Als je het niet lust, mag je het ook gewoon laten staan hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Proost! Eens kijken of het nu beter lukt dan bij ons uitgestelde Oudejaarsfeestje, toen mikte ik zo het halve glas prosecco in mijn decolleté, koud, brrr
zit die ook in 't donker ? Heeft die muts de stekker eruit getrokkenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Hierna een heel oud nummer dat vannacht erg actueel was.
Dedicated to Piet Piraat...
Piet is fan van Ton Lebbink...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
zit die ook in 't donker ? Heeft die muts de stekker eruit getrokken
sommige geheugensquote:
De oud portier van Paradiso.quote:
Hier nog iemand.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken die Ton niet. Dit nummer ook niet.
Er staan geen stoplichten in de Klaverstraatquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
Een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen... in de Kalverstraat is altijd wat te doen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staan geen stoplichten in de Klaverstraat
Geen idee wat er in de Klaverstraat staat, maar in de Kalverstraat staan wél stoplichten volgens deze zanger / prater.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Edit: misschien bij een kapper...
Wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was dat niet in Almelo?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
Een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen... in de Kalverstraat is altijd wat te doen.
Daar was Doris D./Debbie Jenner dan ook de danseres bij in de videoclip...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is verder ook helemaal niet geïnspireerd op Funky Town hoor...
U gaat het zo horen...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt zo wat op The Cure in den beginne...
At Night.
Staan daar stoplichten?! Er ligt wel een zebrapad.quote:
Typoquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee wat er in de Klaverstraat staat, maar in de Kalverstraat staan wél stoplichten volgens deze zanger / prater.
Niemand die zich er aan stoort, maar ze staan er wel...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Staan daar stoplichten?! Er ligt wel een zebrapad.
Ik stoor me er zó weinig aan dat ik niet eens weet dat ze er staan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Niemand die zich er aan stoort, maar ze staan er wel...
Adios en leuk dat je nog even kwam buurten...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
Ik zou om 22.00 uur plat gaan.![]()
Mad... bedankt voor de muziekjes, maar nu echt plat.![]()
Fijne avond nog allemaal.
Debbie Jenner niet net meegekregen met haar Aerobics?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig voelt zich ineens heel jong..
Slaap lekker Meltingquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adios en leuk dat je nog even kwam buurten...
Dank je.quote:
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:22 schreef just me het volgende:
[..]vergeet het licht niet uit te doen, welterusten
Op google streetview zijn ze niet te zien?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand die zich er aan stoort, maar ze staan er wel...
Gewoon CET van maken. Doet Fogel ook als het gezellig is.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
Zijn ze dan nu weg?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op google streetview zijn ze niet te zien?
Leugenaar, ze hebben er nooit gestaanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn ze dan nu weg?
Ze stonden er wel altijd...
Echt wel...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Leugenaar, ze hebben er nooit gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |