Pedometer he.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:19 schreef Morendo het volgende:
Gelukkig had ze wel de beschikking over een stopwatch.
Die dan haar verhaal aan The Daily Mail kan doen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:43 schreef Grems het volgende:
Wel bijzonder dat al deze bloeddorstige NWO-pseudo-reptiel kinderverkrachtingsringen er af en toe eentje sparen
Als ik lid was van deze club dan had ik de persoon die haar had moeten vermoorden op het matje geroepen en alsnog mijn hybride-reptielslaaf-assassin achter haar aangestuurd.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die dan haar verhaal aan The Daily Mail kan doen.
als je 40 jaar geleden had gezegd dat er massaal misbruik plaats vond binnen de katholieke kerk was je ook voor gek verklaardquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
Dit verhaal weleens eerder gezien. Was Prins Bernard ook zogenaamd bij betrokken.
Nu is het ook wel moeilijk te bewijzen, maar het is niet heel erg geloofwaardig zo. Maar wie zal het zeggen.
Daarom verklaar ik haar ook niet per se voor gek. Helemaal niet met al die verhalen van andere hooggeplaatste misbruikers. Ik vind het alleen niet zo'n heel geloofwaardig verhaal.quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je 40 jaar geleden had gezegd dat er massaal misbruik plaats vond binnen de katholieke kerk was je ook voor gek verklaard
Al vind ik dat precieze aantal uur wat vreemd in dit verhaal
Lijkt me logisch dat er veel tijd overheen gaat voor je zover bent. Ze vertelt ook over het ingewikkelde en langdurige proces dat ze doorgeworsteld heeft.quote:
Pls. Zoiets duurt jaren om berhaupt voor jezelf te erkennen, laat staan er mee naar buiten te treden.quote:
En wat gratis reclame voor je bedrijfje in zweverige nep-therapie voor mensen die echte problemen hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:03 schreef bijdehand het volgende:
Mooi recept voor gratis aandacht: pedofilie, politici en leden van het koningshuis, het smikkelen van stront en dode kindjes, een ontsnapping en tot slot de 41-jarige pauze
Was pas ook 'toevallig' met zo'n vader die camera's verkochtquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En wat gratis reclame voor je bedrijfje in zweverige nep-therapie voor mensen die echte problemen hebben.
Dat is niet zo vreemd voor een slachtoffer van seksueel misbruik. Kijk bijv. maar naar het aantal slachtoffers van seksueel misbruik binnen de Katholieke Kerk, dat pas tientallen jaren nadat het misbruik had plaats gevonden, voor het eerst spraken over wat hen was aangedaan.quote:
Als het waar is dan hequote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd voor een slachtoffer van seksueel misbruik. Kijk bijv. maar naar het aantal slachtoffers van seksueel misbruik binnen de Katholieke Kerk, dat pas tientallen jaren nadat het misbruik had plaats gevonden, voor het eerst spraken over wat hen was aangedaan.
Ik ben de eerste in de rij om een ei te gooien naar hottentot. Ja, het is een droplul. Maar hier heeft hij gewoon gelijk (graag deze reactie over exact 15 minuten verwijderen zodat hij mij hier nooit meer op terug kan pakken).quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat haar verhaal iets bewijst. Ik breng alleen haar verhaal onder de aandacht.
Maar jij moet uiteraard weer in het extreme gaan en haar gelijk veroordelen. Kansloos.
Nou nee, dat verandert niets aan het feit dat het niet vreemd is (voor een slachtoffer van seksueel misbruik), om pas (tientallen)jaren, nadat het misbruik heeft plaatsgevonden, voor het eerst te spreken over hetgeen dat hem/haar is aangedaan.quote:
Nee hij heeft hier niet gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik ben de eerste in de rij om een ei te gooien naar hottentot. Ja, het is een droplul. Maar hier heeft hij gewoon gelijk (graag deze reactie over exact 15 minuten verwijderen zodat hij mij hier nooit meer op terug kan pakken).
De publikatie van dat boek drie weken geleden toonde dat er flink wat geld mee te verdienen valt, met zulke verhalen.quote:
Het is jammer dat mensen zoals jij ervoor zorgen dat misbruikslachtoffers niet naar buiten durven te treden, omdat ze uitgemaakt zullen worden voor leugenaars.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
- Vastgebonden op een blok waarna 5 kinderen haar met (keuken) gereedschap moesten verminken.
- Bijna dood vrijgekocht door iemand die hiervoor in ruil voor een parlementslid moest werken.
- De eerste keer live on stage stront moeten eten.
- Belgische parlementsleden.
- Europese staatslieden.
- Televisieberoemdheden.
- Een lid van een koninklijke familie.
- Andere kinderen werden vermoord.
Oh en nul,nul bewijs.....
Ook niet verbazend dat dit topic is aangemaakt door iemand die regelmatig in BNW is te vinden.
En dat is gek omdat waarom precies? Slachtoffers van misbruik durven vaak niet naar buiten te treden, om verschillende redenen. Ik kan mij voorstellen dat omdat kindermisbruik steeds vaker in het nieuws komt, dat het slachtoffers de moed om alsnog naar voren te treden.quote:
Altijd nog beter dan een debieltje met een voorkeur voor vliegende waxinelichtjes.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wow, hoe laag kun je zinken![]()
Maar goed, je bent een boerenlul uit Groningen. Enige nuance kunnen we van jou waarschijnlijk niet verwachten.
Kom op zeg, deze vrouw verenigt alles wat iedereen ooit rondom Demmink heeft verzonnen tot n persoonlijk verhaal. Alleen geen namen en geen bewijs.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:49 schreef Drxx het volgende:
Het is jammer dat mensen zoals jij ervoor zorgen dat misbruikslachtoffers niet naar buiten durven te treden, omdat ze uitgemaakt zullen worden voor leugenaars.
Dat jij pas nu het nieuws bent gaan volgen betekend natuurlijk niet dat het niet bekend was dat ook hier misbruik plaatsvind.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:49 schreef Drxx het volgende:
Eindelijk, na decennia's van stilte, komt de waarheid naar boven. Een waarheid waarin kinderen misbruikt worden. In Europa. Het is niet leuk, en dat soort dingen gebeuren niet hier in Europa. Nee, dat is exclusief iets wat in Azi gebeurt natuurlijk. En hoezo is het ongeloofwaardig dat politici kinderen misbruiken? Denk jij dat dat alleen weggelegd is voor pastoors of zo?![]()
Je gelooft niet dat dit soort dingen (kunnen) gebeuren?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kom op zeg, deze vrouw verenigt alles wat iedereen ooit rondom Demmink heeft verzonnen tot n persoonlijk verhaal. Alleen geen namen en geen bewijs.
Het is juist dit soort vrouwen die het verpest.
Dit verhaal geloof ik inderdaad niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:06 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat dit soort dingen (kunnen) gebeuren?
Dat slachtoffers van misbruik niet de meest rationele verhalenvertellers zijn kun je ze moeilijk kwalijk nemen, vind ik.
Maar je zou wel namen onthouden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:06 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat dit soort dingen (kunnen) gebeuren?
Dat slachtoffers van misbruik niet de meest rationele verhalenvertellers zijn kun je ze moeilijk kwalijk nemen, vind ik.
Als je zo begaan bent met slachtoffers van misbruik, zou je alleen maar extra boos moeten worden op deze vrouw. Lees het artikel even. Er worden blijkbaar aan de lopende band kinderen vermoord, maar dat is nooit aan het licht gekomen. Dat is op zichzelf al heel vreemd natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:49 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het is jammer dat mensen zoals jij ervoor zorgen dat misbruikslachtoffers niet naar buiten durven te treden, omdat ze uitgemaakt zullen worden voor leugenaars.
Geen bewijs zeg je, nogal wiedes h? Heb je het verhaal berhaupt gelezen of hoe zit dat?
Eindelijk, na decennia's van stilte, komt de waarheid naar boven. Een waarheid waarin kinderen misbruikt worden. In Europa. Het is niet leuk, en dat soort dingen gebeuren niet hier in Europa. Nee, dat is exclusief iets wat in Azi gebeurt natuurlijk. En hoezo is het ongeloofwaardig dat politici kinderen misbruiken? Denk jij dat dat alleen weggelegd is voor pastoors of zo?![]()
Uiteraard vraag ik mij ook af hoeveel ik moet geloven van het verhaal van deze vrouw, maar om dan maar gelijk te roepen dat zij een gek wijf is? Dat is laag. Erg laag. Schaam je kapot, vent
[..]
En dat is gek omdat waarom precies? Slachtoffers van misbruik durven vaak niet naar buiten te treden, om verschillende redenen. Ik kan mij voorstellen dat omdat kindermisbruik steeds vaker in het nieuws komt, dat het slachtoffers de moed om alsnog naar voren te treden.
Het ging mij erom dat je een vrouw die beweert misbruikt te zijn niet gelijk moet wegzetten als "gek wijf". Want ook al is het verhaal zeer ongeloofwaardig voor de gemiddelde persoon, het wil niet zeggen dat het niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:26 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Als je zo begaan bent met slachtoffers van misbruik, zou je alleen maar extra boos moeten worden op deze vrouw. Lees het artikel even. Er worden blijkbaar aan de lopende band kinderen vermoord, maar dat is nooit aan het licht gekomen. Dat is op zichzelf al heel vreemd natuurlijk.
Maar dan komt het: ze wordt op een blok gebonden dat zwart is van het bloed van de vorige kinderen, urenlang gemarteld en als ze bijna wordt vermoord, komt er opeens iemand die haar vrij koopt van de grote leider. En hoe doet hij dat, door te gaan werken voor de grote leider. De fantasie spat er werkelijk vanaf!
[quote]Misbruikslachtoffers niet geloven is erg, maar fantasten zo behandelen als misbruikslachtoffers (ook al zitten er enorme gaten in het verhaal), is ook erg.
Je mag het ongeloofwaardig vinden. Ik heb er ook moeite mee. Maar dat wil niet zeggen dat het dus niet bestaat. En waarvoor is iemand gek noemen dan wel goed voor?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kom op zeg, deze vrouw verenigt alles wat iedereen ooit rondom Demmink heeft verzonnen tot n persoonlijk verhaal. Alleen geen namen en geen bewijs.
Het is juist dit soort vrouwen die het verpest.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat jij pas nu het nieuws bent gaan volgen betekend natuurlijk niet dat het niet bekend was dat ook hier misbruik plaatsvind.
Niet je eigen domme onwetendheid projecteren op de rest dat is niet zo slim.
En wat vind je van de geloofwaardigheid van haar relaas dat ze, vlak voordat haar bloed zich zou vermengen met dat van al die kinderen die haar op dat blok waren voorgegaan, op welhaast miraculeuze wijze werd gered?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:43 schreef Drxx het volgende:
Ja, ook ik vind het niet heel erg geloofwaardig klinken dat kinderen op een blok worden vastgebonden, gemarteld en vermoord. Maar dat wil nog niet zeggen dat het daarom ook meteen bullshit is. Kritische opmerkingen zijn n ding, maar wegzetten als gek mens heeft een averechts-effect.
Het lijkt wel zo'n verhaaltje dat je vaak ook ziet bij die mass shootings / aanslagen. Miracles here, miracles there... miracles everywhere....quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat vind je van de geloofwaardigheid van haar relaas dat ze, vlak voordat haar bloed zich zou vermengen met dat van al die kinderen die haar op dat blok waren voorgegaan, op welhaast miraculeuze wijze werd gered?
Ik vind het nogal dubieus. Op zijn minst.
Het moet en het zal, h?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het lijkt wel zo'n verhaaltje dat je vaak ook ziet bij die mass shootings / aanslagen. Miracles here, miracles there... miracles everywhere....
Nou ... het is nogal een major leap van het verhaal van een persoon bij een all out in the open gebeurtenis waar enorm veel beelden van en gezichten bij zijn naar het verhaal van een enkeling die op miraculeuze wijze aan een wisse dood ontsnapte. Omdat iemand haar vrijkocht en zichzelf daarbij ook nog eens als slaaf aanbood ...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Miracles accepteer je alleen als het jou zo uitkomt.
Ik geloof er ook geen ruk van nee, maar doet dat er verder toe?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:13 schreef Copycat het volgende:
Nou ... het is nogal een major leap van het verhaal van een persoon bij een all out in the open gebeurtenis waar enorm veel beelden van en gezichten bij zijn naar het verhaal van een enkeling die op miraculeuze wijze aan een wisse dood ontsnapte. Omdat iemand haar vrijkocht en zichzelf daarbij ook nog eens als slaaf aanbood ...
Maar dat weet jij ook best.
Heb niet de indruk dat dat gewoonlijk gebeurd en is dus in dit geval gebaseerd op een ongeloofwaardig deel van haar verhaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:43 schreef Drxx het volgende:
Het ging mij erom dat je een vrouw die beweert misbruikt te zijn niet gelijk moet wegzetten als "gek wijf". Want ook al is het verhaal zeer ongeloofwaardig voor de gemiddelde persoon, het wil niet zeggen dat het niet mogelijk is.
Het vastbinden en martelen zal best gebeuren. Het vermoorden, echter betekent dat er ergens een lijk moet zijn en in dit verhaal er tientallen lijken moeten zijn weggemoffeld.quote:Ja, ook ik vind het niet heel erg geloofwaardig klinken dat kinderen op een blok worden vastgebonden, gemarteld en vermoord. Maar dat wil nog niet zeggen dat het daarom ook meteen bullshit is. Kritische opmerkingen zijn n ding, maar wegzetten als gek mens heeft een averechts-effect.
Wat is een Jan-de-buurman-pedonetwerk?quote:Ik vind het eerder logisch dat als zoiets echt gebeurd zou zijn, dat het juist voorkomt in zeer hoge kringen waar geheimhouding des te belangrijker is dan je gemiddelde Jan-de-buurman-pedonetwerk.
Nee, maar je zou juist verwachten dat mensen zich als zijnde pedo/sadist verenigen en niet eerst als politici/de hoge klasse en daarin nog een deling maken op grond van seksuele verlangens. Dan wordt de spoeling wel heel dun en is het onwaarschijnlijk dat je grote groepen kunt verzamelen.quote:Maar argumenten als "onzin, want politici zijn betrokken" of "onzin, want koningshuis is betrokken" zijn - op zijn zachtst gezegd - belachelijk. Er is geen kwalificatie wat betreft de positie binnen de maatschappij die zegt of iemand wel/geen sadist kan zijn.
In Azie.quote:Er is bewijs gevonden dat er websites zijn waar kinderen live op de cam misbruikt worden.
Zou natuurlijk kunnen, hoewel een stuk lastiger te organiseren in Europa.quote:Waarom zou een zeer exclusief pedonetwerk dan geen toegang hebben tot een besloten ruimte waar zij kinderen stront zouden laten eten?
Door de media aandacht zullen mensen juist kritischer worden ten opzichte van dit soort verhalen en loop je de kans dat mensen slachtoffers van misbruik minder serieus gaat nemen. Zeker op een moment dat er meer gaten in haar verhaal vallen en de media haar als een leugenaar gaat neerzetten.quote:Laat media haar aandacht geven, worst-case scenario: kindermisbruik als algehele thema krijgtm eer aandacht.
Kindermisbruik komt in alle lagen van de maatschappij voor, daardoor is het niet relevant om bepaalde delen van de maatschappij extra aandacht te geven.quote:Maar ga niet gelijk roepen dat het n en al bullshit is, alleen maar omdat je het zelf ongeloofwaardig vindt. Dat dachten mensen vroeger ook van de Kerk. Of van grote celebrities. En kijk nu eens hoe het beeld veranderd is daarover.
Nee. Net als de dus absurde vergelijking.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik geloof er ook geen ruk van nee, maar doet dat er verder toe?
Nou, dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Net als de dus absurde vergelijking.
Vind ik ook. Dat deel van het verhaal klinkt ook heel vaag. Een politicus(?) heeft haar gered door haar misbruiker aan te nemen als ondergeschikte of zo? Waarom deed hij dit dan? Hij wilde niet dat een kind voor zijn ogen vermoord werd? Vragen, vragenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat vind je van de geloofwaardigheid van haar relaas dat ze, vlak voordat haar bloed zich zou vermengen met dat van al die kinderen die haar op dat blok waren voorgegaan, op welhaast miraculeuze wijze werd gered?
Ik vind het nogal dubieus. Op zijn minst.
Ik weet niet of er iets mis is gegaan met jouw post? Maar ik kan het maar gedeeltelijk zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:14 schreef vaduz het volgende:
n stuk lastiger te organiseren in Europa.
Dat is ook een goed punt inderdaad.quote:[..]
Door de media aandacht zullen mensen juist kritischer worden ten opzichte van dit soort verhalen en loop je de kans dat mensen slachtoffers van misbruik minder serieus gaat nemen. Zeker op een moment dat er meer gaten in haar verhaal vallen en de media haar als een leugenaar gaat neerzetten.
Klopt, en dat is ook mijn punt eigenlijk. Momenteel heb ik het idee alsof mensen bij kindermisbruik denken aan: de oppas, de leraar en de pastoor. Terwijl pedoseksualiteit en sadisme natuurlijk niet discrimineert. Waarom zou iemand van het Koningshuis er bijvoorbeeld niet bij betrokken kunnen zijn? Dat iemand dan zegt dat er een pedonetwerk is met leden die politic zijn of zelfs van adel, maakt dat het niet minder geloofwaardig. Ik zou dan wel denken dat juist bij zulke netwerken het minder snel naar voren komt, want meer macht.quote:[..]
Het is niet handig om de aandacht op een specifieke groep daders te richten, daar kindermisbruik over de hele samenleving breed verspreid is.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, dat dan weer niet.
Ik heb jou en je vriendjes legio absurde en ongeloofwaardige, soms haast miraculeuze verhalen voorgeschoteld en altijd: "Dat kan gewoon hoor, onwaarschijnlijk, maar het kan" en "toeval bestaat nu eenmaal" et cetera.
Zoals laatst nog. Die vent die van dichtbij door een AK47 werd neergeschoten, en de kogel zijn heup in gaat afketst op zijn GSM en vervolgens ook nog door zijn bovenbeen weet te "reizen". De man zat gewoon rechtop op zijn brancard stoer te doen, zonder dat er ook maar enig spoor van een verwonding was.... Twee dagen later zat meneer al in een rolstoel en mocht ie van Istanboel naar de VS terugvliegen.
Niemand van "jouw clubje" die daar vraagtekens bij zet. Best wel sneu eigenlijk.
Kritisch kijken naar dit soort complottheorien is goed, maar gewoonweg alles ontkennen om te ontkennen is triest.
Om nog maar te zwijgen over mannetjes die een grote bek hebben over iets dat geconstateerd wordt en als je dan vervolgens hun ongelijk bewijst, dat ze dan met de staart tussen de benen afdruipen en ineens niet meer "thuis zijn".
Als ik weet dat ik gelijk heb, dan zal ik dat ook laten weten ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals ik zei: het moet en zal. Met je vriendjus!
Dat ontkent volgens mij ook niemand.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:14 schreef Morendo het volgende:
NWS / Vrouw 2,5 maanden achtereen gemarteld en verkracht
Als illustratie dat gruwelijk misbruik wel degelijk voor komt.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:43 schreef Grems het volgende:
Wel bijzonder dat al deze bloeddorstige NWO-pseudo-reptiel kinderverkrachtingsringen er af en toe eentje sparen
Maar niemand hier die ontkent dat gruwelijk misdaad voorkomt, maar zie je de 10.000 verschillen tussen beide verhalen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:14 schreef Morendo het volgende:
NWS / Vrouw 2,5 maanden achtereen gemarteld en verkracht
Als illustratie dat gruwelijk misbruik wel degelijk voor komt. Alleen dan in wat minder groteske vorm dan adel in kastelen en moordpartijen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |