Alle vluchtelingen zijn crimineel en de grenzen moeten dicht en Breivik is zijn held.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:54 schreef supersof het volgende: [..] wat zijn zijn politieke opvattingen?
Ik ben Zwitserlandquote:
Het went wel als je er in zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat had je je vooraf toch ook wel kunnen bedenken, of niet?
Feit, goed idee, meh.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:58 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Alle vluchtelingen zijn crimineel en de grenzen moeten dicht en Breivik is zijn held.
Hansieeeeeeequote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:58 schreef Catkiller het volgende:
Lol komt die rare snuiter ook weer de bocht om.
Ga lekker iemand anders uitschelden joh.quote:
foutquote:
foutquote:
goedquote:
foutquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh jezus, de stoner in mij dacht: Ik ken deze youtube kanalen niet.![]()
![]()
Mortaxx kent mij dus blijkbaar totaal niet dat hij mij aan hem koppeltquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:58 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Alle vluchtelingen zijn crimineel en de grenzen moeten dicht en Breivik is zijn held.
Ohquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
fout
[..]
fout
[..]
goed
[..]
fout
[..]
Mortaxx heeft geloof ik zo'n beetje dezelfde opvattingenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Mortaxx kent mij dus blijkbaar totaal niet dat hij mij aan hem koppelt
Ik weet niet, zo wispelturig die gastquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:05 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Mortaxx heeft geloof ik zo'n beetje dezelfde opvattingen
Ben je er eindelijk door heen, word je gekaapt door Somalische piratenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:06 schreef Kurovski het volgende:
Suez komt men makkelijker doorheen, minder sluizen, operationele kosten lager, opbrengst hoger.
Suez is dus economisch succesvoller.
Nou ja, als je omvaart over kaapstad kom je ze niet tegen, maar kost flink meer brandstof omdat de reis langer is.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben je er eindelijk door heen, word je gekaapt door Somalische piraten
Zo deden die lui van de VOC het ookquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou ja, als je omvaart over kaapstad kom je ze niet tegen, maar kost flink meer brandstof omdat de reis langer is.
Als je moet omvaren vanaf Panama via Kaap Hoorn krijg je slecht weer. Elke 36 uur een diepe depressie daar. Dat is een zekerheid.
niet naar aber luisteren. Ze wilt hem voor zichzelf.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Mortaxx kent mij dus blijkbaar totaal niet dat hij mij aan hem koppelt
Ze moesten wel, die kanalen waren nog niet gegraven.quote:
mwah iets slechtere voorzieningen.....quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze moesten wel, die kanalen waren nog niet gegraven.
Ik denk dat de zeeman toen ook zwaardere tijden kenden dan nu
Scheurbuik oplopen vanwege vitamine C gebrek, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah iets slechtere voorzieningen.....
Als tegenwoordig internet eruitligt voor een week komt er flink trammelant.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Scheurbuik oplopen vanwege vitamine C gebrek, bijvoorbeeld.
En geen wifi aan boord
Alsof je naar de jaren '80 geslingerd wordtquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als tegenwoordig internet eruitligt voor een week komt er flink trammelant.
google maps ook al nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Scheurbuik oplopen vanwege vitamine C gebrek, bijvoorbeeld.
En geen wifi aan boord
Maakt geen moer uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:26 schreef Montelly het volgende:
Rechtse meisjes zijn wel geiler in bed.
Even klagen op Facebook!quote:
geen ervaring meequote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:26 schreef Montelly het volgende:
Rechtse meisjes zijn wel geiler in bed.
Pure aids dat FB als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Even klagen op Facebook!![]()
Oh, wacht....
niemand vroeg jequote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Pure aids dat FB als je het mij vraagt.
Ik doe er niet zo veel mee, maar heb het ooit eens aangemaakt om met vrienden in het buitenland in contact te houden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Pure aids dat FB als je het mij vraagt.
Welterustenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:32 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga 'ns ff slapen mensen. Morgen een nieuwe dag. x.
Maak niet zo'n herrie, je maakt de SC wakkerquote:
sorryquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maak niet zo'n herrie, je maakt de SC wakker
watquote:
Ja, die flauwe mopjes daarquote:
Een speeltuin is ook geen FBquote:
Ik verwachtte hetquote:Op woensdag 18 januari 2017 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik ga nog even HIMYM kijken (ja je verwacht het niet). Nog 5 afleveringen ofzo en ik ben er klaar mee.
Ja ik kijk vooral 's avonds laat en 's nachts serie's.quote:
Oke, ik begrijp het al, ben weer te min voor jequote:Op woensdag 18 januari 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kijk vooral 's avonds laat en 's nachts serie's.Wanneer het hier rustig is zeg maar.
haar vader heeft meer geld dan de jouwequote:Op woensdag 18 januari 2017 01:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp het al, ben weer te min voor je
Hij rijdt in een grotere kar, dan de miijnequote:Op woensdag 18 januari 2017 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haar vader heeft meer geld dan de jouwe
Zwabbertietenquote:
Liever Aberella's vrolijke puntjesquote:
Aberella.rar mag ik volgens afspraak niet delenquote:
ze is toch te oud voor mijquote:Op woensdag 18 januari 2017 02:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aberella.rar mag ik volgens afspraak niet delen
Ja maar toch, wil nog steeds hoog scoren in de friendzonequote:
over wie ging dit?quote:Op woensdag 18 januari 2017 02:46 schreef possetje het volgende:
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
over haarquote:Op woensdag 18 januari 2017 02:41 schreef Neverknown het volgende:
me face branddddddddddd als een dolle jan
nou nee :squote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet naar aber luisteren. Ze wilt hem voor zichzelf.
Ik denk dat jij als links meisje juist van rechtse praatjes houdt
quote:
Kut kind, sws jarenlang huisarrestquote:Op woensdag 18 januari 2017 06:46 schreef Montelly het volgende:
Ikram is terecht![]()
Ook de familie weet niet wat er met Ikram gebeurd is, maar volgens schoonzus Imane is dat 'nu ook niet van toepassing;. ,,Het gaat erom dat ze terug is. Ze wordt nu verhoord en straks mogen we haar weer ophalen.''
"Niet van toepassing" ...volgens mij bedoelde Imane "niet van belang"
quote:Op woensdag 18 januari 2017 07:13 schreef NoelGallagher het volgende:
wow zo duf dat ik me vanmorgen maar aan 1 kant geschoren heb
Okquote:Op woensdag 18 januari 2017 06:46 schreef Montelly het volgende:
Ikram is terecht![]()
Ook de familie weet niet wat er met Ikram gebeurd is, maar volgens schoonzus Imane is dat 'nu ook niet van toepassing;. ,,Het gaat erom dat ze terug is. Ze wordt nu verhoord en straks mogen we haar weer ophalen.''
"Niet van toepassing" ...volgens mij bedoelde Imane "niet van belang"
hey homoquote:Op woensdag 18 januari 2017 07:55 schreef MAHL het volgende:
Tis weer veel te vroeg
Daar is een mens toch niet voor gebouwd
Echt hequote:Op woensdag 18 januari 2017 07:57 schreef PeZu het volgende:
Noh man, al een uur aah werk, gekkigheid zo vroeg.
Waarom zo vroeg dan. Is toch niet gezond voor een mensquote:Op woensdag 18 januari 2017 07:57 schreef PeZu het volgende:
Noh man, al een uur aah werk, gekkigheid zo vroeg.
mahl, we zijn zo dicht bij elkaar hihii spannend hequote:Op woensdag 18 januari 2017 08:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg dan. Is toch niet gezond voor een mens
Je post ook al als een oude zure vent.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:28 schreef dopfles1 het volgende:
ik ben 24 en begin een buikje te krijgen
Dat is toch mijn taak?quote:Op woensdag 18 januari 2017 08:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Je post ook al als een oude zure vent.
Ga weg creepquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mahl, we zijn zo dicht bij elkaar hihii spannend he
indd geen tijdstip voor een blankequote:Op woensdag 18 januari 2017 07:55 schreef MAHL het volgende:
Tis weer veel te vroeg
Daar is een mens toch niet voor gebouwd
Denken dat de slaven uit zichzelf hun bed uitkomen.quote:
nieuwe review gezien? Midden in de nacht de aftandse auto van z'n pa lopen reviewenquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Denken dat de slaven uit zichzelf hun bed uitkomen.Gewoon de zweep erover, zijn ze allemaal gelijk wakker.
Wat zullen de buren wel niet denkenquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nieuwe review gezien? Midden in de nacht de aftandse auto van z'n pa lopen reviewen
''Ey Ans, moet je die jongen van van Dijk zien. Ligt ie nou alweer in de kofferbak?''quote:
Neeequote:Op woensdag 18 januari 2017 08:31 schreef supersof het volgende:
Ik ben gevallen op de fiets door die sneeuw![]()
Hahahh lief.quote:Op woensdag 18 januari 2017 08:31 schreef supersof het volgende:
hahahhaquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:31 schreef supersof het volgende:
hoezo lief :squote:
We hebben de beeldenquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:31 schreef supersof het volgende:
Dat is bij turken toch best normaal?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mijn buurjonge turks 26 jaar is pas verloofd met 19-jarige lol
Meer.quote:
Topquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:47 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dit genoeg
Goeiemorgen.quote:
watquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:50 schreef Drug het volgende:
jeej weer 1,5 meier gekregen van ns omdat ze falen
nou neequote:
je bent wat voller¿quote:
Ik ben direct.quote:Op woensdag 18 januari 2017 08:36 schreef Mozy het volgende:
Ff aan Chai vragen of Stimo aardig is of niet.
dankjewelquote:
Wat een ellende gisteren hequote:Op woensdag 18 januari 2017 08:54 schreef Drug het volgende:
[..]
ja joh met auto is niet te doen om amsterdam binnenstad te komen
nee ik heb niet zo lang haarquote:
kan maar zo, kom er bijna nooitquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:54 schreef Drug het volgende:
[..]
ja joh met auto is niet te doen om amsterdam binnenstad te komen
Besef me net, toen jij gisteren postte dat je een 9,5/10 was moest ik zo zeggen van "wie stelt moet bewijzen"quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 08:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ging je maar direct weer weg.
HAHAHA
Hmmmmmmquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:58 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah ben lekker in mn best blijven liggen, dus vond het niet zo erg
Waarom?quote:
Oh. Ik reed over de ring zonder straatverlichting of matrixborden. Was wel apartquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:58 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah ben lekker in mn best blijven liggen, dus vond het niet zo erg
Dat ken je toch wel van waar je vandaan komt? Die donkere stukken snelweg op de Veluwe.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:01 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh. Ik reed over de ring zonder straatverlichting of matrixborden. Was wel apart
echt nietquote:
Ja hoor, was wel gek om dat midden in de stad mee te makenquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ken je toch wel van waar je vandaan komt? Die donkere stukken snelweg op de Veluwe.
haha ja ik snap hem grappigquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Besef me net, toen jij gisteren postte dat je een 9,5/10 was moest ik zo zeggen van "wie stelt moet bewijzen"
Aangezien je SJD studeert
Snapje?
aaaaaaaahw vind dat zo'n heerlijk liedje hequote:
Kan nietquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb volgens mij spierballen gekweekt door autoruiten te krabben
Dan ben je niet dik genoegquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:05 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe kan je het koud hebben als je dik bent?
Mijn vet is niet effectief.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:05 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe kan je het koud hebben als je dik bent?
Waarom Captur?quote:
Mijn benen ookquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:11 schreef Kurovski het volgende:
Fietsen of skaten vanmiddag, that's the question. Zit er voorlopig nog vrij glad uit.
Skaten natuurlijk, fietsen kan wel weer wanneer skaten er door weersomstandigheden niet inzit.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:11 schreef Kurovski het volgende:
Fietsen of skaten vanmiddag, that's the question. Zit er voorlopig nog vrij glad uit.
Op inlines is het vrij slippery nu. Even afwachten hoe het er om 12u uitziet.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Skaten natuurlijk, fietsen kan wel weer wanneer skaten er door weersomstandigheden niet inzit.
Fietsen kan elke dag, ik fiets dagelijks twee keer 10 km.
Hm oké. Is niet van lease ofzo opgelegd die auto?quote:
lul niet je bent zelf ook zoeen toks toks gore heftruck rukkerquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:17 schreef NoelGallagher het volgende:
kun je nagaan dat het gros van Nederland uit zulke tokkies bestaat
quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
lul niet je bent zelf ook zoeen toks toks gore heftruck rukker
echt hequote:Op woensdag 18 januari 2017 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet een wagenpark van minstens 20 auto's hebben
Waarover?quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:44 schreef Drug het volgende:
[..]
echt he
weet jij trouwens al wat meer? ;s
Zelf trapt ie alles neer als ie lam en drugged out is.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
lul niet je bent zelf ook zoeen toks toks gore heftruck rukker
ben je psychiatrisch?quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende week volgend gesprek
wat duurt dat lang joh..quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende week volgend gesprek
altijd dusquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zelf trapt ie alles neer als ie lam en drugged out is.
he?quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja nou eh ik sta voorlopig op lijst bij Delta
Jups... Ze moeten met elkaar overleggen en kennelijk hebben ze daar 2 week voor nodig en dan komt uitnodiging op mat en dat is dan pas over 2 weken want dan hebben ze ruimte en dan gesprekkie van weet ik veel hoe lang. Kwartiertje misschien en dan wachten tot volgend afspraakquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja nou eh ik sta voorlopig op lijst bij Delta
ja moet je gewoon doen, anders zetten ze je steeds onderaan de lijst joh ;squote:Op woensdag 18 januari 2017 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups... Ze moeten met elkaar overleggen en kennelijk hebben ze daar 2 week voor nodig en dan komt uitnodiging op mat en dat is dan pas over 2 weken want dan hebben ze ruimte en dan gesprekkie van weet ik veel hoe lang. Kwartiertje misschien en dan wachten tot volgend afspraak
Ga wel vragen of ze beetje tempo erin kunnen zetten joh, duurt al veels te lang
Gelukkig ben ik dat nooitquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zelf trapt ie alles neer als ie lam en drugged out is.
Hoequote:Op woensdag 18 januari 2017 09:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Had vandaag weer last van een creepster in de metro
Hoeren
Keek ze naar beneden toen ze langsliep?quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeren
weet je ook eens hoe dat isquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeren
Meisje heeft hem zeker perongeluk aangekeken bij t instappen. Meteen Dima helemaal van slag.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeren
Hoe durft zequote:Op woensdag 18 januari 2017 09:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meisje heeft hem zeker perongeluk aangekeken bij t instappen. Meteen Dima helemaal van slag.
Kan ook een andere reden zijn natuurlijk...quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:24 schreef xcachet het volgende:
Ik kwam gisteren twee mannen tegen op de fiets. Typische tokkie-uitstraling met blikje bier in de hand, joggingpak en airmax skoentjes. Een van die gasten bleef maar om kijken tot ik voorbij fietste. Ik moet daar echt van kotsen.Straks zijn het van die Dima types en krijgen ze een harde plasser van oogcontact.
Ja? probeert Che_ het weer?quote:
Gewoon even voelen, weet je het zeker.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:24 schreef xcachet het volgende:
Ik kwam gisteren twee mannen tegen op de fiets. Typische tokkie-uitstraling met blikje bier in de hand, joggingpak en airmax skoentjes. Een van die gasten bleef maar om kijken tot ik voorbij fietste. Ik moet daar echt van kotsen.Straks zijn het van die Dima types en krijgen ze een harde plasser van oogcontact.
Ook een bankje hier aan de boulevard. Zitten in de zomer altijd opa's met hun scootmobiel en scooters. Kijken elk meisje wat langs komt uitgebreid en schaamteloos na.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ook een andere reden zijn natuurlijk...
Nou echt hoor, gelijk het gevang in met zulkenquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook een bankje hier aan de boulevard. Zitten in de zomer altijd opa's met hun scootmobiel en scooters. Kijken elk meisje wat langs komt uitgebreid en schaamteloos na.bah bah bah
Ahhhhh dus het was toch wel Che_quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Als Che zijn nmr aan Crip geeft terwijl hij haar niet moet ben ik er wel klaar mee.
Op naar nieuwe hunks.
Vind het intimiderendquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou echt hoor, gelijk het gevang in met zulken
Ja, snap het wel... vooral als je wat luchtiger gekleed bent, maar zal nooit veranderen want mannenquote:
Ja dat laatste snap ik. Maar zij zitten er echt met een man of 8. Allemaal 65+. Ook als je niet luchtig of schaars gekleed bent. Zin om al die bankjes die daar staan af te fikken.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, snap het wel... vooral als je wat luchtiger gekleed bent, maar zal nooit veranderen want mannen
Denk dat cachet gewoon een winterjas aan had.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, snap het wel... vooral als je wat luchtiger gekleed bent, maar zal nooit veranderen want mannen
Maar zo kortzichtig, klansloos en dom als ik weet niet wat.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik lees al eeuwen soms zijn dms hoor. Hahaahahaaahhahaha
Hij gaf een paar fake nummers en wilde weten of zij al die nummers zou afgaan met whatsapp berichten en dat deed zij. Denk dat als hij zou happen zij sws hem wil. Che is best knap nml.
Waar is die gast die je na de hele nacht seks spierpijn gaf?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:35 schreef Stimorol- het volgende:
Maar hij valt niet op Crip. Ik ben meer zijn smaak.
Nee dat is Noel.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar zo kortzichtig, klansloos en dom als ik weet niet wat.
Dat was n grapje gurlquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar is die gast die je na de hele nacht seks spierpijn gaf?
Ja, dat denk ik ook. Zoiets zei ze ook hier, alleen omdat jij boos werd ze er niet mee door ging.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik lees al eeuwen soms zijn dms hoor. Hahaahahaaahhahaha
Hij gaf een paar fake nummers en wilde weten of zij al die nummers zou afgaan met whatsapp berichten en dat deed zij. Denk dat als hij zou happen zij sws hem wil. Che is best knap nml.
Waarom?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat cachet gewoon een winterjas aan had.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat laatste snap ik. Maar zij zitten er echt met een man of 8. Allemaal 65+. Ook als je niet luchtig of schaars gekleed bent. Zin om al die bankjes die daar staan af te fikken.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:35 schreef Stimorol- het volgende:
Maar hij valt niet op Crip. Ik ben meer zijn smaak.
Wat een ironische uitspraak.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:17 schreef NoelGallagher het volgende:
kun je nagaan dat het gros van Nederland uit zulke tokkies bestaat
Ga ik later ook doen hoor met de boys sorry alvastquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook een bankje hier aan de boulevard. Zitten in de zomer altijd opa's met hun scootmobiel en scooters. Kijken elk meisje wat langs komt uitgebreid en schaamteloos na.bah bah bah
Neequote:Op woensdag 18 januari 2017 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga ik later ook doen hoor met de boys sorry alvast
quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik boos? Ik lees al jaren haar dms in zijn inbox. Ik weet hoe het zit. Pols soms om te checken hoe ze reageert en ze verdraait shit.
Ik vind ze beiden inmiddels wel bij elkaar passen. Beetje low life.
Kom hem dan persoonlijk in elkaar timmeren met mijn rolator en handtas hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]denken dat je iets te zeggen hebt omdat je een relatie met iemand hebt
Ik weet niet waar dit over gaat maar klinkt goed. Meer?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik boos? Ik lees al jaren haar dms in zijn inbox. Ik weet hoe het zit. Pols soms om te checken hoe ze reageert en ze verdraait shit.
Oh oke maar wij hadden het dus niet specifiek alleen over deze situatie.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Is wel zo aangenaam op de fiets bij temperaturen onder 0.
Niet verwacht zeg dat ze shit verdraaidquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
bekquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:24 schreef xcachet het volgende:
heb de indruk dat jij degene bent die oversekst isquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:50 schreef xcachet het volgende:
Dus Che_ laat stimo meelezen in zijn dm-inbox. Als dat geen neuken wordt.
Ontkenningsfase. Altijd de eerste fase.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die reageert later wel. Vind t prima. Che zal ook zeggen is niet waar.
Snap t wel. Privacy en shit.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:51 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
heb de indruk dat jij degene bent die oversekst is
waar het hart vol van is...quote:
Lukt het nou al eens om Vera voor je te winnen?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:51 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
heb de indruk dat jij degene bent die oversekst is
Die dan vervolgens hier de strekking van de inhoud openbaart. Je moet het lef maar hebben. Pure achterklap.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:50 schreef xcachet het volgende:
Dus Che_ laat stimo meelezen in zijn dm-inbox. Als dat geen neuken wordt.
Boeit niet. Tis alleen fijn om iemands ware gezicht te kennen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ach kan ook zijn dat stimo zegt van wat zijn jullie serieus, was grapje, etc.
Zou ook niet de eerste keer zijn
nee, ik vind het allemaal een beetje te veel moeitequote:Op woensdag 18 januari 2017 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lukt het nou al eens om Vera voor je te winnen?
Het is wel zo dat men negatieve roddels altijd meteen voor waarheid neemt. En iets positiefs in twijfel trekt.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ach kan ook zijn dat stimo zegt van wat zijn jullie serieus, was grapje, etc.
Zou ook niet de eerste keer zijn
Dat hebben zij zelf gedaan vorige keer. Ik gaf alleen aan wat wel/niet klopt?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Die dan vervolgens hier de strekking van de inhoud openbaart. Je moet het lef maar hebben. Pure achterklap.
Ah jammer je was goed op weg volgens mij.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
nee, ik vind het allemaal een beetje te veel moeite
Dat sowieso.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeit niet. Tis alleen fijn om iemands ware gezicht te kennen.
Veereli?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lukt het nou al eens om Vera voor je te winnen?
onderzoeksdag. En de kleine pauze is al bijna afgelopen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goedemorgen mozy. Is de kleine pauze al aangebroken?
'Ja maar, ja maar, zij hep gezegd dit dat.'quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat hebben zij zelf gedaan vorige keer. Ik gaf alleen aan wat wel/niet klopt?
Nee, de nog elegantere Vera166 (ofzo).quote:
Ja, dat is ook leukerquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is wel zo dat men negatieve roddels altijd meteen voor waarheid neemt. En iets positiefs in twijfel trekt.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goedemorgen mozy. Is de kleine pauze al aangebroken?
heb liever dat ze haar eigen leven leidt dan dat ik ze gebonden houdt aan Fokquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah jammer je was goed op weg volgens mij.
Nee jouw dagboekposts zijn idd publiekstrekkersquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
'Ja maar, ja maar, zij hep gezegd dit dat.'
Wat een ouwewijvengelul joh.
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
onderzoeksdag. En de kleine pauze is al bijna afgelopen.
Wel beter quotemateriaal.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee jouw dagboekposts zijn idd publiekstrekkers
Nobel.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:58 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
heb liever dat ze haar eigen leven leidt dan dat ik ze gebonden houdt aan Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |