U gaat het zo horen...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt zo wat op The Cure in den beginne...
At Night.
Staan daar stoplichten?! Er ligt wel een zebrapad.quote:
Typoquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee wat er in de Klaverstraat staat, maar in de Kalverstraat staan wél stoplichten volgens deze zanger / prater.
Niemand die zich er aan stoort, maar ze staan er wel...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Staan daar stoplichten?! Er ligt wel een zebrapad.
Ik stoor me er zó weinig aan dat ik niet eens weet dat ze er staan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Niemand die zich er aan stoort, maar ze staan er wel...
Adios en leuk dat je nog even kwam buurten...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
Ik zou om 22.00 uur plat gaan.![]()
Mad... bedankt voor de muziekjes, maar nu echt plat.![]()
Fijne avond nog allemaal.
Debbie Jenner niet net meegekregen met haar Aerobics?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig voelt zich ineens heel jong..
Slaap lekker Meltingquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adios en leuk dat je nog even kwam buurten...
Dank je.quote:
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:22 schreef just me het volgende:
[..]vergeet het licht niet uit te doen, welterusten
Op google streetview zijn ze niet te zien?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand die zich er aan stoort, maar ze staan er wel...
Gewoon CET van maken. Doet Fogel ook als het gezellig is.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
Zijn ze dan nu weg?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op google streetview zijn ze niet te zien?
Leugenaar, ze hebben er nooit gestaanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn ze dan nu weg?
Ze stonden er wel altijd...
Echt wel...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Leugenaar, ze hebben er nooit gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |