Dat weten we.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hou me niet zo met uiterlijk bezig eigenlijk.
nicequote:
''jij spreekt mij steeds aan'' maar ondertussenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke stalkings?
En wrm zit je er na zoveel dagen nog mee
Ben te blank voor deze muziek.quote:
Mij nietquote:Op maandag 16 januari 2017 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Maakt ook niet uit wie ik toevoeg, hij heeft ze ook al als vriend.
Bauerquote:Op maandag 16 januari 2017 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben te blank voor deze muziek.
Verder vrij gezond bezig, lekker belangrijk dus.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met je gezondheid ook niet zo, ofwel. Anders was je wel gekapt met roken en zuipen.
maar je parasiteert nu al, wat nou als je ziek wordt?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Verder vrij gezond bezig, lekker belangrijk dus.
Ja bier is de gouden motorquote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Roken is zo ongeveer het slechtste dat je kan doen voor je gezondheid. Die onverschilligheid wordt je dood.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het FOK!kers zijn?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie wel eens namen met als gemeenschappelijke vrienden allemaal FOK!kers maar geen idee wie het dan is. Ben dan altijd nieuwsgierig.
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie wel eens namen met als gemeenschappelijke vrienden allemaal FOK!kers maar geen idee wie het dan is. Ben dan altijd nieuwsgierig.
Allemaal grijze types met afritsbroek?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
hoe weet je dan dat het fokkers zijn?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Door het logaritme.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het FOK!kers zijn?
beterquote:Op maandag 16 januari 2017 19:03 schreef Crip het volgende:
heb geen fokkers meer op fb helemaal clean
Verdubbeling in je fb friends dusquote:
Ga ik vanuit.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
dat zie je toch, allemaal nerdekindersquote:Op maandag 16 januari 2017 19:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het watquote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben te blank voor deze muziek.
Oh op die manierquote:Op maandag 16 januari 2017 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat als ik iemand tegen kom met bijv. 8 FOK!kers als gemeenschappelijke vienden dat die persoon ook op FOK! zit.
Nee hoor, ik heb het zelfs verdrievoudigd.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verdubbeling in je fb friends dus
Maar de echte nerds hebben geen facebookquote:Op maandag 16 januari 2017 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zie je toch, allemaal nerdekinders
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
Als je ooit bij suggested friends een kerel van 2x2 ziet met biceps zo groot als het hoofd van zijn wijf. Dat ben ik.
Zijn gelukkig wel echte vrienden. Heb je nog wat geld voor me?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het zelfs verdrievoudigd.
lolquote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
Als je ooit bij suggested friends een kerel van 2x2 ziet met biceps zo groot als het hoofd van zijn wijf. Dat ben ik.
smurfjequote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |