SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
We doen ons best... maar soms zijn er invloeden van buitenaf die er tussendoor glippen. Met Twan is het ook al drama vwb muzieksmaak. We hopen dat wat wij ze meegeven, ooit weer naar de oppervlakte komt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, voed hem even een beetje op muzikaal
I do I doquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Da da da
De Do Do Do De Da Da Da
Dan kan je wel raden wat hierna komt
quote:
Do A Deerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Da da da
De Do Do Do De Da Da Da
Dan kan je wel raden wat hierna komt
hier is het niet goedgekomenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We doen ons best... maar soms zijn er invloeden van buitenaf die er tussendoor glippen. Met Twan is het ook al drama vwb muzieksmaak. We hopen dat wat wij ze meegeven, ooit weer naar de oppervlakte komt.
vrijdagavond vrolijkheidquote:
quote:
SiO2 met vlammetjes?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont komt nog een DJ Vinyl klassieker tegen.... ook ooit bedacht door Symph
moet ik nog ergens op VHS hebbenquote:
zelden zo'n wansmaak tegengekomen, eentje Hazes en Borsato etc, de ander, tsja, zooi die ik niet ken, hoe om schrijf ik het nou nog een beetje politiek correct? Uhm, nou, nee, gewoon baggerquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Aan degenen die de muzikale opvoeding van hun kind(eren) hebben verprutst: harder slaan.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelden zo'n wansmaak tegengekomen, eentje Hazes en Borsato etc, de ander, tsja, zooi die ik niet ken, hoe om schrijf ik het nou nog een beetje politiek correct? Uhm, nou, nee, gewoon bagger
ik kwam te laat, denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Aan degenen die de muzikale opvoeding van hun kind(eren) hebben verprutst: harder slaan.
dan is het toch harder slaanquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
eeeeen we zijn weer terug in Frankrijk
![]()
Die info is véél te persoonlijkquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die info is véél te persoonlijk
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die info is véél te persoonlijk
uit Delluft hèquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor als just me weer gaat golfen... een tee set
je had toch geen bekeuringquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar waar GEEN parkeervak heilig is
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, een ouwe taart in een rood autootje
Die zouden verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, een ouwe taart in een rood autootje
mijn auto is niet roodquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die zouden verboden moeten worden
Ongeacht de kleur danquote:
de klootviool die vandasg mijn auto geraakt heeft zonder het te melden ook trouwens....quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die zouden verboden moeten worden
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de klootviool die vandasg mijn auto geraakt heeft zonder het te melden ook trouwens....
De beveiliger legdeveen deel van mijn achterlicht op kijn bureau neer
Ja doodvermoeiend zijn dat soort figurenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de klootviool die vandasg mijn auto geraakt heeft zonder het te melden ook trouwens....
Leuk! Puzzelen!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Symphonic het volgende:
Damn.... niet leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, ik heb een keer op het werk mijn 1 week oude auto kapot gereden zien worden door een dame die op een LEGE parkeerplaats 20 meter achteruit rijdt en precies de ENIGE andere auto op de parkeerplaats raaktquote:
dat is wel heel knapquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ik heb een keer op het werk mijn 1 week oude auto kapot gereden zien worden door een dame die op een LEGE parkeerplaats 20 meter achteruit rijdt en precies de ENIGE andere auto op de parkeerplaats raakt
geen camera's ?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de derde keer in een jaar wordt serieus vervelend
Jep. 5000 euro schadequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:48 schreef just me het volgende:
Ze hebben bij onze
[..]
dat is wel heel knap
Pffff dat is inderdaad vervelend te noemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de derde keer in een jaar wordt serieus vervelend
dan maar hopen dat het erop staat!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze gaan maandag kijken of het erop staat
Ja, ze duwde namelijk de voorkant van de auto tegen het hek. Dus voor en achter mochten een nieuwe bumper. En de auto was een speciale lak. Dus de spuiterij had 2 weken nog om de kleur goed te krijgenquote:
dan komt mijn was nooit opgevouwdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nog maar een uurtje er aan plakken?
Morgen weer een dagquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ze duwde namelijk de voorkant van de auto tegen het hek. Dus voor en achter mochten een nieuwe bumper. En de auto was een speciale lak. Dus de spuiterij had 2 weken nog om de kleur goed te krijgen
ook weer waarquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Morgen weer een dag
En ach, je gaat het toch weer gebruiken allemaal...
check en donequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:
de Heemskerk versie was tofquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft ooit de rock versie van dit nummer gehoord tijdens een optreden met z'n hele band![]()
Ik luister wel meequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
facebook ook maar weer aangepastquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh ja, ik zou voor Diaan nog een keer Lonesound draaien
quote:
quote:
ze moeten Phillipe Geubels daar ook neerzettenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik kijk even niet op Facebook. Ik wil niet weten wie De Slimste Mens is geworden. Dat moeten we nog terugkijken.
Ow, ik vind het eigenlijk prima zoals het nu is. Phillipe is wel grappig, maar soms te dominant aanwezig naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze moeten Phillipe Geubels daar ook neerzetten
Dat is nog eens goed nieuws!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:58 schreef just me het volgende:
hersenoperatie bij mijn oud-collega is gelukt
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:58 schreef just me het volgende:
is toch heel eng dat gepriegelquote:
* just me neemt er maar een drankje opquote:
Geheel niet verrassendquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
* just me neemt er maar een drankje op
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:58 schreef just me het volgende:
Zie. Tis allemaal zo slecht nog nietquote:
Voyeurquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:03 schreef just me het volgende:
ik ga alvast mijn lunch voor morgen bekijken
Zeker nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zie. Tis allemaal zo slecht nog niet
voorpret heet datquote:
quote:
quote:
Ja zie je, daar heb je het alquote:
Yay Lennon!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Er is nog hoop, in The Voice zingt iemand Somebody to love van Queen en Lennon vindt het een mooi liedje
gelukkig maarquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Er is nog hoop, in The Voice zingt iemand Somebody to love van Queen en Lennon vindt het mooi.
Eerst die lunch, nu the voice.... en maar volhouden dat je geen voyeur bentquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig maar
ik ga het morgen terug kijken
ik hou het nog wel vol tot 23.00 uurquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Eerst die lunch, nu the voice.... en maar volhouden dat je geen voyeur bent
Zal hierna even een toepasselijk liedje draaien voor jequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik hou het nog wel vol tot 23.00 uur
ow my.....quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zal hierna even een toepasselijk liedje draaien voor je
Ze zijn goed vanavondquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig maar
ik ga het morgen terug kijken
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Er is nog hoop, in The Voice zingt iemand Somebody to love van Queen en Lennon vindt het een mooi liedje
Ik had pas verbaasd geweest als je nu had geroepen "Mijn cola!"quote:
lekker bezig jijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik had pas verbaasd geweest als je nu had geroepen "Mijn cola!"
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
of zoals ze in het oosten zeggen :quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of zoals ze in het oosten zeggen :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of zoals ze in het oosten zeggen :Alleen in AlmeloooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Hoe maak ik een succesplaat verzuchtte Chubby.. Ik wou dat ik 'T Wist
Godverquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Hoe maak ik een succesplaat verzuchtte Chubby.. Ik wou dat ik 'T Wist
Tis net Yorickquote:
Ik zou z'n naam veranderen naar Boef... dat kanquote:
Nee, hij vertelde me gisteren nog dat hij zijn naam erg mooi vond. Dat laten we dan maar zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zou z'n naam veranderen naar Boef... dat kan
Nu nog respect voor DE Lennon krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hij vertelde me gisteren nog dat hij zijn naam erg mooi vond. Dat laten we dan maar zo.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja echt .....
Nog 8 dagen, dan gaan we
ik zal volgende keer wat van Julian draaienquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hij vertelde me gisteren nog dat hij zijn naam erg mooi vond. Dat laten we dan maar zo.
Ik heb hem vandaag 2 keer gedraaidquote:
Yorick van Norden, en ik ben groupie voor het geval je het nog niet doorhadquote:
en hier nog een fanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Yorick van Norden, en ik ben groupie voor het geval je het nog niet doorhad
Hij herkent de stem van Lennon solo en afbeelding wel. er hangt een foto/vierluikje van John Lennon in de woonkamerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nu nog respect voor DE Lennon krijgen
Ik had het wel door, maar ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Het is een beginquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij herkent de stem van Lennon solo en afbeelding wel. er hangt een foto/vierluikje van John Lennon in de woonkamer![]()
Is aan mij voorbij gegaan....quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag 2 keer gedraaid![]()
quote:
Hier nog een fan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Gooi ik er straks nog een keer een nummer in.quote:
U gaat door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ow hij gaat optreden met Anne Soldaat zie ik. Die ken ik wel. Die zat in de band van Tim Knol.
daar gaan we volgende week zaterdag heenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ow hij gaat optreden met Anne Soldaat zie ik. Die ken ik wel. Die zat in de band van Tim Knol.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Mijn ooogleden zijn in de winning mood
Ik ga er aan toegeven..
Bedankt voor de gezelligheid en de fijne muziek![]()
Red je het nog 1 liedje? Draail ik hierna even een teaserquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er aan toegeven..
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er aan toegeven..
Dat begreep ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar gaan we volgende week zaterdag heen
ik niet, sorryquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh jee, wie kan er straks nog wat tijd aanplakken nu Symph weg is
quote:
Uhuquote:
De kunst van iemand nieuwe muziek laten leuk vinden is een kwestie van herhalingquote:
wat dacht je wat ik hier allemaal geleerd hebquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De kunst van iemand nieuwe muziek laten leuk vinden is een kwestie van herhaling
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
wat dacht je wat ik hier allemaal geleerd heb
Dat klopt. Zo heb ik Tom McRae ook leren waarderen. De eerste keer dat ik hem hoorde, vond ik het niet veel aan. Maar ben blijven luisteren, luisteren en na een tijdje vond ik het erg mooi. Hij is live ook erg goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De kunst van iemand nieuwe muziek laten leuk vinden is een kwestie van herhaling
die heb je gestolen van Spezzaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben gewoon even aan het genieten van dit plaatje hoor.
Graag gedraaidquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
Oscar, bedankt voor de mooie en soms voor mij nieuwe muziekjes!!
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:00 schreef peaceman het volgende:
niet alles kunnen horen, maar van het meeste genoten Oscar, bedankt!
Have fun!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:00 schreef just me het volgende:
en dan ga ik me nu geestelijk voorbereiden op de verjaardag van Junior morgen
Alvast gefeliciteerd en fijne dag morgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:00 schreef just me het volgende:
en dan ga ik me nu geestelijk voorbereiden op de verjaardag van Junior morgen
dank je en jij succes !quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Have fun!
* OscarMopperkont gaat nog even een aflevering Blacklist kijken. Dan slapen. Morgen weer wat afspraken langs.
Mooie instelling.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:08 schreef Karzai het volgende:
ja ik wil zolang mogelijk van het weekend genieten
* just me welquote:
quote:
wat is daar dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:32 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Naar het Kyocera stadion of ga je koffie drinken in het torentje?
Ik ga met mijn familie lunchen omdat mijn zoon jarig is. Hij weet het nog niet dus ik hoop dat het een verrassing is voor hem isquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:32 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Naar het Kyocera stadion of ga je koffie drinken in het torentje?
dat is inderdaad vandaagquote:
Leukquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga met mijn familie lunchen omdat mijn zoon jarig is. Hij weet het nog niet dus ik hoop dat het een verrassing is voor hem is
dank je, wij gaan naar http://www.clubvers.nl/quote:
Mogguh Karzaiquote:
Mogguhquote:
naar zwolle - adoquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mogguh
Wat moet ik daar doen?
Dus als je just me in het wild wil spotten dan moet men daarheenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:37 schreef just me het volgende:
[..]
dank je, wij gaan naar http://www.clubvers.nl/
uitgezocht door mijn schoondochter, lekker verantwoord
goeiemorgen Oscarquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dus als je just me in het wild wil spotten dan moet men daarheen
Ah. Neuh. Staat niet op mijn to do list vandaagquote:
Mogguhquote:
lekker geroezemoes altijd in een sporthalquote:
Kwam door die voetbal voor je naamquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mogguh
Wat moet ik daar doen?
Van harte gefeliciteerd! 🎉🎉quote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga met mijn familie lunchen omdat mijn zoon jarig is. Hij weet het nog niet dus ik hoop dat het een verrassing is voor hem is
dank jequote:
Ah, ja dat was mobiel geklungelquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:43 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kwam door die voetbal voor je naam
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:46 schreef just me het volgende:
[..]
dank je
blijft toch een dag met herinneringen![]()
een krijsende Merel omdat ze een zusje wilde, het is uiteindelijk snel goed gekomen.
Meltquote:
Madquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
En gefeliciteerd just me...
Helleu...quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helleu...
Zo weer op pad richting whisky.
Nog niet helemaal wakker na de sessie gisteren met koppijn, terwijl ik nauwelijks een druppel gedronken heb...
Oh oh! Ben je het niet meer gewend?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helleu...
Zo weer op pad richting whisky.
Nog niet helemaal wakker na de sessie gisteren met koppijn, terwijl ik nauwelijks een druppel gedronken heb...
Eerst even een broodje scoren en dan om 11.30 uur in de kerk zijn...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:35 schreef just me het volgende:
[..]hopen dat je snel echt wakker bent en kunt gaan genieten
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst even een broodje scoren en dan om 11.30 uur in de kerk zijn...
Daar heeft het gelukkig niets mee van doen, ben gewoon wat moe, denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh oh! Ben je het niet meer gewend?
en daarna goed uitrustenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik ga weer preken straks...
dank je, ik heb net de jarige via de app gefeliciteerd en gezegd dat ik later op de dag zal bellen, ik ben een jokkebrokquote:
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:46 schreef just me het volgende:
[..]
dank je
een krijsende Merel omdat ze een zusje wilde, het is uiteindelijk snel goed gekomen.
was weer even terug in bed gedoken was nog donker buitenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mogguh Karzaihoe is het daar?
Haha, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:46 schreef just me het volgende:
[..]
dank je
Plek genoeg op het rooster.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:54 schreef DevFreak het volgende:
Ik zal binnenkort ook weer eens gaan draaien
De Zaterdagmiddag Reggae set.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:17 schreef Karzai het volgende:
lekkere muziekjes van piet, ik trek me een chimay triple open
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Het zonnetje ☀ was heerlijk vanmiddag.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag met zon krijg ik altijd inspiratie.
Over de hele wereld wel, waar je ook komt iedereen kent Bob Marley.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er wordt best veel reggae gemaakt in Duitsland of niet?
Okay.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Over de hele wereld wel, waar je ook komt iedereen kent Bob Marley.
Zeker weten, in elke uithoek issie bekend.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.
Bob Marley ❤💛💚 toch wel de reggaeGod hoor.
Als Lennon een meisje was gewwest, had ze wrs. Marley geheten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zeker weten, in elke uithoek issie bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |