Dan klopt het nog steeds niet.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Langer moet moeilijker worden
Hoe meer digitale munten er worden gegenereerd, des te ingewikkelder het algoritme wordt en hoe moeilijker het word$t een munt te maken.
Dan is er geen fiks ben ik bangquote:Op maandag 2 januari 2017 20:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan klopt het nog steeds niet.De difficulty heeft niets te maken met de hoeveelheid bitcoins die er al zijn gegenereerd. Het zorgt alleen voor een constante, voorspelbare aanwas van nieuwe coins.
quote:The software has been running and the blockchain has been growing since January 3, 2009 at 2:15PM EST, when the genesis block was created.
De mooie auto is alvast gekochtquote:Op dinsdag 3 januari 2017 03:07 schreef ZetaOS het volgende:
Die gaat zalig het nieuwe jaar in.
https://twitter.com/whalecalls/status/815598251319640064
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1736572.0;topicseen
Ik weet niet wat Preev voor bron gebruikt, maar Kraken (de euro-exchange met het grootste volume) stond op ¤1000, zie Bitcoinwisdom of Bitcoinity.quote:
ook 1000 euro nu net op Coinbase!quote:Op woensdag 4 januari 2017 02:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Preev voor bron gebruikt, maar Kraken (de euro-exchange met het grootste volume) stond op ¤1000, zie Bitcoinwisdom of Bitcoinity.
*knuppel in het hoenderhok modus" :quote:Op maandag 2 januari 2017 19:50 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe zal de koer van het weekend staan denken jullie?
1066 nu op Bitfinex en Bitstamp. Ik denk dat het weinig zin heeft nu TA los te laten op bitcoin. Als ik de analysten mag geloven wordt de markt momenteel vooral door China bepaald (steeds strictere regels rond kapitaalvlucht), de US-exchanges zijn slechts volgend.quote:Op woensdag 4 januari 2017 10:19 schreef edraket31 het volgende:
In het vorige topic schreef ik al over die sellwalls op ETH, ik schatte richting de 3mio $ ETH ingekocht op 0,009 en 0,0074. ETH staat nu op 0.01.tel uit je winst........
VWB BTC geloof ik nog steeds in een flinke correctie. Ik zat eerst rond 1020 te kijken, gebaseerd op een Fibonacci level van 1.27. BTC is echter doorgestegen en schurkt nu aan tegen het volgende level van 1,618 wat zou neerkomen op een top van 1059 op Bitstamp. Grappig om te zien dat andere exchanges dat level al gehaald hebben en nu wat terugzakken terwijl t lijkt alsof Bitstamp die 1,618 toch wil aantikken en omhoog blijft kruipen naar die 1059.
[..]
*knuppel in het hoenderhok modus" :
sub 1000 (usd)
edit: op moment van schrijven wordt de 1059 aangetikt, ben benieuwd hoe t zich nu ontwikkelt
India is ook geen kleintje, daar zijn zo ook gekke dingen aan het doen met hun valuta.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
1066 nu op Bitfinex en Bitstamp. Ik denk dat het weinig zin heeft nu TA los te laten op bitcoin. Als ik de analysten mag geloven wordt de markt momenteel vooral door China bepaald (steeds strictere regels rond kapitaalvlucht), de US-exchanges zijn slechts volgend.
Yep, ik zie t gebeuren. Elke (technische) logica ontbreekt.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
1066 nu op Bitfinex en Bitstamp. Ik denk dat het weinig zin heeft nu TA los te laten op bitcoin. Als ik de analysten mag geloven wordt de markt momenteel vooral door China bepaald (steeds strictere regels rond kapitaalvlucht), de US-exchanges zijn slechts volgend.
Dus zal China spoedig wel komen met regels rondom BTCquote:Op woensdag 4 januari 2017 11:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ik de analysten mag geloven wordt de markt momenteel vooral door China bepaald (steeds strictere regels rond kapitaalvlucht), de US-exchanges zijn slechts volgend.
Poesje, ik verwachtte dat ETH pas écht zou gaan stijgen als BTC is uitgeraasd.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Edje, was dit nou de moon van ETH? Vind het lichtelijk tegenvallend voor de hoeveelheid geld die rondgepompt is.
Mooi. Kan ik nu nog instappen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Poesje, ik verwachtte dat ETH pas écht zou gaan stijgen als BTC is uitgeraasd.
Deze +35% lijkt mij alleen maar voorpret.
In vergelijking met een week of 2 geleden zie je nu trouwens veel alts al stijgen terwijl toen alles diep in het rood stond. Veel btc winst wordt dus al gebruikt om alts in te slaan.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
#altsareback
cancelled ivm Nattekatsyndroom
Ik heb het over precies ROI, niet erbovenquote:Op woensdag 4 januari 2017 14:57 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Heh? Waar lees je dat ik dat niet allang sta? Ik heb het over 'gewenste winst'
Ja ik snap waar je het over had, jij snapte mij alleen niet zo te zienquote:Op woensdag 4 januari 2017 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het over precies ROI, niet erboven
Mijn verlies van de ETH-crash heeft de winst die ik eerder in ETH had geboekt + de Bitcoin moon van nu teniet gedaan.
ETH staat nu precies op mijn verkoopprijs. Twijfel enorm nu... Bitcoin kan nog iets klimmen, maar die correctie komt ook steeds dichterbij.quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:02 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ja ik snap waar je het over had, jij snapte mij alleen niet zo te zienDie crash heeft er ook hier behoorlijk ingehakt inderdaad. Daardoor zit ik nu 'vast' in ETH tot deze weer een beetje omhoog kruipt. We zijn er bijna!
Lekker blijven zitten waar je zitquote:Op woensdag 4 januari 2017 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ETH staat nu precies op mijn verkoopprijs. Twijfel enorm nu... Bitcoin kan nog iets klimmen, maar die correctie komt ook steeds dichterbij.
In Bitcoin?quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:05 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Lekker blijven zitten waar je zit
Nee in ETH. Of zit je nu in BTC?quote:
Ik ben op 0,096 uitgestapt een tijdje terug.quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:07 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Nee in ETH. Of zit je nu in BTC?
/edit
Ohh jij hebt alles verkocht op deze prijs? Dan zou ik (persoonlijk) asap instappen in ETH.
Ik zou t dan nog eerder in ETC stoppenquote:Op woensdag 4 januari 2017 15:07 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Nee in ETH. Of zit je nu in BTC?
/edit
Ohh jij hebt alles verkocht op deze prijs? Dan zou ik (persoonlijk) asap instappen in ETH.
ETC?quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:15 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zou t dan nog eerder in ETC stoppen
yep, ETCquote:
Dat was kennelijk de no 1 contractholder die met 88.000 future contracten short was !!quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:14 schreef edraket31 het volgende:
BTC slaat op hol
OKcoin in een minuut van 8000 naar 8100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |