de klootviool die vandasg mijn auto geraakt heeft zonder het te melden ook trouwens....quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die zouden verboden moeten worden
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de klootviool die vandasg mijn auto geraakt heeft zonder het te melden ook trouwens....
De beveiliger legdeveen deel van mijn achterlicht op kijn bureau neer
Ja doodvermoeiend zijn dat soort figurenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de klootviool die vandasg mijn auto geraakt heeft zonder het te melden ook trouwens....
Leuk! Puzzelen!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Symphonic het volgende:
Damn.... niet leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, ik heb een keer op het werk mijn 1 week oude auto kapot gereden zien worden door een dame die op een LEGE parkeerplaats 20 meter achteruit rijdt en precies de ENIGE andere auto op de parkeerplaats raaktquote:
dat is wel heel knapquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ik heb een keer op het werk mijn 1 week oude auto kapot gereden zien worden door een dame die op een LEGE parkeerplaats 20 meter achteruit rijdt en precies de ENIGE andere auto op de parkeerplaats raakt
geen camera's ?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de derde keer in een jaar wordt serieus vervelend
Jep. 5000 euro schadequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:48 schreef just me het volgende:
Ze hebben bij onze
[..]
dat is wel heel knap
Pffff dat is inderdaad vervelend te noemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de derde keer in een jaar wordt serieus vervelend
dan maar hopen dat het erop staat!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze gaan maandag kijken of het erop staat
Ja, ze duwde namelijk de voorkant van de auto tegen het hek. Dus voor en achter mochten een nieuwe bumper. En de auto was een speciale lak. Dus de spuiterij had 2 weken nog om de kleur goed te krijgenquote:
dan komt mijn was nooit opgevouwdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nog maar een uurtje er aan plakken?
Morgen weer een dagquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ze duwde namelijk de voorkant van de auto tegen het hek. Dus voor en achter mochten een nieuwe bumper. En de auto was een speciale lak. Dus de spuiterij had 2 weken nog om de kleur goed te krijgen
ook weer waarquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Morgen weer een dag
En ach, je gaat het toch weer gebruiken allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |