quote:Op maandag 23 januari 2017 22:07 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Omdat jij Finland noemde in een Africa cup topic
quote:Op maandag 23 januari 2017 22:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Marokko speelde een oefenpot tegen ze in voorbereiding naar de Cup.
Zou eigenlijk best leuk zijn. Senegal heeft de Afrika Cup nog nooit gewonnen, terwijl ze één van de slechts drie Afrikaanse kwartfinalisten op een WK ooit zijn (2002) en momenteel het hoogste van alle Afrikaanse landen op de FIFA-wereldranglijst genoteerd staan (#33). Go Senegal.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Kom op Elfenbeinkuste, kegel de Naffers er vanavond even uit
Hoop dat Marokko kampioen gaat wordenquote:Op maandag 23 januari 2017 22:08 schreef Kaas- het volgende:
Nu Marokko er goed voor staat is het wel extra jammer dat Ziyech niet meedoet. Wie weet wat er dan in zou zitten. Al hoop ik stiekem natuurlijk dat we gauw weer beschikken over El Ahmadi, maar ach, het is hem gegund.
Niet alleen Ziyech..quote:Op maandag 23 januari 2017 22:08 schreef Kaas- het volgende:
Nu Marokko er goed voor staat is het wel extra jammer dat Ziyech niet meedoet. Wie weet wat er dan in zou zitten. Al hoop ik stiekem natuurlijk dat we gauw weer beschikken over El Ahmadi, maar ach, het is hem gegund.
Waarschijnlijk staat het wel ergens, maar wat is nou eigenlijk de reden dat ze er allemaal naast staan dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet alleen Ziyech..
Boufal (de beste spelers van Marokko) ,Amrabat en Belhanda zijn er ook niet bij... met hun was Marokko sowieso 1 van de topfavorieten..
Ze zijn vlak voor het toernooi geblesseerd geraakt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat het wel ergens, maar wat is nou eigenlijk de reden dat ze er allemaal naast staan dan?
Die belhanda is echt een ongelooflijk goede speler. Waar speelt die Boufal dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet alleen Ziyech..
Boufal (de beste spelers van Marokko) ,Amrabat en Belhanda zijn er ook niet bij... met hun was Marokko sowieso 1 van de topfavorieten..
Speelt nu bij Southampton ..quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die belhanda is echt een ongelooflijk goede speler. Waar speelt die Boufal dan?
Klopt, ik kreeg spontaan aids in m'n ogen toen ik een wedstrijd keek.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:11 schreef Knudde het volgende:
Op dit toernooi moet je veel pijn kunnen verdragen,
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik kreeg spontaan aids in m'n ogen toen ik een wedstrijd keek.
Ga ik wel voor hoor, ik heb het vijf minuten volgehouden met die Ebola Cupquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:32 schreef WethouderHekking het volgende:
Toch maar Volendam - Sparta kijken? kan nooit veel minder zijn .
Ben je serieus..quote:Op maandag 23 januari 2017 22:04 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Finland ook niet, dus wat is je punt?
Ivoorkust neemt veel risico door maar met 3 verdedigers te spelen en de rest in de spitsquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Marokko blijft maar ontsnappen.
Onzin, Ivoorkust kreeg maar 2 kansen en Marokko met zelfde resultaatquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Marokko blijft maar ontsnappen.
Ik vind het allebei niet veel. Ivoorkust is ook wel eens beter geweest.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:51 schreef Xperia het volgende:
[..]
Onzin, Ivoorkust kreeg maar 2 kansen en Marokko met zelfde resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |