quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wilde bijna zeggen "kom in de bedstee m'n liefste", maar het is "kom UIT de bedstee". Waar is toch die tijd gebleven dat een allnighter geen probleem was?
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-Donald-Trump.dhtmlquote:
Go To Sleepquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:33 schreef moemoe het volgende:
WEB / [iSketch] #8 - :r
Maak maar een ''tvp'' in dit topic als jullie willen meedoen een keer.
Mogge, slaapmutsquote:
is het al och.........ohhquote:
maak hem gewoonquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wilde bijna zeggen "kom in de bedstee m'n liefste", maar het is "kom UIT de bedstee". Waar is toch die tijd gebleven dat een allnighter geen probleem was?
Dat mag hoor, maar je leek aanstalten te maken om weg te gaan, dus vroeg ik alvast The KLF met Go To Sleep aanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:37 schreef moemoe het volgende:
Zijn deze slaapliedjes voor mij?
Ik wilde nog wel tot het einde van je show blijven, als dat nog steeds 7.00 uur is tenminste.
Go to sleep van net?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:35 schreef Elfletterig het volgende:
Deze is dan wél voor moemoe![]()
(En nog een bijzondere track ook: een vroege versie van Last Train To Trancentral, waarin ook nog schaamteloos een baslijn uit een PSB-track wordt gejat)
7.10. zie ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:37 schreef moemoe het volgende:
Ik wilde nog wel tot het einde van je show blijven, als dat nog steeds 7.00 uur is tenminste.
Tsja, ik kan mijn shows wel terugdraaien qua tijdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:37 schreef moemoe het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
JaKomt allemaal door die naam van je
moemoe = chronische insomniaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
JaKomt allemaal door die naam van je
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:41 schreef moemoe het volgende:
Nou, vielen dank in ieder geval.
Wat zal ik lekker slapen straks.
Ik overweeg tot 08:00 uur wakker te blijven, dan wat boodschappen te doen (lekker rustig in de winkel) en pas daarna te gaan slapen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:41 schreef moemoe het volgende:
Nou, vielen dank in ieder geval.
Wat zal ik lekker slapen straks.
iets zegt me dat dat mij niet lukt. en dat ik zo extreem goed slaapquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik overweeg tot 08:00 uur wakker te blijven, dan wat boodschappen te doen (lekker rustig in de winkel) en pas daarna te gaan slapen.
Dit dusquote:
vergeet je jezelf niet uit te trekken?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
vergeet je jezelf niet uit te trekken?slaapze, jeansman
jij ook zoquote:
De eerste zijn in de winkel, altijd fijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik overweeg tot 08:00 uur wakker te blijven, dan wat boodschappen te doen (lekker rustig in de winkel) en pas daarna te gaan slapen.
Werk zequote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:51 schreef Melting het volgende:
Knokkels, bedankt.
Ik ga richting werk.
werkze smeltendequote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:51 schreef Melting het volgende:
Knokkels, bedankt.
Ik ga richting werk.
De inauguratie van Trump? Dat gaat heus wel goedkomen hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
De eerste zijn in de winkel, altijd fijn.
Ik heb al nu de kriebels voor later vandaag. Gewoon, nieuws, it's happening.
Werksequote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:51 schreef Melting het volgende:
Knokkels, bedankt.
Ik ga richting werk.
While my DJ gently sleepsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:52 schreef knokkels het volgende:
* knokkels is asleep at the virtual wheels of steel
quote:
Oh, niet dat soort kriebelsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De inauguratie van Trump? Dat gaat heus wel goedkomen hoor.
Ik vind een verkiezingsnacht belangrijker dan zo'n formaliteit als vandaag. Ik bleef die nacht op - ik verwachtte de uitslag zo rond 05:00 uur wel. Maar dat werd 09:00 uur of zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, niet dat soort kriebels.
Meer kriebels omdat er iets historisch te gebeuren staat. Gewoon een soort spanning wat ik dan voel, iets van ''exciting stuff''. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik op zoek ben naar sensatie, maar meer naja nevermind.
Ik zei toch al dat ik vrij voorzichtig ben als het om politiek gaat.
OT: wel wat zonde dat je fobo weinig foto's heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, niet dat soort kriebels.
Meer kriebels omdat er iets historisch te gebeuren staat. Gewoon een soort spanning wat ik dan voel, iets van ''exciting stuff''. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik op zoek ben naar sensatie, maar meer naja nevermind.
Ik zei toch al dat ik vrij voorzichtig ben als het om politiek gaat.
was jij daarbij?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:57 schreef Elfletterig het volgende:
Basement Jaxx![]()
Ik hoop dat ze snel weer dit soort muziek gaan maken. Dat laatste album van ze viel echt hopeloos uit de toon.
Ze deden Good Luck ook toen ze live met het Metropole Orkest speelden in Eindhoven. Echt helemaal geweldig.
Ik ging die dag ook vrij laat slapen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind een verkiezingsnacht belangrijker dan zo'n formaliteit als vandaag. Ik bleef die nacht op - ik verwachtte de uitslag zo rond 05:00 uur wel. Maar dat werd 09:00 uur of zo.
quote:
Dat is een over-statement...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
OT: wel wat zonde dat je fobo weinig foto's heeft
Ik dacht vandaag nog aan een soort update waarin ik 10 jaar ben, 20 en dan 30quote:Op vrijdag 20 januari 2017 06:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
OT: wel wat zonde dat je fobo weinig foto's heeft
Ik zei het eigenlijk niet goed: Het Metropole Orkest voerde werk van Basement Jaxx uit, geholpen door een aantal vocalisten. Was in Eindhoven, in het Philips Muziekcentrum (of hoe heet dat ding). Was geweldig.quote:
quote:
Je moet nog 10 worden?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag nog aan een soort update waarin ik 10 jaar ben, 20 en dan 30.
Maar ik denk er nog even over verder.
Live uitvoeringen zijn meestal beterquote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zei het eigenlijk niet goed: Het Metropole Orkest voerde werk van Basement Jaxx uit, geholpen door een aantal vocalisten. Was in Eindhoven, in het Philips Muziekcentrum (of hoe heet dat ding). Was geweldig.
Later kwam er ook een cd van uit, maar die miste een beetje de sfeer van hoe het live was.
Mijn recensie van dat album: REV / [muziek] Basement Jaxx vs Metropole Orkest
ik zal niet verlengenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:01 schreef moemoe het volgende:
Okee, deze 9 minuten pak ik ook nog mee. Maar dan is het wel echt leuk geweest.
Goed nummerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:02 schreef Elfletterig het volgende:
Weer zo'n track die voor mijn eigen show heb gegrabt om eens te draaien, maar dat is er nog niet van gekomen
Ah zo...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
3 foto's waarop ik 10, 20 en 30 jaar oud ben.
In het magische jaar 2048.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah zo...En wanneer krijgen we die te zien dan? Wanneer je 40 wordt?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:05 schreef Elfletterig het volgende:
Deze slotsong heb ik tegenwoordig regelmatig in m'n kop.
Ik heb ooit eens een woordje eruit in een jingle verwerktquote:
Jij ook bedankt, was gezelligquote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:09 schreef moemoe het volgende:
Slaap lekker voor wie slapen gaat en anders:.
Hmmmm lekker...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:55 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is, vandaag weer koeken voor iedereen.
Vandaag hebben we rondo's met aardbeien:
[ afbeelding ]
Smakelijk!
Stadsgenootquote:
Ik sla over vandaag .quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:55 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is, vandaag weer koeken voor iedereen.
Vandaag hebben we rondo's met aardbeien:
[ afbeelding ]
Smakelijk!
Alles is misschien overdreven. Maar mag niet klagen.quote:
Mogguhquote:
Geen idee hoeveel ik moet werken vandaagquote:
As usual.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel ik moet werken vandaag
Vuilnisbakken schrapenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
As usual.
Welk werk doe jij eigenlijk?
Oscar's Container Reinigingquote:
Hetzelfde eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alles is misschien overdreven. Maar mag niet klagen.
En daar?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik neem twee rondo's, die van Symph is ook voor mij, hij is allergisch voor aardbeien. Mogguh
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:05 schreef Melting het volgende:
Nog 2 uurtjes werken, en dan is het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |