Mahrez is shitquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:13 schreef Bolasie het volgende:
Mooi, Mahrez kan binnenkort weer richting Leicester. Samen met Slimani.
Goh no shit. Ziyech zou een van de weinige toppers zijn daar.quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:01 schreef PSVCL het volgende:
Volgens bepaalde bronnen zal Renard na de Afrika cup met de ware reden over Ziyech komen. In het belang van het groepsproces en concentratie van spelers en staf willen ze tot na de Afrika cup pas met een statement komen. Er wordt gesuggereerd dat Ziyech zelf heeft geweigerd de laatste wedstrijden voor Marokko in 2016. Hij schijnt te hebben aangegeven dat hij niet op de bank wilde plaatsnemen en liever in Nederland wilde blijven om voor Ajax te spelen en dat de blessure zodoende ter sprake is gekomen. Renard heeft eerder al statements gegeven dat Ziyech geen speler voor op de bank maar dit zal later bevestigd worden.
Zoals ik al zei dus,
Niks met zijn kwaliteiten te maken
Niet meerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Algerije was toch zo'n topploeg?
quote:Op maandag 16 januari 2017 22:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk het niet , zijn achterin te zwak.(centraal)
Hebben gister al punten laten liggen tegen het zwakste team uit de poule ,Zimbabwe ...
Je kan je geld beter op Senegal of Ivoorkust zetten.
Ghana is dus door ?..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ghana - Mali 1-0
Asamoah Gyan kopte de enige na 22 minuten binnen.
Zag je die misser nog? 😂 Eruit door je beste speler. Best raarquote:Op zondag 22 januari 2017 22:02 schreef PSVCL het volgende:
Het gastland ligt er al uit, Dortmund heeft Aubameyang dus weer terug.
Kameroen en Bfa door
Denk het niet, gastland ligt eruit.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:29 schreef PSVCL het volgende:
Zou het niet weten man..
Misschien dat ze de volgende rondes wat voller zitten.
Hebben het toernooi 4 jaar geleden ook al georganiseerd, misschien dat mensen zo snel niet alweer geïnteresseerd zijn.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Waarom is het zo leeg? Te dure kaartjes ofzo?
Misschien wilde hij zelf naar huisquote:Op zondag 22 januari 2017 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zag je die misser nog? 😂 Eruit door je beste speler. Best raar
Het was te ver teruglopen vanaf de waterput.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Waarom is het zo leeg? Te dure kaartjes ofzo?
Het was wachten op een opmerking als dezequote:Op zondag 22 januari 2017 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was te ver teruglopen vanaf de waterput.
Ivoorkust is veel sterker dan Marokko.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gelijkspel is genoeg voor Markko wat gewoon gaat lukken.
El Amhadi blijft dus nog ff weg
Laats nog 0-0 tegen gespeeld ,voor dee WK kwalificatiequote:Op maandag 23 januari 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ivoorkust is veel sterker dan Marokko.Morgen is het exit Marokko en die enge bondscoach.
Marokko verliest thuis van Finland.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Laats nog 0-0 tegen gespeeld ,voor dee WK kwalificatie
Ze gaan eraan
Ivoorkust is ook veel sterker dan Togo en DR Congo, zegt allemaal niet veelquote:Op maandag 23 januari 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ivoorkust is veel sterker dan Marokko.Morgen is het exit Marokko en die enge bondscoach.
B teampjequote:Op maandag 23 januari 2017 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Marokko verliest thuis van Finland.
Op basis waarvan?quote:Op maandag 23 januari 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ivoorkust is veel sterker dan Marokko.![]()
Morgenquote:Op maandag 23 januari 2017 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Boys, ik volg er niks van. Maar wanneer speelt Marokko weer? En zitten ze inmiddels in de K.O. fase?
Vind het überhaupt maar een heel vreemd en eng ventje, maar enfin.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je reageert op Vaison. Die hoopt het alleen voor kea
Als Ivoorkust wint ligt Marokko eruit?quote:Op maandag 23 januari 2017 21:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Morgen
8 uur tegen Ivoorust.
Marokko heeft genoeg aan een punt, Ivoorkust moet winnen.
yepquote:Op maandag 23 januari 2017 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Ivoorkust wint ligt Marokko eruit?
Zouden Togo en DR Congo nog allebei door kunnen gaan als Togo wint van DR Congo en Marokko en Ivoorkust gelijkspelen? Of is doelsaldo hier belangrijker dan onderling resultaat?quote:
Volgens mij kijken ze eerst naar het onderling resultaat en dan pas doelsaldo.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zouden Togo en DR Congo nog allebei door kunnen gaan als Togo wint van DR Congo en Marokko en Ivoorkust gelijkspelen? Of is doelsaldo hier belangrijker dan onderling resultaat?
quote:Op maandag 23 januari 2017 21:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vind het überhaupt maar een heel vreemd en eng ventje, maar enfin.
Ah leuk, dat zou een hilarische ontknoping zijn, wel onwaarschijnlijk helaas.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze eerst naar het onderling resultaat en dan pas doelsaldo.
Wanneer heeft Nederland voor het laatst gewonnen?quote:Op maandag 23 januari 2017 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Marokko verliest thuis van Finland.
Wat heeft Nederland hier mee te maken?quote:Op maandag 23 januari 2017 21:59 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Wanneer heeft Nederland voor het laatst gewonnen?
Heeft alles hier mee te maken, het gaat notabene over voetbal.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat heeft Nederland hier mee te maken?Nederland zuigt ook, maar het gaat over Ivoorkust en Marokko.
Nederland speelt niet in de Afrika-cup.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:02 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Heeft alles hier mee te maken, het gaat notabene over voetbal.
Jij haalde overigens Finland bij?
Finland ook niet, dus wat is je punt?quote:Op maandag 23 januari 2017 22:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nederland speelt niet in de Afrika-cup.
Jezus Christus..
Marokko speelde een oefenpot tegen ze in voorbereiding naar de Cup.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:04 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Finland ook niet, dus wat is je punt?
Dus?quote:Op maandag 23 januari 2017 22:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Marokko speelde een oefenpot tegen ze in voorbereiding naar de Cup.
Omdat jij Finland noemde in een Africa cup topicquote:Op maandag 23 januari 2017 22:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Jij haalt Nederland er opeens bij in een Afrika cup topic.
Winnaar is al bekend: Senegalquote:Op maandag 23 januari 2017 22:07 schreef Kaas- het volgende:
Eerste twee kwartfinales zijn bekend (beide 28 januari):
Burkina Faso - Tunesië
Senegal - Kameroen
quote:Op maandag 23 januari 2017 22:07 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Omdat jij Finland noemde in een Africa cup topic
quote:Op maandag 23 januari 2017 22:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Marokko speelde een oefenpot tegen ze in voorbereiding naar de Cup.
Zou eigenlijk best leuk zijn. Senegal heeft de Afrika Cup nog nooit gewonnen, terwijl ze één van de slechts drie Afrikaanse kwartfinalisten op een WK ooit zijn (2002) en momenteel het hoogste van alle Afrikaanse landen op de FIFA-wereldranglijst genoteerd staan (#33). Go Senegal.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Kom op Elfenbeinkuste, kegel de Naffers er vanavond even uit
Hoop dat Marokko kampioen gaat wordenquote:Op maandag 23 januari 2017 22:08 schreef Kaas- het volgende:
Nu Marokko er goed voor staat is het wel extra jammer dat Ziyech niet meedoet. Wie weet wat er dan in zou zitten. Al hoop ik stiekem natuurlijk dat we gauw weer beschikken over El Ahmadi, maar ach, het is hem gegund.
Niet alleen Ziyech..quote:Op maandag 23 januari 2017 22:08 schreef Kaas- het volgende:
Nu Marokko er goed voor staat is het wel extra jammer dat Ziyech niet meedoet. Wie weet wat er dan in zou zitten. Al hoop ik stiekem natuurlijk dat we gauw weer beschikken over El Ahmadi, maar ach, het is hem gegund.
Waarschijnlijk staat het wel ergens, maar wat is nou eigenlijk de reden dat ze er allemaal naast staan dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet alleen Ziyech..
Boufal (de beste spelers van Marokko) ,Amrabat en Belhanda zijn er ook niet bij... met hun was Marokko sowieso 1 van de topfavorieten..
Ze zijn vlak voor het toernooi geblesseerd geraakt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat het wel ergens, maar wat is nou eigenlijk de reden dat ze er allemaal naast staan dan?
Die belhanda is echt een ongelooflijk goede speler. Waar speelt die Boufal dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet alleen Ziyech..
Boufal (de beste spelers van Marokko) ,Amrabat en Belhanda zijn er ook niet bij... met hun was Marokko sowieso 1 van de topfavorieten..
Speelt nu bij Southampton ..quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die belhanda is echt een ongelooflijk goede speler. Waar speelt die Boufal dan?
Klopt, ik kreeg spontaan aids in m'n ogen toen ik een wedstrijd keek.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:11 schreef Knudde het volgende:
Op dit toernooi moet je veel pijn kunnen verdragen,
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik kreeg spontaan aids in m'n ogen toen ik een wedstrijd keek.
Ga ik wel voor hoor, ik heb het vijf minuten volgehouden met die Ebola Cupquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:32 schreef WethouderHekking het volgende:
Toch maar Volendam - Sparta kijken? kan nooit veel minder zijn .
Ben je serieus..quote:Op maandag 23 januari 2017 22:04 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Finland ook niet, dus wat is je punt?
Ivoorkust neemt veel risico door maar met 3 verdedigers te spelen en de rest in de spitsquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Marokko blijft maar ontsnappen.
Onzin, Ivoorkust kreeg maar 2 kansen en Marokko met zelfde resultaatquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Marokko blijft maar ontsnappen.
Ik vind het allebei niet veel. Ivoorkust is ook wel eens beter geweest.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:51 schreef Xperia het volgende:
[..]
Onzin, Ivoorkust kreeg maar 2 kansen en Marokko met zelfde resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |