Alle vluchtelingen zijn crimineel en de grenzen moeten dicht en Breivik is zijn held.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:54 schreef supersof het volgende: [..] wat zijn zijn politieke opvattingen?
Ik ben Zwitserlandquote:
Het went wel als je er in zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat had je je vooraf toch ook wel kunnen bedenken, of niet?
Feit, goed idee, meh.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:58 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Alle vluchtelingen zijn crimineel en de grenzen moeten dicht en Breivik is zijn held.
Hansieeeeeeequote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:58 schreef Catkiller het volgende:
Lol komt die rare snuiter ook weer de bocht om.
Ga lekker iemand anders uitschelden joh.quote:
foutquote:
foutquote:
goedquote:
foutquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh jezus, de stoner in mij dacht: Ik ken deze youtube kanalen niet.![]()
![]()
Mortaxx kent mij dus blijkbaar totaal niet dat hij mij aan hem koppeltquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:58 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Alle vluchtelingen zijn crimineel en de grenzen moeten dicht en Breivik is zijn held.
Ohquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
fout
[..]
fout
[..]
goed
[..]
fout
[..]
Mortaxx heeft geloof ik zo'n beetje dezelfde opvattingenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Mortaxx kent mij dus blijkbaar totaal niet dat hij mij aan hem koppelt
Ik weet niet, zo wispelturig die gastquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:05 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Mortaxx heeft geloof ik zo'n beetje dezelfde opvattingen
Ben je er eindelijk door heen, word je gekaapt door Somalische piratenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:06 schreef Kurovski het volgende:
Suez komt men makkelijker doorheen, minder sluizen, operationele kosten lager, opbrengst hoger.
Suez is dus economisch succesvoller.
Nou ja, als je omvaart over kaapstad kom je ze niet tegen, maar kost flink meer brandstof omdat de reis langer is.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben je er eindelijk door heen, word je gekaapt door Somalische piraten
Zo deden die lui van de VOC het ookquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou ja, als je omvaart over kaapstad kom je ze niet tegen, maar kost flink meer brandstof omdat de reis langer is.
Als je moet omvaren vanaf Panama via Kaap Hoorn krijg je slecht weer. Elke 36 uur een diepe depressie daar. Dat is een zekerheid.
niet naar aber luisteren. Ze wilt hem voor zichzelf.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Mortaxx kent mij dus blijkbaar totaal niet dat hij mij aan hem koppelt
Ze moesten wel, die kanalen waren nog niet gegraven.quote:
mwah iets slechtere voorzieningen.....quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze moesten wel, die kanalen waren nog niet gegraven.
Ik denk dat de zeeman toen ook zwaardere tijden kenden dan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |