Dan klopt het nog steeds niet.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Langer moet moeilijker worden
Hoe meer digitale munten er worden gegenereerd, des te ingewikkelder het algoritme wordt en hoe moeilijker het word$t een munt te maken.
Dan is er geen fiks ben ik bangquote:Op maandag 2 januari 2017 20:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan klopt het nog steeds niet.De difficulty heeft niets te maken met de hoeveelheid bitcoins die er al zijn gegenereerd. Het zorgt alleen voor een constante, voorspelbare aanwas van nieuwe coins.
quote:The software has been running and the blockchain has been growing since January 3, 2009 at 2:15PM EST, when the genesis block was created.
De mooie auto is alvast gekochtquote:Op dinsdag 3 januari 2017 03:07 schreef ZetaOS het volgende:
Die gaat zalig het nieuwe jaar in.
https://twitter.com/whalecalls/status/815598251319640064
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1736572.0;topicseen
Ik weet niet wat Preev voor bron gebruikt, maar Kraken (de euro-exchange met het grootste volume) stond op ¤1000, zie Bitcoinwisdom of Bitcoinity.quote:
ook 1000 euro nu net op Coinbase!quote:Op woensdag 4 januari 2017 02:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Preev voor bron gebruikt, maar Kraken (de euro-exchange met het grootste volume) stond op ¤1000, zie Bitcoinwisdom of Bitcoinity.
*knuppel in het hoenderhok modus" :quote:Op maandag 2 januari 2017 19:50 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe zal de koer van het weekend staan denken jullie?
1066 nu op Bitfinex en Bitstamp. Ik denk dat het weinig zin heeft nu TA los te laten op bitcoin. Als ik de analysten mag geloven wordt de markt momenteel vooral door China bepaald (steeds strictere regels rond kapitaalvlucht), de US-exchanges zijn slechts volgend.quote:Op woensdag 4 januari 2017 10:19 schreef edraket31 het volgende:
In het vorige topic schreef ik al over die sellwalls op ETH, ik schatte richting de 3mio $ ETH ingekocht op 0,009 en 0,0074. ETH staat nu op 0.01.tel uit je winst........
VWB BTC geloof ik nog steeds in een flinke correctie. Ik zat eerst rond 1020 te kijken, gebaseerd op een Fibonacci level van 1.27. BTC is echter doorgestegen en schurkt nu aan tegen het volgende level van 1,618 wat zou neerkomen op een top van 1059 op Bitstamp. Grappig om te zien dat andere exchanges dat level al gehaald hebben en nu wat terugzakken terwijl t lijkt alsof Bitstamp die 1,618 toch wil aantikken en omhoog blijft kruipen naar die 1059.
[..]
*knuppel in het hoenderhok modus" :
sub 1000 (usd)
edit: op moment van schrijven wordt de 1059 aangetikt, ben benieuwd hoe t zich nu ontwikkelt
India is ook geen kleintje, daar zijn zo ook gekke dingen aan het doen met hun valuta.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
1066 nu op Bitfinex en Bitstamp. Ik denk dat het weinig zin heeft nu TA los te laten op bitcoin. Als ik de analysten mag geloven wordt de markt momenteel vooral door China bepaald (steeds strictere regels rond kapitaalvlucht), de US-exchanges zijn slechts volgend.
Yep, ik zie t gebeuren. Elke (technische) logica ontbreekt.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
1066 nu op Bitfinex en Bitstamp. Ik denk dat het weinig zin heeft nu TA los te laten op bitcoin. Als ik de analysten mag geloven wordt de markt momenteel vooral door China bepaald (steeds strictere regels rond kapitaalvlucht), de US-exchanges zijn slechts volgend.
Dus zal China spoedig wel komen met regels rondom BTCquote:Op woensdag 4 januari 2017 11:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ik de analysten mag geloven wordt de markt momenteel vooral door China bepaald (steeds strictere regels rond kapitaalvlucht), de US-exchanges zijn slechts volgend.
Poesje, ik verwachtte dat ETH pas écht zou gaan stijgen als BTC is uitgeraasd.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Edje, was dit nou de moon van ETH? Vind het lichtelijk tegenvallend voor de hoeveelheid geld die rondgepompt is.
Mooi. Kan ik nu nog instappen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Poesje, ik verwachtte dat ETH pas écht zou gaan stijgen als BTC is uitgeraasd.
Deze +35% lijkt mij alleen maar voorpret.
In vergelijking met een week of 2 geleden zie je nu trouwens veel alts al stijgen terwijl toen alles diep in het rood stond. Veel btc winst wordt dus al gebruikt om alts in te slaan.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
#altsareback
cancelled ivm Nattekatsyndroom
Ik heb het over precies ROI, niet erbovenquote:Op woensdag 4 januari 2017 14:57 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Heh? Waar lees je dat ik dat niet allang sta? Ik heb het over 'gewenste winst'
Ja ik snap waar je het over had, jij snapte mij alleen niet zo te zienquote:Op woensdag 4 januari 2017 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het over precies ROI, niet erboven
Mijn verlies van de ETH-crash heeft de winst die ik eerder in ETH had geboekt + de Bitcoin moon van nu teniet gedaan.
ETH staat nu precies op mijn verkoopprijs. Twijfel enorm nu... Bitcoin kan nog iets klimmen, maar die correctie komt ook steeds dichterbij.quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:02 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ja ik snap waar je het over had, jij snapte mij alleen niet zo te zienDie crash heeft er ook hier behoorlijk ingehakt inderdaad. Daardoor zit ik nu 'vast' in ETH tot deze weer een beetje omhoog kruipt. We zijn er bijna!
Lekker blijven zitten waar je zitquote:Op woensdag 4 januari 2017 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ETH staat nu precies op mijn verkoopprijs. Twijfel enorm nu... Bitcoin kan nog iets klimmen, maar die correctie komt ook steeds dichterbij.
In Bitcoin?quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:05 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Lekker blijven zitten waar je zit
Nee in ETH. Of zit je nu in BTC?quote:
Ik ben op 0,096 uitgestapt een tijdje terug.quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:07 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Nee in ETH. Of zit je nu in BTC?
/edit
Ohh jij hebt alles verkocht op deze prijs? Dan zou ik (persoonlijk) asap instappen in ETH.
Ik zou t dan nog eerder in ETC stoppenquote:Op woensdag 4 januari 2017 15:07 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Nee in ETH. Of zit je nu in BTC?
/edit
Ohh jij hebt alles verkocht op deze prijs? Dan zou ik (persoonlijk) asap instappen in ETH.
ETC?quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:15 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zou t dan nog eerder in ETC stoppen
yep, ETCquote:
Dat was kennelijk de no 1 contractholder die met 88.000 future contracten short was !!quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:14 schreef edraket31 het volgende:
BTC slaat op hol
OKcoin in een minuut van 8000 naar 8100
Ik verwacht niet echt dat die nu opeens toestemming krijgt, maar áls het gebeurt kan Wall Street ook instappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de 1w chart nu trouwens een mooie cup, misschien binnenkort een handle erbij?![]()
Heb jij nog wat BTC, of alles in ETH en LISK?quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:28 schreef MaGNeT het volgende:
Gaat lekker met BTC
Ook goed voor altcoins, die aandacht en het "verse bloed".
Effect zie je later pas, net als in 2013.
Liskquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
Heb jij nog wat BTC, of alles in ETH en LISK?
Ik hoop dat hij 2 weken niet gekeken heeft naar de koers, dan knipper je wel even met je ogen denk ik als je de huidige koers ziet.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:27 schreef edraket31 het volgende:
Brombeer heeft zijn vakantie ruim terugverdiend denk ik.
Die is long x20 vanaf laag in de 800 (of was t nou 900)
Lolquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat was kennelijk de no 1 contractholder die met 88.000 future contracten short was !!
quote:
dus de top van vandaagtwitter:CollinCrypto twitterde op woensdag 04-01-2017 om 19:25:08New #Bitcoin All Time Highs:BTCCCoinbaseBTCeHuobiOkcoinHitBTCWeekly futuresQuarterly futuresRemaining:Finex - $35Stamp - $23 reageer retweet
Een aantal exchanges is al over hun ATH heen. Ik neem zelf altijd Bitstamp. Dat was eind 2013 de enige grote legit dollar-exchange. De ATH was daar toen $1163.quote:
Kilo zal het niet zijn, dat is 30k eur ofzo. Denk een ounce.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een kilo goud voor een kilo bitcoin?
Een ounce goud voor een ounce bitcoin dan?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:16 schreef µ het volgende:
[..]
Kilo zal het niet zijn, dat is 30k eur ofzo. Denk een ounce.
Hoe gaat het trouwens met Orly? Nog ontwikkelingen?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:35 schreef MaGNeT het volgende:
Als Lisk nog eens naar de 10 Dollar gaat kan ik met vervroegd pensioen
Not reallyquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met Orly? Nog ontwikkelingen?
Nulletje teveel Kat. Droomde er ook ooit van, dat ie ooit 0,1 BTC zou worden en toen kwam die idiote fork na dat DAO debacle: 40% kwijt. ROI was er intussen gelukking uit, maar toen alles tijdig terugzetten naar BTC was een beter plan geweest. Zeker als Poloniex alles standaard omzet naar ETC, wat een leuke rally maakte, maar daarna in elkaar storttequote:Op woensdag 4 januari 2017 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben op 0,096 uitgestapt een tijdje terug.
Ik had dankzij ETC flink kunnen profiteren, maar op een low verkopen was ook weer wat. Uiteraard had ik kunnen weten dat het op termijn tot een crash zou leiden.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nulletje teveel Kat. Droomde er ook ooit van, dat ie ooit 0,1 BTC zou worden en toen kwam die idiote fork na dat DAO debacle: 40% kwijt. ROI was er intussen gelukking uit, maar toen alles tijdig terugzetten naar BTC was een beter plan geweest. Zeker als Poloniex alles standaard omzet naar ETC, wat een leuke rally maakte, maar daarna in elkaar stortte
Je bedoelt, negeren dat ie ging crashen: Ging max tegen de 0,05, ging schommelend omlaag naar .04/.03 en weer omhoog, denken: Komt wel weer goedquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had dankzij ETC flink kunnen profiteren, maar op een low verkopen was ook weer wat . Uiteraard had ik kunnen weten dat het op termijn tot een crash zou leiden.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had dankzij ETC flink kunnen profiteren, maar op een low verkopen was ook weer wat. Uiteraard had ik kunnen weten dat het op termijn tot een crash zou leiden.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je hebt gisteren kunnen zien hoe kwetsbaar dat geweldige ETH is.....
Long term uptrend is gebroken, wacht eerst eens af hoe zich dit ontwikkelt (ook rekening houdend met een evt halving pump van btc). Hoe loopt t af met die hard fork....
Nu instappen is gokken. Kan nog wel een hele tijd duren voordat het vertrouwen in ETH terug...voorlopig is er paniek. Nu een nieuwe low is echt reteslecht
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:01 schreef Nattekat het volgende:
ETH is niet kwetsbaar... ETH heeft er niks mee te maken. De enige reden waarom het daalt is de dood van DAO, wat helaas gekoppeld is aan ETH.
Ik blijf bij mijn standpunt. DAO heeft ETH om zeep geholpen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:29 schreef edraket31 het volgende:
Eigenwijs stuk vreten dat je bent
[..]
[..]
[..]
MtGox heeft BTC ook niet om zeep geholpen. Er spelen meerdere factoren, zoals in hoe en hoeverre het in de media komt, Ethereum is een underdog van iets, wat niet eens "established" is zoals Bitcoin. Technologie wordt getest door banken en een Microsoft/IBM, maar in de tussentijd kunnen er betere versies komen en zolang ETH niet voldoende servercapaciteit heeft, kunnen grote bedrijven hun eigen versie bouwen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn standpunt. DAO heeft ETH om zeep geholpen.
BTC is niet om zeep geholpen omdat BTC al 'established' was. ETH stond nog in de kinderschoenen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:39 schreef edcetera het volgende:
[..]
MtGox heeft BTC ook niet om zeep geholpen. Er spelen meerdere factoren, zoals in hoe en hoeverre het in de media komt, Ethereum is een underdog van iets, wat niet eens "established" is zoals Bitcoin. Technologie wordt getest door banken en een Microsoft/IBM, maar in de tussentijd kunnen er betere versies komen en zolang ETH niet voldoende servercapaciteit heeft, kunnen grote bedrijven hun eigen versie bouwen.
Dat probeer ik juist uit te leggen. Maar ik ga even nog wat andere dingen scoren, dat BTCquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BTC is niet om zeep geholpen omdat BTC al 'established' was. ETH stond nog in de kinderschoenen.
Niet mee eens (stel je voor dat wij t eens met elkaar eens zouden zijn!)quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn standpunt. DAO heeft ETH om zeep geholpen.
BTC is intussen alweer 8 jaar oud. Heb je nog BTC?quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:02 schreef ITrade het volgende:
Heeft iemand wat meer informatie over BTC? Boek, video of website etc. Ik ken BTC allang en heb ook wel eens wat gekocht om het te testen.
Verder dan dat alleen nooit gekomen omdat ik toch blijf twijfelen, aan de ene kant zie ik wel wat in BTC zelf maar ook de blockchain kan voor veel toegepast worden. Aan de andere kant heeft het ook wel wat weg van een Mania..
Als je NIET met je poten van andermans computer afblijft, WEL!quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:45 schreef xaban06 het volgende:
Whut? Server capaciteit? Dat kost niks.
Ja, niet zolang geleden mijn oude wallet omgezet van lokaal naar cloud. Overigens heb ik er niet veel hoor, maar wil graag meer informatie zodat ik me er meer in kan verdiepen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
BTC is intussen alweer 8 jaar oud. Heb je nog BTC?
Haha ja belachelijk. Ging tot $906 op Bitfinex.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:26 schreef edraket31 het volgende:
Flinke dump! En veel stoplosses.....
3 minuten chart!!
[ afbeelding ]
Tja, ik zat er de afgelopen dagen behoorlijk naast met mijn TA maar er vormt zich nu een "broadening top" wat normaliter duidt op een trend reversal...... maar BTC kennende zal ie zich daar niets van aantrekkenquote:Op donderdag 5 januari 2017 11:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor we de $1000 aantikken
2 uur.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik
[..]
$971 net.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik
[..]
Heb via via vernomen dat Lisk wel weer enorm zal gaan stijgen aangezien ze hard achter de schermen bezig zijn, maar ook ik sta nog op dikke verlies momenteelquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:35 schreef MaGNeT het volgende:
Als Lisk nog eens naar de 10 Dollar gaat kan ik met vervroegd pensioen
Vroeger op meerdere, maar ik denk dat TIPS dood is. Was een grapje, 3 jaar geleden had ik ze gekocht en vervolgens gebeurde er niks. En dat vond Nattekat grappig.quote:
Hehe oke ;-) Hopelijk komt er ooit nog wat schot in! https://coinmarketcap.com/currencies/fedoracoin/#marketsquote:Op donderdag 5 januari 2017 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vroeger op meerdere, maar ik denk dat TIPS dood is. Was een grapje, 3 jaar geleden had ik ze gekocht en vervolgens gebeurde er niks. En dat vond Nattekat grappig.Hij pest me er nog regelmatig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |