Godverquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Hoe maak ik een succesplaat verzuchtte Chubby.. Ik wou dat ik 'T Wist
Tis net Yorickquote:
Ik zou z'n naam veranderen naar Boef... dat kanquote:
Nee, hij vertelde me gisteren nog dat hij zijn naam erg mooi vond. Dat laten we dan maar zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zou z'n naam veranderen naar Boef... dat kan
Nu nog respect voor DE Lennon krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hij vertelde me gisteren nog dat hij zijn naam erg mooi vond. Dat laten we dan maar zo.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja echt .....
Nog 8 dagen, dan gaan we
ik zal volgende keer wat van Julian draaienquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hij vertelde me gisteren nog dat hij zijn naam erg mooi vond. Dat laten we dan maar zo.
Ik heb hem vandaag 2 keer gedraaidquote:
Yorick van Norden, en ik ben groupie voor het geval je het nog niet doorhadquote:
en hier nog een fanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Yorick van Norden, en ik ben groupie voor het geval je het nog niet doorhad
Hij herkent de stem van Lennon solo en afbeelding wel. er hangt een foto/vierluikje van John Lennon in de woonkamerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nu nog respect voor DE Lennon krijgen
Ik had het wel door, maar ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Het is een beginquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij herkent de stem van Lennon solo en afbeelding wel. er hangt een foto/vierluikje van John Lennon in de woonkamer![]()
Is aan mij voorbij gegaan....quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag 2 keer gedraaid![]()
quote:
Hier nog een fan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |