Gewoon een vlog over de hond van Braddie, wat een bediening aangezien je wat vragen had hierover.quote:
?????quote:
ja ben 9,5/10quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:46 schreef MAHL het volgende:
Is sof trouwens een beetje geefbaar? Ken haar eigenlijk niet zo goed.
zou denk ik srs leuk meisje voor jou zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:46 schreef MAHL het volgende:
Is sof trouwens een beetje geefbaar? Ken haar eigenlijk niet zo goed.
Nou kijk, 's morgens even de spieren warm waken met wat beweging, dan rek en strek:quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja was idd een oefening van de fysio, maar ik moest dan ook nog naar mijn voeten reiken met mijn handen.
Al zijn pogingen meent hij niks van gelukkig.quote:
yes son?quote:
Ik zei toch dat hij mee leest.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon een vlog over de hond van Braddie, wat een bediening aangezien je wat vragen had hierover.
Als je wel wat ziet in white supremacy dan wel ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zou denk ik srs leuk meisje voor jou zijn
Beter dan zo'n degenerate als drug of fuckboy als tardis
Nou, pics uitwisselen dan maar? Aangezien Tinder niet werkt hequote:
Ben wat dat betreft redelijk saaie burgerlul die aan het rebelleren is op een of ander internetforum. Maar de volgende ochtend weer netjes in de auto naar kantoor stapt...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zou denk ik srs leuk meisje voor jou zijn
Beter dan zo'n degenerate als drug of fuckboy als tardis
goede baan, goed hoofd, regelmatig in sportschool, huisje. Richting nodig in z'n levenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nou, pics uitwisselen dan maar? Aangezien Tinder niet werkt he
[..]
Ben wat dat betreft redelijk saaie burgerlul die aan het rebelleren is op een of ander internetforum. Maar de volgende ochtend weer netjes in de auto naar kantoor stapt...
Panamaquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:51 schreef Trollscience het volgende:
wat vinden jullie een beter kanaal: suez of panama snel antwoord pls
Panamaquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:51 schreef Trollscience het volgende:
suezquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:51 schreef Trollscience het volgende:
panamaquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:51 schreef Trollscience het volgende:
eerlijk gezegd heb ik daar geen puf voor in de ochtendquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou kijk, 's morgens even de spieren warm waken met wat beweging, dan rek en strek:
Staand met je body naar beneden en met je handen in de knieholtes ook even naar voren trekken, benen moeten gestrekt blijven, en vasthouden, 10 seconden. Weer gaan staan, beetje losschoppen en in beweging blijven. Zijwaarts rekken en tegelijkertijd arm en schouderoefeningen to the max. Nek kan er ook bij en polsen. Kan allemaal tegelijk.
Op een gegeven moment ben je goed opgewarmd.... Grondoefeningen: Op je gat zitten, benen gestrekt en eerst 1 kant op, 1 teen, vastpakken met je handen en vasthouden. met je andere hand je knie omlaaghouden... 1 been gestrekt en eentje ingevouwen, reik maar met je neus naar je knie, ook weer 10 seconde vasthouden.
Kijk, dan ben je goed bezig. Cooldown ook belangrijk.
Wel jammer van zijn politieke opvattingenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goede baan, goed hoofd, regelmatig in sportschool, huisje. Richting nodig in z'n leven
Perfecte match
Hanszijnmoederanaalquote:
wat zijn zijn politieke opvattingen?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:54 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wel jammer van zijn politieke opvattingen
lolquote:
Lekker toch die stijve rechterarm zo naar binnenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:54 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wel jammer van zijn politieke opvattingen
daar kom ik net vandaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |