Heeft TS zelf inelkaar geflanstquote:Op maandag 16 januari 2017 21:55 schreef Collide het volgende:
Staat Marokko als titelkandidaat in de OP?
Denk het niet , zijn achterin te zwak.(centraal)quote:Op maandag 16 januari 2017 21:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Als groot kenner van het bananencontinentse voetbal, denk ik dat Algerije de titel gaat pakken. Los van die twee van Leicester en de zeer, zeer overschatte Brahimi, hebben ze een goed elftal. Ghoulam is een trein en met Bentaleb van Schalke en Mandi van Betis kunnen ze hoge ogen gaan gooien.
Een goede ploeg groeit in een toernooi. Ik heb vertrouwen in de haatbaarden van Leekens en l'Algerie.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk het niet , zijn achterin te zwak.(centraal)
Hebben gister al punten laten liggen tegen het zwakste team uit de poule ,Zimbabwe ...en de volgende pot is tegen de topfavoriet ,Senegal.
En dan ook nog de aatste pot de derby tegen Tunesie waar ze het altijd lastig tegen hebben.
Je kan je geld beter op Senegal of Ivoorkust zetten.
We zullen zien.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een goede ploeg groeit in een toernooi. Ik heb vertrouwen in de haatbaarden van Leekens en l'Algerie.
?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:55 schreef Collide het volgende:
Staat Marokko als titelkandidaat in de OP?
Komt toch op fox sport 2?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:08 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik heb Fox Sports nationaal en Ziggo, maar geen Fox Sports internationaal.
Dus kan gvd niks zien![]()
![]()
Slimani tegen Abdennour is comedy capers.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 15:41 schreef PSVCL het volgende:
De volgende pot voor Algerije is Tunesie ipv Senegal..
Donderdag om 5 uur.
Kraker
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Slimani tegen Abdennour is comedy capers.
Welk land 'haat' Marokko eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:07 schreef PSVCL het volgende:
Marokko heeft eigenlijk geen echte rivaal , zoals Egypte vs Algerije.
Alleen verliezen we wel altijd van Tunesië en is tegen Algerije een harde maar wel sportieve strijd..
Marokkanen en Algerijnen zien elkaar niet als vijanden maar als 1 volk.
Die 4-0 doet wel nog pijn bij de Algerijnen ..
Zover ik weet geen 1.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welk land 'haat' Marokko eigenlijk?
Knock out rondes worden leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je kunt nog beter naar opdrogende verf kijken dan naar deze Afrika Cup. Het niveau, echt...
Zijn ook gewoon de slechtste teams.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:57 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Geen 1 noord Afrikaans die hun 1e pot heeft gewonnen
Afrika cup voor het niveau kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je kunt nog beter naar opdrogende verf kijken dan naar deze Afrika Cup. Het niveau, echt...
http://nos.nl/teletekst#125quote:Voetbalheld op terreurlijst gezet
Oud-voetballer Mohamed Aboutrika is
door de Egyptische regering op een
terreurlijst gezet.Hij was lange tijd
aanvoerder van het nationale elftal en
is nu voetbalcommentator.
Aboutrika zou banden hebben met de
Moslimbroeders.Dat is de beweging van
oud-president Morsi die wordt gezien
als terroristische organisatie en sinds
2013 verboden is.Een speciale commissie
had eerder de tegoeden van Aboutrika al
bevroren.
Welke gevolgen de plaatsing op de lijst
heeft voor de voetbalheld,is niet
duidelijk.Aboutrika ontkent dat hij de
Moslimbroeders steunt.
Daarom, dus gezamenlijk een bod op een toekomstig WK brengen. Individueel schat ik Marokko of Algerije kansloos.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:07 schreef PSVCL het volgende:
Marokko heeft eigenlijk geen echte rivaal , zoals Egypte vs Algerije.
Alleen verliezen we wel altijd van Tunesië en is tegen Algerije een harde maar wel sportieve strijd..
Marokkanen en Algerijnen zien elkaar niet als vijanden maar als 1 volk.
Die 4-0 doet wel nog pijn bij de Algerijnen ..
Inderdaad, vooral die wedstrijd Mali - Egypte was echt om te jankenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mja, wist wel uit ervaring dat het nooit veel is maar tot nu toe valt het wel heel erg tegen. Bij de meeste ploegen zit er echt totaal geen lijn in, krijgen amper de bal bij een medespeler. De Noord-Afrikaanse teams hebben nog wel iets van een tactiek, maar ook daar een schrijnend gebrek aan kwaliteit.quote:
Marokko heeft zich kandidaat gesteld voor 2026.. die kunnen het wel allee organiseren ,Algerije denk ik niet.quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:07 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Daarom, dus gezamenlijk een bod op een toekomstig WK brengen. Individueel schat ik Marokko of Algerije kansloos.
Marokko alleen met 48 teams?quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokko heeft zich kandidaat gesteld voor 2026.. die kunnen het wel allee organiseren ,Algerije denk ik niet.
Gezamenlijk zou idd beter zijn.
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Marokko alleen met 48 teams?
No way.
Canadaquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokko heeft zich kandidaat gesteld voor 2026.. die kunnen het wel allee organiseren ,Algerije denk ik niet.
Gezamenlijk zou idd beter zijn.
Engeland, Australië & Nieuw-Zeeland of een Noord-Amerikaanse combinatie hebben natuurlijk in potentie veel meer geld. Of ze het willen besteden aan zo'n evenement is natuurlijk een 2e.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Canada
Mexico
Verenigde Staten
Australië & Nieuw-Zeeland
Colombia
Marokko
Kazakhstan
Azerbeidzjan
Engeland
Zal dus wel Kazakhstan of Azerbeidzjan worden tenzij je nog meer geld hebt.
Dit is toch gewoon een vreselijke passmap?quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:45 schreef PSVCL het volgende:
Kameroen met de comeback.
[ afbeelding ]
Passmap van Marokko zag er op zich wel goed uit , vooral Boussoufa was sterk.
Alleen missen we duidelijk een fatsoenlijke spits...hoop dat Baraztite eens wordt opgeroepen ,en ook gelijk Ayoub meenemen ,past prima in het elftal als lopende middenvelder.
[ afbeelding ]
Ja omdat de spits niet diep genoeg staat..Bouhadouz(die er niks van kan). en Carcela de diep stondquote:Op woensdag 18 januari 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een vreselijke passmap?
Veel te weinig de bal voorin johquote:Op woensdag 18 januari 2017 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja omdat de spits niet diep genoeg staat..Bouhadouz(die er niks van kan). en Carcela de diep stond
Marokko speelde 3-4-2-1
Klopt , da is het probleem van Marokko.quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel te weinig de bal voorin joh
Wat een slechte passmap weerquote:Op woensdag 18 januari 2017 22:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt , da is het probleem van Marokko.
Creëren te weinig en weinig aansluiting rond de 16.
Senegal ziet er wel goed uit.
[ afbeelding ]
Beter dan die van Tunesie.quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat ziet er niet uit man. Ongecontroleerde rotzooi.
Sorry, maar dit ziet er ook niet uit. Er is geen systeem of organisatie te ontdekken.quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt , da is het probleem van Marokko.
Creëren te weinig en weinig aansluiting rond de 16.
Senegal ziet er wel goed uit.
[ afbeelding ]
Daarom , jet moet het niet vergelijken met Europa..quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja niet serieus te nemen qua voetbal.
Dan wil ik wel eens een passmapje zien van die Afrikaanse ploegen een paar jaar terug.quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daarom , jet moet het niet vergelijken met Europa..
Voor Afrikaanse begrippen ziet het er best goed uit vergeleken met de afgelopen jaren.
Zit verbetering in.
5 uur.quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Die passmap van Tunesië in post #8 was echt prachtig. Ik zit morgen op de eerste rij, ook voor mijn grote vriend Abdennour.
Weet niet waar ik die nog kan vinden , maar het was niks ..quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eens een passmapje zien van die Afrikaanse ploegen een paar jaar terug.
Wtf die passmapquote:Op woensdag 18 januari 2017 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Die passmap van Tunesië in post #8 was echt prachtig. Ik zit morgen op de eerste rij, ook voor mijn grote vriend Abdennour.
Laten we gewoon stoppen met die malle Afrika Cup, en al helemaal eens in de twee jaar.quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Weet niet waar ik die nog kan vinden , maar het was niks ..
Schoten vanaf de middenlijn en keepers die elk bal gewoon blind naar voren schoten
Zie je nu veel minder er zit wel meer voetbal in.
Abdennour is de beste, of in ieder geval bekendste, speler daar. Nou, dan weet je het wel.quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf die passmapdat kan toch niet
Die rechtsbackquote:Op woensdag 18 januari 2017 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Abdennour is de beste, of in ieder geval bekendste, speler daar. Nou, dan weet je het wel.
Scherpquote:Op donderdag 19 januari 2017 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dat die sterretjes in beide vlaggen de andere kant opvallen.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Kan dit topic hernoemd worden naar de ebola cup?
altijd veel sensaties welquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Algerije kan alvast inpakken en terug naar Oran vliegen , jammer.
Ja man , en het leukste moet nog komen met de knock out rondes.quote:
Mahrez is shitquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:13 schreef Bolasie het volgende:
Mooi, Mahrez kan binnenkort weer richting Leicester. Samen met Slimani.
Goh no shit. Ziyech zou een van de weinige toppers zijn daar.quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:01 schreef PSVCL het volgende:
Volgens bepaalde bronnen zal Renard na de Afrika cup met de ware reden over Ziyech komen. In het belang van het groepsproces en concentratie van spelers en staf willen ze tot na de Afrika cup pas met een statement komen. Er wordt gesuggereerd dat Ziyech zelf heeft geweigerd de laatste wedstrijden voor Marokko in 2016. Hij schijnt te hebben aangegeven dat hij niet op de bank wilde plaatsnemen en liever in Nederland wilde blijven om voor Ajax te spelen en dat de blessure zodoende ter sprake is gekomen. Renard heeft eerder al statements gegeven dat Ziyech geen speler voor op de bank maar dit zal later bevestigd worden.
Zoals ik al zei dus,
Niks met zijn kwaliteiten te maken
Niet meerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Algerije was toch zo'n topploeg?
quote:Op maandag 16 januari 2017 22:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk het niet , zijn achterin te zwak.(centraal)
Hebben gister al punten laten liggen tegen het zwakste team uit de poule ,Zimbabwe ...
Je kan je geld beter op Senegal of Ivoorkust zetten.
Ghana is dus door ?..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ghana - Mali 1-0
Asamoah Gyan kopte de enige na 22 minuten binnen.
Zag je die misser nog? 😂 Eruit door je beste speler. Best raarquote:Op zondag 22 januari 2017 22:02 schreef PSVCL het volgende:
Het gastland ligt er al uit, Dortmund heeft Aubameyang dus weer terug.
Kameroen en Bfa door
Denk het niet, gastland ligt eruit.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:29 schreef PSVCL het volgende:
Zou het niet weten man..
Misschien dat ze de volgende rondes wat voller zitten.
Hebben het toernooi 4 jaar geleden ook al georganiseerd, misschien dat mensen zo snel niet alweer geïnteresseerd zijn.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Waarom is het zo leeg? Te dure kaartjes ofzo?
Misschien wilde hij zelf naar huisquote:Op zondag 22 januari 2017 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zag je die misser nog? 😂 Eruit door je beste speler. Best raar
Het was te ver teruglopen vanaf de waterput.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Waarom is het zo leeg? Te dure kaartjes ofzo?
Het was wachten op een opmerking als dezequote:Op zondag 22 januari 2017 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was te ver teruglopen vanaf de waterput.
Ivoorkust is veel sterker dan Marokko.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gelijkspel is genoeg voor Markko wat gewoon gaat lukken.
El Amhadi blijft dus nog ff weg
Laats nog 0-0 tegen gespeeld ,voor dee WK kwalificatiequote:Op maandag 23 januari 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ivoorkust is veel sterker dan Marokko.Morgen is het exit Marokko en die enge bondscoach.
Marokko verliest thuis van Finland.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Laats nog 0-0 tegen gespeeld ,voor dee WK kwalificatie
Ze gaan eraan
Ivoorkust is ook veel sterker dan Togo en DR Congo, zegt allemaal niet veelquote:Op maandag 23 januari 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ivoorkust is veel sterker dan Marokko.Morgen is het exit Marokko en die enge bondscoach.
B teampjequote:Op maandag 23 januari 2017 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Marokko verliest thuis van Finland.
Op basis waarvan?quote:Op maandag 23 januari 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ivoorkust is veel sterker dan Marokko.![]()
Morgenquote:Op maandag 23 januari 2017 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Boys, ik volg er niks van. Maar wanneer speelt Marokko weer? En zitten ze inmiddels in de K.O. fase?
Vind het überhaupt maar een heel vreemd en eng ventje, maar enfin.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je reageert op Vaison. Die hoopt het alleen voor kea
Als Ivoorkust wint ligt Marokko eruit?quote:Op maandag 23 januari 2017 21:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Morgen
8 uur tegen Ivoorust.
Marokko heeft genoeg aan een punt, Ivoorkust moet winnen.
yepquote:Op maandag 23 januari 2017 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Ivoorkust wint ligt Marokko eruit?
Zouden Togo en DR Congo nog allebei door kunnen gaan als Togo wint van DR Congo en Marokko en Ivoorkust gelijkspelen? Of is doelsaldo hier belangrijker dan onderling resultaat?quote:
Volgens mij kijken ze eerst naar het onderling resultaat en dan pas doelsaldo.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zouden Togo en DR Congo nog allebei door kunnen gaan als Togo wint van DR Congo en Marokko en Ivoorkust gelijkspelen? Of is doelsaldo hier belangrijker dan onderling resultaat?
quote:Op maandag 23 januari 2017 21:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vind het überhaupt maar een heel vreemd en eng ventje, maar enfin.
Ah leuk, dat zou een hilarische ontknoping zijn, wel onwaarschijnlijk helaas.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze eerst naar het onderling resultaat en dan pas doelsaldo.
Wanneer heeft Nederland voor het laatst gewonnen?quote:Op maandag 23 januari 2017 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Marokko verliest thuis van Finland.
Wat heeft Nederland hier mee te maken?quote:Op maandag 23 januari 2017 21:59 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Wanneer heeft Nederland voor het laatst gewonnen?
Heeft alles hier mee te maken, het gaat notabene over voetbal.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat heeft Nederland hier mee te maken?Nederland zuigt ook, maar het gaat over Ivoorkust en Marokko.
Nederland speelt niet in de Afrika-cup.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:02 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Heeft alles hier mee te maken, het gaat notabene over voetbal.
Jij haalde overigens Finland bij?
Finland ook niet, dus wat is je punt?quote:Op maandag 23 januari 2017 22:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nederland speelt niet in de Afrika-cup.
Jezus Christus..
Marokko speelde een oefenpot tegen ze in voorbereiding naar de Cup.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:04 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Finland ook niet, dus wat is je punt?
Dus?quote:Op maandag 23 januari 2017 22:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Marokko speelde een oefenpot tegen ze in voorbereiding naar de Cup.
Omdat jij Finland noemde in een Africa cup topicquote:Op maandag 23 januari 2017 22:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Jij haalt Nederland er opeens bij in een Afrika cup topic.
Winnaar is al bekend: Senegalquote:Op maandag 23 januari 2017 22:07 schreef Kaas- het volgende:
Eerste twee kwartfinales zijn bekend (beide 28 januari):
Burkina Faso - Tunesië
Senegal - Kameroen
quote:Op maandag 23 januari 2017 22:07 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Omdat jij Finland noemde in een Africa cup topic
quote:Op maandag 23 januari 2017 22:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Marokko speelde een oefenpot tegen ze in voorbereiding naar de Cup.
Zou eigenlijk best leuk zijn. Senegal heeft de Afrika Cup nog nooit gewonnen, terwijl ze één van de slechts drie Afrikaanse kwartfinalisten op een WK ooit zijn (2002) en momenteel het hoogste van alle Afrikaanse landen op de FIFA-wereldranglijst genoteerd staan (#33). Go Senegal.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Kom op Elfenbeinkuste, kegel de Naffers er vanavond even uit
Hoop dat Marokko kampioen gaat wordenquote:Op maandag 23 januari 2017 22:08 schreef Kaas- het volgende:
Nu Marokko er goed voor staat is het wel extra jammer dat Ziyech niet meedoet. Wie weet wat er dan in zou zitten. Al hoop ik stiekem natuurlijk dat we gauw weer beschikken over El Ahmadi, maar ach, het is hem gegund.
Niet alleen Ziyech..quote:Op maandag 23 januari 2017 22:08 schreef Kaas- het volgende:
Nu Marokko er goed voor staat is het wel extra jammer dat Ziyech niet meedoet. Wie weet wat er dan in zou zitten. Al hoop ik stiekem natuurlijk dat we gauw weer beschikken over El Ahmadi, maar ach, het is hem gegund.
Waarschijnlijk staat het wel ergens, maar wat is nou eigenlijk de reden dat ze er allemaal naast staan dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet alleen Ziyech..
Boufal (de beste spelers van Marokko) ,Amrabat en Belhanda zijn er ook niet bij... met hun was Marokko sowieso 1 van de topfavorieten..
Ze zijn vlak voor het toernooi geblesseerd geraakt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat het wel ergens, maar wat is nou eigenlijk de reden dat ze er allemaal naast staan dan?
Die belhanda is echt een ongelooflijk goede speler. Waar speelt die Boufal dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet alleen Ziyech..
Boufal (de beste spelers van Marokko) ,Amrabat en Belhanda zijn er ook niet bij... met hun was Marokko sowieso 1 van de topfavorieten..
Speelt nu bij Southampton ..quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die belhanda is echt een ongelooflijk goede speler. Waar speelt die Boufal dan?
Klopt, ik kreeg spontaan aids in m'n ogen toen ik een wedstrijd keek.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:11 schreef Knudde het volgende:
Op dit toernooi moet je veel pijn kunnen verdragen,
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik kreeg spontaan aids in m'n ogen toen ik een wedstrijd keek.
Ga ik wel voor hoor, ik heb het vijf minuten volgehouden met die Ebola Cupquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:32 schreef WethouderHekking het volgende:
Toch maar Volendam - Sparta kijken? kan nooit veel minder zijn .
Ben je serieus..quote:Op maandag 23 januari 2017 22:04 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Finland ook niet, dus wat is je punt?
Ivoorkust neemt veel risico door maar met 3 verdedigers te spelen en de rest in de spitsquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Marokko blijft maar ontsnappen.
Onzin, Ivoorkust kreeg maar 2 kansen en Marokko met zelfde resultaatquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Marokko blijft maar ontsnappen.
Ik vind het allebei niet veel. Ivoorkust is ook wel eens beter geweest.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:51 schreef Xperia het volgende:
[..]
Onzin, Ivoorkust kreeg maar 2 kansen en Marokko met zelfde resultaat
De commentator kreeg zelfs er geen genoegen van, dit was puur met gevoel en klasse hahaquote:
quote:Op maandag 23 januari 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dankjewel man ..quote:
Denk je dat Marokko van Egypte wint? De andere 3 wedstrijden hebben volgens mij wel een duidelijke favoriet. Toch zijn geen van de overgebleven teams echt slecht, Afrika ontwikkelt zich wel de laatste jaren.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dankjewel man ..
En zonder meer toppers. toch een goeie coach die Rernard
Dit worden waarschijnlijk kwartfinales:
Senegal - Kameroen
Tunesie - Burkina Faso
Congo vs Ghana
Marokko vs Egypte
Zou het niet weten , weet alleen dat Egypte een team in opbouw is ..quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk je dat Marokko van Egypte wint? De andere 3 wedstrijden hebben volgens mij wel een duidelijke favoriet. Toch zijn geen van de overgebleven teams echt slecht, Afrika ontwikkelt zich wel de laatste jaren.
is dit nederland?quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:45 schreef PSVCL het volgende:
Laat staan wanneer de cup wordt gewonnen.
Le360.ma • ليلة بيضاء بعين الدئاب ÙØ±ØØ§ بÙوز المنتخب الوطني على الكوت ديÙوار
[ afbeelding ]
Op welke kanalen kun je dit volgen? Heb geen Fox abboquote:
probeer eens batmanstreamquote:Op donderdag 26 januari 2017 14:52 schreef Xperia het volgende:
[..]
Op welke kanalen kun je dit volgen? Heb geen Fox abbo
Word dit overigens live gestreamd? zo ja, heb je linkjes?
piks van die enge bondscoach?quote:Op maandag 23 januari 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Herve Renardquote:Op donderdag 26 januari 2017 15:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
piks van die enge bondscoach?
Genoeg live streams op youtube..quote:Op donderdag 26 januari 2017 14:52 schreef Xperia het volgende:
[..]
Op welke kanalen kun je dit volgen? Heb geen Fox abbo
Word dit overigens live gestreamd? zo ja, heb je linkjes?
Egypte - Marokko wordt wel leuk denk ik.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:44 schreef PSVCL het volgende:
De kwartfinales:
January 28
17:00 Burkina Faso - Tunisia
20:00 Senegal - Cameroon
January 29
17:00 DR Congo - Ghana
20:00 Egypt - Morocco
Senegal vs Cameroon kan ook wel leuk worden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Egypte - Marokko wordt wel leuk denk ik.
Ik heb Senegal ongeveer ~45 minuten bekeken tot nu toe en dat zag er aanvallend lekker uit, verdedigend wat minder. Mja, wel een grote kanshebber. Kameroen nog niet gekeken dit toernooi dus geen idee wat ik daar van moet verwachten, denk dat Senegal 'gewoon' doorgaat.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Senegal vs Cameroon kan ook wel leuk worden.
Aanvallend spelen ze idd prima voetbal ,momenteel het beste van Afrika .quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb Senegal ongeveer ~45 minuten bekeken tot nu toe en dat zag er aanvallend lekker uit, verdedigend wat minder. Mja, wel een grote kanshebber. Kameroen nog niet gekeken dit toernooi dus geen idee wat ik daar van moet verwachten, denk dat Senegal 'gewoon' doorgaat.
Hoop dat we jullie weer in de finale tegenkomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:48 schreef Aloulu het volgende:
Senegal & Ghana wel de gevaarlijkste teams. Maar sowieso hebben N-Afrikaanse ploegen het altijd heel moeilijk tegen zwarte Afrikanen. Kunnen vaak die "beest modus" niet handelen. Marokko - Egypte zie ik graag, wordt mooie wedstrijd.
Ik hoop bij Tunesie dat Youssef Msakni eindelijk gaat opstaan en doorslag gaat geven. Zou eens tijd worden. Achterin Abdennour houdt de boel wel dicht. Burkino Faso moeten we kunnen hebben. Sassi is ook wel goede middenvelder, hoop dat ie mooi transfer naar Europa maakt. Vorig seizoen was Anderlecht in hem geinteresseerd.
Hoop ht ook. Maar halve finale wordt het dan want winnaar Marokko VS Egypte speelt tegen winnaar Tunesië Burkina Faso.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:37 schreef PSVCL het volgende:
Hoop dat we jullie weer in de finale tegenkomen.
Revanche voor de finale van 2004..
Succes zomenteen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:24 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Hoop ht ook. Maar halve finale wordt het dan want winnaar Marokko VS Egypte speelt tegen winnaar Tunesië Burkina Faso.
N-Afrikaanse derby is altijd leuk. Kijk uit naar Egypte Maghreb.
Ik vind het juist om te janken. Vermakelijk is het wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
Hoog niveau wel voor de verandering. Leuke wedstrijd om te kijken.
Goed tempo, veel kansen, spel ging op en neer. Prima keepers.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:30 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik vind het juist om te janken. Vermakelijk is het wel.
Klopt, maar dit komt juist door het lage niveau. Er zit geen enkel idee achter, de spelers rennen maar wat en passen de bal vaak naar de verkeerde kleur. Maarja, dit zijn we gewend van Afrika.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed tempo, veel kansen, spel ging op en neer. Prima keepers.
Nie overdrijvenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:34 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Klopt, maar dit komt juist door het lage niveau. Er zit geen enkel idee achter, de spelers rennen maar wat en passen de bal vaak naar de verkeerde kleur. Maarja, dit zijn we gewend van Afrika.
Street justice met de brommer er overheen karre.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Degenen die missen kunnen nooit meer hun eigen land in
Levende voodoogenotquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Street justice met de brommer er overheen karre.
Wat een briljante constateringquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ze moeten voetballen dan lijkt het nergens op, verdedigen ze uit met omhalen en zie je een Kokmeijertje of vier per wedstrijd, maar penalty's schieten ze allemaal in de kruising.
Dat bevestig noch ontken ikquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeg je nu dat we naar een dierentuin kijken?
Nee, Christiane F, Wir Kinder vom Bahnhof Zooquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeg je nu dat we naar een dierentuin kijken?
Was dat afhankelijk van de uitslag dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Piet de Visser heeft het weer goed gezien
Senegal zou iedereen ondersteboven tikkenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was dat afhankelijk van de uitslag dan?
Ahquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Senegal zou iedereen ondersteboven tikken
Als je wilt kankeren op een groep, doe je dat maar in klaagbaak sjonnie. Hier praten we over voetbalquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die jongens pakken wel vaker dingen waar ze geen recht op hebben.
Ik raak hier een gevoelige snaar blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:53 schreef Knudde het volgende:
[..]
Als je wilt kankeren op een groep, doe je dat maar in klaagbaak sjonnie. Dit in voetbal
Ik kon er wel om lachen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik raak hier een gevoelige snaar blijkbaar.
Nee pedo, maar jouw politieke shit doe je maar ergens andersquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik raak hier een gevoelige snaar blijkbaar.
Morgen winnen van Egypte en de weg ligt open..quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die jongens pakken wel vaker dingen waar ze geen recht op hebben.
Waar zie je de gelijkenis tussen mij en de profeet?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:54 schreef Knudde het volgende:
[..]
Nee pedo, maar jouw politiek shit doe je maar ergens anders
Nie serieus nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:54 schreef Knudde het volgende:
[..]
Nee pedo, maar jouw politiek shit doe je maar ergens anders
We hebben het nu niet over jouw priestertje. Maar nogmaals, als je wilt kankeren doe dat maar in klaagbaakquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar zie je de gelijkenis tussen mij en de profeet?
Uiteindelijk laten ze het altijd afweten als het er echt om gaat. Zie ze het niet winnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Morgen winnen van Egypte en de weg ligt open..
Gewoon eerlijk verdiend.
Ik kanker niet, ik maak een leuke grap. Jammer dat jij er zo slecht mee om kan gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:56 schreef Knudde het volgende:
[..]
We hebben het nu niet over jouw priestertje. Maar nogmaals, als je wilt kankeren doe dat maar in klaagbaak
Normaal zijn het mooi weer voetballers ja , alleen dit keer niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uiteindelijk laten ze het altijd afweten als het er echt om gaat. Zie ze het niet winnen.
Ben je klaar knul?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kanker niet, ik maak een leuke grap. Jammer dat jij er zo slecht mee om kan gaan.
Ik hoop het beste voor je. Heb ze alleen de eerste wedstrijd echt gezien.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Normaal zijn het mooi weer voetballers ja , alleen dit keer niet.
Nu staat er een team ipv 11 egootjes
Daarom heeft ie oa Ziyech ook thuis gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |