https://www.powned.tv/art(...)marteld-en-verkrachtquote:Een vrouw uit Hoorn is tussen half december 2015 en eind februari 2016 door Mustapha el N. ontvoerd, stelselmatig verkracht, gemarteld, afgeperst en bedreigd.
Na een ontmoeting via een datingsite begon El N. het slachtoffer vrijwel meteen af te persen. Hij zou een schuld van een ton hebben bij de Purmerendse afdeling van motorclub Satudarah, schrijft NH.
De gruwelijkheden die het slachtoffer moest ondergaan zijn schokkend. Volgens de vrouw dwong El N. haar tot seks met meerdere mannen, moest ze urine drinken, ontlasting eten, El N.'s anus schoonlikken en harddrugs gebruiken. Op haar lichaam zijn dertig afdrukken van uitgedrukte sigaretten gevonden. Ze werd gechanteerd met expliciete seksfilmpjes, beroofd van tienduizenden euro's en beschoten met een pistool, waarna ze zelf de hulzen moest opzoeken.
El N. bevestigt vandaag de handelingen die hij het slachtoffer heeft aangedaan en verklaart dat hij vrijwel constant onder invloed was van cocaïne en GHB. Hij blijft ontkennen banden te hebben met Satudarah.
Ik vind het zo apart dat drugsgebruik (of alcoholgebruik) zo snel als verzachtende omstandigheid wordt aangevoerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Deze man twittert live over de rechtzaak.
De tering he. "Elke vrouw wil gedomineerd worden".
https://twitter.com/Henk_Prins
Junks zijn zielig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind het zo apart dat drugsgebruik (of alcoholgebruik) zo snel als verzachtende omstandigheid wordt aangevoerd.
Dit dus, alcohol en drugs gebruik zou in dit soort gevallen gewoon automatisch moeten leiden tot strafverdubbeling. Elke volwassene is oud en wijs genoeg om de impact van alcohol en drugs op zijn gestel te kunnen beoordelen. Als dit soort zaken daarvan het gevolg zijn moet je gewoon geen alcohol en drugs gebruiken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind het zo apart dat drugsgebruik (of alcoholgebruik) zo snel als verzachtende omstandigheid wordt aangevoerd.
Het hele zootje zouden ze de grens over moeten flikkeren, wat doet dat paupervolk hier?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:20 schreef LXIV het volgende:
Als je de tweets leest zie je dat de familie van Mustafa hem volop heeft aangemoedigd en ook mee wilde delen in de verkoop van het huis van het slachtoffer en de schulden die ze voor hem zou moeten zijn gaan maken.
Als je ooit een moord wilt plegen, moet je niet vergeten vooraf een paar pilsjes te drinken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Even testen hoor, volgens mij moet je op het tijdstip dat het gepost is klikken, en dan die link plakken met het twitter dingetje in het invoerveld, alsof het een plaatje is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:26 schreef LXIV het volgende:
Sommige van die tweets zijn echt shocking. Hoe kan ik ze hier plaatsen? Ik krijg de URL van een individuele sweet niet
twitter:Henk_Prins twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 14:21:55mr. Plasman gaat nu in op het verleden van Mustapha el N. van voor het ongeval, en over zijn strafblad van 14 a4tjes. #ontvoeringhoorn reageer retweet
Het voorgaande strafblad van -tig kantjes wordt ook aangedragen door de advocaat van de dader, dus blijkbaar gunstig voor de verdediging. Gewoon iemand die moeite had zich aan te passen aan de Nederlandse cultuur. Tja, dan krijg je dit soort dingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Als je ooit een moord wilt plegen, moet je niet vergeten vooraf een paar pilsjes te drinken.
Ik las het, te triest voor woorden dat dit soort lui nog steeds rondlopen en kans op kans op kans op kans krijgen.quote:
Als advocaat voer je natuurlijk alles aan wat eventueel zou kunnen helpen, maar het is niet waarschijnlijk dat een rechter hierin meegaat bij zulk stelselmatig misbruik en mishandeling. Daar komt gewoon planning bij kijken, waarbij je niet kunt spreken van ontoerekeningsvatbaarheid.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |