was jij daarbij?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:57 schreef Elfletterig het volgende:
Basement Jaxx![]()
Ik hoop dat ze snel weer dit soort muziek gaan maken. Dat laatste album van ze viel echt hopeloos uit de toon.
Ze deden Good Luck ook toen ze live met het Metropole Orkest speelden in Eindhoven. Echt helemaal geweldig.
Ik ging die dag ook vrij laat slapen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind een verkiezingsnacht belangrijker dan zo'n formaliteit als vandaag. Ik bleef die nacht op - ik verwachtte de uitslag zo rond 05:00 uur wel. Maar dat werd 09:00 uur of zo.
quote:
Dat is een over-statement...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
OT: wel wat zonde dat je fobo weinig foto's heeft
Ik dacht vandaag nog aan een soort update waarin ik 10 jaar ben, 20 en dan 30quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
OT: wel wat zonde dat je fobo weinig foto's heeft
Ik zei het eigenlijk niet goed: Het Metropole Orkest voerde werk van Basement Jaxx uit, geholpen door een aantal vocalisten. Was in Eindhoven, in het Philips Muziekcentrum (of hoe heet dat ding). Was geweldig.quote:
quote:
Je moet nog 10 worden?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag nog aan een soort update waarin ik 10 jaar ben, 20 en dan 30.
Maar ik denk er nog even over verder.
Live uitvoeringen zijn meestal beterquote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zei het eigenlijk niet goed: Het Metropole Orkest voerde werk van Basement Jaxx uit, geholpen door een aantal vocalisten. Was in Eindhoven, in het Philips Muziekcentrum (of hoe heet dat ding). Was geweldig.
Later kwam er ook een cd van uit, maar die miste een beetje de sfeer van hoe het live was.
Mijn recensie van dat album: REV / [muziek] Basement Jaxx vs Metropole Orkest
ik zal niet verlengenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:01 schreef moemoe het volgende:
Okee, deze 9 minuten pak ik ook nog mee. Maar dan is het wel echt leuk geweest.
Goed nummerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:02 schreef Elfletterig het volgende:
Weer zo'n track die voor mijn eigen show heb gegrabt om eens te draaien, maar dat is er nog niet van gekomen
Ah zo...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
3 foto's waarop ik 10, 20 en 30 jaar oud ben.
In het magische jaar 2048.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah zo...En wanneer krijgen we die te zien dan? Wanneer je 40 wordt?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:05 schreef Elfletterig het volgende:
Deze slotsong heb ik tegenwoordig regelmatig in m'n kop.
Ik heb ooit eens een woordje eruit in een jingle verwerktquote:
Jij ook bedankt, was gezelligquote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:09 schreef moemoe het volgende:
Slaap lekker voor wie slapen gaat en anders:.
Hmmmm lekker...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:55 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is, vandaag weer koeken voor iedereen.
Vandaag hebben we rondo's met aardbeien:
[ afbeelding ]
Smakelijk!
Stadsgenootquote:
Ik sla over vandaag .quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:55 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is, vandaag weer koeken voor iedereen.
Vandaag hebben we rondo's met aardbeien:
[ afbeelding ]
Smakelijk!
Alles is misschien overdreven. Maar mag niet klagen.quote:
Mogguhquote:
Geen idee hoeveel ik moet werken vandaagquote:
As usual.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel ik moet werken vandaag
Vuilnisbakken schrapenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
As usual.
Welk werk doe jij eigenlijk?
Oscar's Container Reinigingquote:
Hetzelfde eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alles is misschien overdreven. Maar mag niet klagen.
En daar?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik neem twee rondo's, die van Symph is ook voor mij, hij is allergisch voor aardbeien. Mogguh
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:05 schreef Melting het volgende:
Nog 2 uurtjes werken, en dan is het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |