SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Dan is het goed...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je die MOET draaien hè?
Kinderen.....quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
En toen zat Lennon op zijn de praatstoel.... en heb ik Eddy Grant gemist.
Het is net de Top 2000 hier, klaar voor je het weet...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ach, je hebt er zoveel voor terug gekregenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
eddy kan je op yt terug luisterenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net de Top 2000 hier, klaar voor je het weet...
Dat is zeker waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal me weer inhoudenquote:
Lekker relaxen met wind en zeilen:quote:
Nummer 39 van de Top 40 was dan ook steevast de laagste binnenkomer van dezelfde maatschappij. Zo van; "kijken wat het doet plekje".quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
Drukwerk, de band die met een nieuwe versie van dit nummer aantoonde hoe corrupt de Single Top 100 is. Een plek in de hitlijsten is te koop, is dankzij hun medewerking aan het programma Rambam vast komen te staan.
De vis wordt duur betaald...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lekker relaxen met wind en zeilen:
[ afbeelding ]
scheurbuikquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lekker relaxen met wind en zeilen:
[ afbeelding ]
heb vandaag weer een ouder moeten bellen dat het kindje opgehaald moest wordenquote:
"... en tot die tijd mag uw kind niet gaan zitten"quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
heb vandaag weer een ouder moeten bellen dat het kindje opgehaald moest worden
En die had je even bij jou op kantoor gezet, natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
heb vandaag weer een ouder moeten bellen dat het kindje opgehaald moest worden
en ruim zelf de stront maar opquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"... en tot die tijd mag uw kind niet gaan zitten"
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die had je even bij jou op kantoor gezet, natuurlijk...
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ziet ik net een heel NL blok te draaien...
Ja, met juf just me...quote:
Licht aan is een goed anticonceptie middelquote:
Van de Top 40 en Mega Top 50 weten we dat ze er een eigen sausje overheen gooien, maar de Single Top 100 pretendeert een officiële, pure verkooplijst te zijn. En is dat dus niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nummer 39 van de Top 40 was dan ook steevast de laagste binnenkomer van dezelfde maatschappij. Zo van; "kijken wat het doet plekje".
Tip: neem een andere vriendin.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Licht aan is een goed anticonceptie middel
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, met juf just me...
...
Kunt u dat strontkind, die schijtluis, die bange poeperd van u even op komen halen?
Heb je ook iets met Melt Down?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ziet ik net een heel NL blok te draaien...
Dat sowieso. Geldt ook voor album verkoop. De VinylTop50 was de enige lijst die betrouwbaar was. Maar die zijn gestopt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van de Top 40 en Mega Top 50 weten we dat ze er een eigen sausje overheen gooien, maar de Single Top 100 pretendeert een officiële, pure verkooplijst te zijn. En is dat dus niet.
Eigenlijk kunnen we geen enkele hitparade meer serieus nemen.
speciaal voor Meltingquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je ook iets met Melt Down?
Precies ditquote:
Gejat Bowie drummetje van Sound and Visionquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De niet single versie, wat ruwer afgewerkt...
Denk het ook...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gejat Bowie drummetje van Sound and Vision
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Even checken of Diaan nog luistert...
Is Twente nog aanwezig?
Laat die handjes zien....!!!!
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Is Twente nog aanwezig?
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Anders krijgen we zo weer van 'Heb ik mijn verzoekje weer gemist'...
Ik zoek nog een iPot...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:56 schreef Melting het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_weer_terecht__.html
Gelukkig maar!
Ik luister nog hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Is Twente nog aanwezig?
het zal je kind maar wezen dat kwijt is geweestquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:56 schreef Melting het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_weer_terecht__.html
Gelukkig maar!
Ik luisterde de hele tijd nog hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net op tijd, pfff...
Anders draai ik toch echt even R.E.M. voor niks.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2, dus voorlopig kan ik voort...
Nou dat en ik denk dan altijd... waar zou ze geweest zijn en waarom heeft ze niet gebeld?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
het zal je kind maar wezen dat kwijt is geweest
dat dusquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat en ik denk dan altijd... waar zou ze geweest zijn en waarom heeft ze niet gebeld?
alles wordt tegen je gebruikt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt ook niks meer zeggen in dit topic...
Ik kon 'm niet laten leggen...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt ook niks meer zeggen in dit topic...
<ckx> women ask for itquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Een juffrouw in een doorkijkblouse een zegen voor de mensheid...
yeah, yeah, yeah....quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Een juffrouw in een doorkijkblouse een zegen voor de mensheid...
ze is dan ook al 84 jaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die Adele.... al JAREN in het vak
Nu even niet meer zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die Adele.... al JAREN in het vak
Je kent haar persoonlijk?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu even niet meer zo.![]()
Mijn buurvrouw verzorgt haar al een tijdje...
Deze was van 11 jaar geleden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh dus dit is al niet meer haar nieuwste album?
[ afbeelding ]
Avondquote:
Van je buurvrouw, of van Adele?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw ken ik persoonlijk, ja...
Adele niet, maar ik ben een groot fan van haar.
Klopt maar de reacties gingen snel en ik had geen zin om terug te scrollen om je te quotenquote:
quote:
Never Tear Us Apart?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
We zijn hier bijzonder goed in het uit het verband trekken van dingen
de buurvrouw ookquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Ja dus.quote:
Nee jammer, die was té doorzichtig.quote:
Ik draai het voor het eerst.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:10 schreef peaceman het volgende:
Deze band zal nog niet vaak op radio49 te horen zijn geweest, denk ik
was die blouse té doorzichtigquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee jammer, die was té doorzichtig.
Net als die doorkijkblouse van die juffrouw.
ze hebben echt een paar juweeltjes gemaaktquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai het voor het eerst.
Nieuw binnen op #39...
Ik vind Anne Marit lief...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
![]()
![]()
inclusief wat té sexy kreetjes van Sol
Peaceman ?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Iemand die het over neemt zo of ga ik nog even door?
Ik duik er om 22.00 in. Dus van mij mag je doorgaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Iemand die het over neemt zo of ga ik nog even door?
Ik zou ook geen nee zeggenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh dus dit is al niet meer haar nieuwste album?
[ afbeelding ]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je je op veel plekken stoot.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:17 schreef Melting het volgende:
What's going on when the lights go out?
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je je op veel plekken stoot.
En niet op de plekken die zou willen stoten...
[..]
En niet op de plekken die zou willen stoten...
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
heerlijk gegeten, nu nog even bankhangen
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En niet op de plekken die je zou willen stoten...
vergeet die kleine teentjes nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
"De schenen zijn instrumenten om meubilair te vinden in kamers waar geen licht is".![]()
Ha ouwequote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
in mijn buik, bodempje gelegd voor het diner. Helaas voor jullie waren Symph en mama Symph op tijd om de andere 2 op te eten. Leuk, die nieuwe Hema klantenkaart, krijg je rond je verjaardag bericht dat je een tompouce mag ophalenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in mijn buik, bodempje gelegd voor het diner. Helaas voor jullie waren Symph en mama Symph op tijd om de andere 2 op te eten. Leuk, die nieuwe Hema klantenkaart, krijg je rond je verjaardag bericht dat je een tompouce mag ophalen
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in mijn buik, bodempje gelegd voor het diner. Helaas voor jullie waren Symph en mama Symph op tijd om de andere 2 op te eten. Leuk, die nieuwe Hema klantenkaart, krijg je rond je verjaardag bericht dat je een tompouce mag ophalen
ik heb nog niet alles klaarquote:
Hoe vaak heb je het al gezongen vandaag?quote:
Ik heb zomaar een idee welk nummer dat kan zijn. En als het niet is wat ik denk, is het een geweldig nummer om alsnog te draaienquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb er met eentje gewacht op DDM, die komt hierna...
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet je Vout eens vragen... Die kent 'm vast wel
Ruud de Wild draaide 'm vanmiddag,maar lulde het intro vol en daarna het einde van het nummer ook, echt bizarquote:
soort vanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je het al gezongen vandaag?
Die hadden ze al lang van de radio moeten halen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon compleet verneukt door Ruud de Wild vanmiddag
ik snap de hele move van radio 2 nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Die hadden ze al lang van de radio moeten halen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap de hele move van radio 2 niet
Hij bakt er helemaal niets van
.... tussen robots of koffiezetapparaten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bied je je aan? Zouden we wel heel tof vinden, maar je bent in eerste instantie gewoon als gast uitgenodigdquote:
Ik zal eens stiekem navragenquote:
Neuh, mijn broer gaat al voor de 3e keer trouwen dit jaar, is weer genoegquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal eens stiekem navragen
[..]
Neuh, mijn broer gaat al voor de 3e keer trouwen dit jaar, is weer genoeg
Zal ik er eens over na gaan denken?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bied je je aan? Zouden we wel heel tof vinden, maar je bent in eerste instantie gewoon als gast uitgenodigd
datquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bied je je aan? Zouden we wel heel tof vinden, maar je bent in eerste instantie gewoon als gast uitgenodigd
en het jaar is nog maar net begonnen, die twee keer heeft hij dan vlot voor elkaarquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal eens stiekem navragen
[..]
Neuh, mijn broer gaat al voor de 3e keer trouwen dit jaar, is weer genoeg
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en het jaar is nog maar net begonnen, die twee keer heeft hij dan vlot voor elkaar
[..]
en het jaar is nog maar net begonnen, die twee keer heeft hij dan vlot voor elkaar
zijn naam is dan ook snelle jellequote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik er eens over na gaan denken?
Ga ik doen, al zitten er wel wat haken en ogen aan.quote:
[..]
tsssk nog netjes vandaag, 21.45 uurquote:
Mooie tijd wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
tsssk nog netjes vandaag, 21.45 uur
Iets bijzonders morgen ?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooie tijd wel.
Misschien dat ik morgen ook maar eens een glaasje neem.
Blue Wednesday.quote:
daar mag inderdaad op gedronken wordenquote:
Mijn verzoekje voor Dan Hartman nog gezien?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:50 schreef MadMaster het volgende:
En hiermee zijn de verzoekjes (bijna) op...
O ja, die moet ook nog...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn verzoekje voor Dan Hartman nog gezien?
Woensdag.En geen cursus. Dat vind ik mooi genoeg.quote:
en zo niet, dan tochquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Woensdag.En geen cursus. Dat vind ik mooi genoeg.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De extra lange versie wordt het...
Ik had hem inderdaad ook niet herkend.quote:
er zit al wat aanwijzing in, maar het duurt ff voordat het herkenbaar wordtquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Het mooie van deze versie is dat de meeste 'm niet kennen en denken 'Wat is dit'?
Totdat...
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Die opgang naar het herkenbare/bekende deel is...
Dat zal Henk niet erg hebben gevonden...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Proost! Eens kijken of het nu beter lukt dan bij ons uitgestelde Oudejaarsfeestje, toen mikte ik zo het halve glas prosecco in mijn decolleté, koud, brrr
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Proost! Eens kijken of het nu beter lukt dan bij ons uitgestelde Oudejaarsfeestje, toen mikte ik zo het halve glas prosecco in mijn decolleté, koud, brrr
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
.
Dat zal Henk niet erg hebben gevonden...
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal Henk niet erg hebben gevonden...
Het is best donker om het kaarsje heen.quote:
Proost!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je het niet lust, mag je het ook gewoon laten staan hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
zit die ook in 't donker ? Heeft die muts de stekker eruit getrokkenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Hierna een heel oud nummer dat vannacht erg actueel was.
Dedicated to Piet Piraat...
Piet is fan van Ton Lebbink...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
zit die ook in 't donker ? Heeft die muts de stekker eruit getrokken
sommige geheugensquote:
De oud portier van Paradiso.quote:
Hier nog iemand.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken die Ton niet. Dit nummer ook niet.
Er staan geen stoplichten in de Klaverstraatquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
Een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen... in de Kalverstraat is altijd wat te doen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staan geen stoplichten in de Klaverstraat
Geen idee wat er in de Klaverstraat staat, maar in de Kalverstraat staan wél stoplichten volgens deze zanger / prater.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Edit: misschien bij een kapper...
Wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was dat niet in Almelo?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
Een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen... in de Kalverstraat is altijd wat te doen.
Daar was Doris D./Debbie Jenner dan ook de danseres bij in de videoclip...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is verder ook helemaal niet geïnspireerd op Funky Town hoor...
U gaat het zo horen...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt zo wat op The Cure in den beginne...
At Night.
Staan daar stoplichten?! Er ligt wel een zebrapad.quote:
Typoquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee wat er in de Klaverstraat staat, maar in de Kalverstraat staan wél stoplichten volgens deze zanger / prater.
Niemand die zich er aan stoort, maar ze staan er wel...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Staan daar stoplichten?! Er ligt wel een zebrapad.
Ik stoor me er zó weinig aan dat ik niet eens weet dat ze er staan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Niemand die zich er aan stoort, maar ze staan er wel...
Adios en leuk dat je nog even kwam buurten...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
Ik zou om 22.00 uur plat gaan.![]()
Mad... bedankt voor de muziekjes, maar nu echt plat.![]()
Fijne avond nog allemaal.
Debbie Jenner niet net meegekregen met haar Aerobics?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig voelt zich ineens heel jong..
Slaap lekker Meltingquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adios en leuk dat je nog even kwam buurten...
Dank je.quote:
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:22 schreef just me het volgende:
[..]vergeet het licht niet uit te doen, welterusten
Op google streetview zijn ze niet te zien?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand die zich er aan stoort, maar ze staan er wel...
Gewoon CET van maken. Doet Fogel ook als het gezellig is.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
Zijn ze dan nu weg?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op google streetview zijn ze niet te zien?
Leugenaar, ze hebben er nooit gestaanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn ze dan nu weg?
Ze stonden er wel altijd...
Echt wel...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Leugenaar, ze hebben er nooit gestaan
Net iets te jong voor, denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Debbie Jenner niet net meegekregen met haar Aerobics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |