Ruud de Wild draaide 'm vanmiddag,maar lulde het intro vol en daarna het einde van het nummer ook, echt bizarquote:
soort vanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je het al gezongen vandaag?
Die hadden ze al lang van de radio moeten halen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon compleet verneukt door Ruud de Wild vanmiddag
ik snap de hele move van radio 2 nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Die hadden ze al lang van de radio moeten halen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap de hele move van radio 2 niet
Hij bakt er helemaal niets van
.... tussen robots of koffiezetapparaten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bied je je aan? Zouden we wel heel tof vinden, maar je bent in eerste instantie gewoon als gast uitgenodigdquote:
Ik zal eens stiekem navragenquote:
Neuh, mijn broer gaat al voor de 3e keer trouwen dit jaar, is weer genoegquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal eens stiekem navragen
[..]
Neuh, mijn broer gaat al voor de 3e keer trouwen dit jaar, is weer genoeg
Zal ik er eens over na gaan denken?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bied je je aan? Zouden we wel heel tof vinden, maar je bent in eerste instantie gewoon als gast uitgenodigd
datquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bied je je aan? Zouden we wel heel tof vinden, maar je bent in eerste instantie gewoon als gast uitgenodigd
en het jaar is nog maar net begonnen, die twee keer heeft hij dan vlot voor elkaarquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal eens stiekem navragen
[..]
Neuh, mijn broer gaat al voor de 3e keer trouwen dit jaar, is weer genoeg
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en het jaar is nog maar net begonnen, die twee keer heeft hij dan vlot voor elkaar
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en het jaar is nog maar net begonnen, die twee keer heeft hij dan vlot voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |