ik nietquote:
Het is echt niet zo moeilijk. Ik dacht dat hier veteranen zaten johquote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:42 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik niet
moet je ook een payout adress aanmaken? Ik neem aan dat ze rechtsboven komen te staan. Beetje onduidelijk imo.
[ afbeelding ]
thanks. Nou, het is niet zo moeilijk, maar het is wel verwarrend.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het is echt niet zo moeilijk. Ik dacht dat hier veteranen zaten joh![]()
Gooi het wallet adres van de online thelithiumproject wallet https://thelithiumproject.org/wallet/dashboard in de https://thelithiumproject.org/freedistribution/login dashboard.
Been there, done that, didn't get the Lithiumquote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het is echt niet zo moeilijk. Ik dacht dat hier veteranen zaten joh![]()
Gooi het wallet adres van de online thelithiumproject wallet https://thelithiumproject.org/wallet/dashboard in de https://thelithiumproject.org/freedistribution/login dashboard.
FIN
[ afbeelding ]
Investeren in Lithium, ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:08 schreef Sosa het volgende:
[..]
thanks. Nou, het is niet zo moeilijk, maar het is wel verwarrend.
Het lijkt mij dat je op de site van 'free distribution' ook al direct de free coins had kunnen toekennen ipv er weer een aparte wallet voor aan te maken. Maargoed, heb ik gedaan
Free coins altijd welkom. Investeren in Lithium doe ik niet. Net wel geinvesteerd in chronobank, ben benieuwd.
You been there, thought you did it, did it wrong anyway. NO Lithium for youquote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Been there, done that, didn't get the Lithium.
Ja, de helft van de links geeft een 404quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:19 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
You been there, thought you did it, did it wrong anyway. NO Lithium for you.
Zonder dollen het zal wel aan die gare zooi liggen daar, die site gaaaaaaaaar!
das ook niet zo slimquote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:13 schreef richolio het volgende:
gezien ik overal exact dezelfde inloggegevens gebruik
Klopt, maar met duizend accounts overal en nergens.. Ik zou het niet meer kunnen bijhouden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door richolio op 20-01-2017 13:29:36 ]'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Dat is die Lithium rotzooi, zeker weten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:13 schreef richolio het volgende:
Overigens heeft iemand vanochtend, toen ik lag te slapen, ingelogd in mijn Bittrex account (met het IP adres 162.244.80.229). Toch geen fijne gedachte. Gelukkig had ik alles overgezet naar Kraken een paar dagen geleden.
Ik wil niet gelijk zware conclusies trekken met betrekking tot Lithium, maar ik ga toch wel mijn Kraken wachtwoord veranderen, gezien ik overal exact dezelfde inloggegevens gebruik.
Ik kan me ook niets anders bedenken eigenlijk. Godver.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat is die Lithium rotzooi, zeker weten.
Daarom 2FA.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat is die Lithium rotzooi, zeker weten.
Ik vind dit te makkelijk, ik ga ook Lithium bashen zo op Bitcointalk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Daarom 2FA.
Wel makkelijk mensen scammen zo.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Klopt, maar met duizend accounts overal en nergens.. Ik zou het niet meer kunnen bijhouden.Daar zijn wachtwoordmanagers voor uitgevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://tweakers.net/revi(...)htwoordmanagers.htmlAIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
en 2FA wat mij trouwens een no brainer lijkt indien je geld/btc op een exchange hebt staanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daar zijn wachtwoordmanagers voor uitgevonden.
https://tweakers.net/revi(...)htwoordmanagers.html
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Klopt, maar met duizend accounts overal en nergens.. Ik zou het niet meer kunnen bijhouden.1password, ik kan niet meer zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op iedere site een ander wachtwoord en met 1 klik ben je ingelogd
Ik heb een miljoen ww, raar genoeg herinner ik ze allemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
1password, ik kan niet meer zonder
op iedere site een ander wachtwoord en met 1 klik ben je ingelogd
Dat ook, ik gebruik beiden. Per site/dienst een uniek sterk wachtwoord en daar 2FA overheen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
en 2FA wat mij trouwens een no brainer lijkt indien je geld/btc op een exchange hebt staan
Het lijkt mij niet dat je hetzelfde wachtwoord heb gebruiktquote:Op vrijdag 20 januari 2017 13:13 schreef richolio het volgende:
Overigens heeft iemand vanochtend, toen ik lag te slapen, ingelogd in mijn Bittrex account (met het IP adres 162.244.80.229). Toch geen fijne gedachte. Gelukkig had ik alles overgezet naar Kraken een paar dagen geleden.
Ik wil niet gelijk zware conclusies trekken met betrekking tot Lithium, maar ik ga toch wel mijn Kraken wachtwoord veranderen, gezien ik overal exact dezelfde inloggegevens gebruik.
Ow, ik zie dat meer mensen klagenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:21 schreef ZetaOS het volgende:
richolio check ook even je mail logs, en kijk even over er berichten verwijderd zijn zo dat ze niet opvallen. Check ook je verzonden items map even.
Edit: en je spam map. En verander ook je mail ww.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:15 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zou t dan nog eerder in ETC stoppen
Yo Katje! Is je buy order ETH al aangetikt op 0,0098?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |