kusje erop?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:39 schreef HRC2020 het volgende:
Ik heb last van mijn knieën laatste tijd bij hardlopen
mn laatste x was jaar terug bijna. hahahaha. Er staan er genoeg in de wachtrij mr weet niet ben ff klaar mee geweest. nu wil ik wel weer.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:37 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
meer seks.
dm me indien je meer info wil + een gratis voorproefje
je hebt toch een boyquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
mn laatste x was jaar terug bijna. hahahaha. Er staan er genoeg in de wachtrij mr weet niet ben ff klaar mee geweest. nu wil ik wel weer.
Ja was idd een oefening van de fysio, maar ik moest dan ook nog naar mijn voeten reiken met mijn handen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op bed of bank je voeten naar je toe halen dan span je je kuit ook in en loslaten en herhalen
nou, wanneer afspreken?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
mn laatste x was jaar terug bijna. hahahaha. Er staan er genoeg in de wachtrij mr weet niet ben ff klaar mee geweest. nu wil ik wel weer.
Je kan ook gewoon naar R&P gaan, daar zitten er wel genoeg onzekere meisjesquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
nou, wanneer afspreken?
ben een knappe jongeman van 24, 2meter, beetje uit vorm maar train sinds 2 week weer
train graag verder in bed met jou
noem jij sof onzeker?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar R&P gaan, daar zitten er wel genoeg onzekere meisjes
val niet op onzekere types.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar R&P gaan, daar zitten er wel genoeg onzekere meisjes
Welken? wel meerdere volgens mij.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij had toch n rare topic geopend
Gewoon een vlog over de hond van Braddie, wat een bediening aangezien je wat vragen had hierover.quote:
?????quote:
ja ben 9,5/10quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:46 schreef MAHL het volgende:
Is sof trouwens een beetje geefbaar? Ken haar eigenlijk niet zo goed.
zou denk ik srs leuk meisje voor jou zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:46 schreef MAHL het volgende:
Is sof trouwens een beetje geefbaar? Ken haar eigenlijk niet zo goed.
Nou kijk, 's morgens even de spieren warm waken met wat beweging, dan rek en strek:quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja was idd een oefening van de fysio, maar ik moest dan ook nog naar mijn voeten reiken met mijn handen.
Al zijn pogingen meent hij niks van gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |