ie wel een beetje van het padje af, maar ik geloof nog steeds dat het zijn karakter en felheid is (al vaker gezegd dat ik gok dat ik bang voor hem ben als hij boos wordt). Geen drugs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |