Geen spat veranderd zeker.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, die was vorige week even terug. Was lachen
niet iedereenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:53 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hoezo voeg je iedereen toe behalve mij
je liegtquote:Op maandag 16 januari 2017 18:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij binnenkort weer een half jaar weg gaat.
sowquote:Op maandag 16 januari 2017 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoorde dat Chai dat altijd wel is
Zie je posts die niet binnen de regels vallen, doe iedereen dan een plezier en negeer ze. Zet gewoon een topicreport (TR) of licht een moderator in, maar probeer niet op de user in kwestie in te gaan. Dat betekent ook dat het wordt gewaardeerd als je dergelijke posts niet gaan lopen quoten. Het probleem wordt daarmee alleen maar verergerd en topics verbaggeren in een mum van tijd.quote:
ik ook van jouquote:Op maandag 16 januari 2017 18:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zie je posts die niet binnen de regels vallen, doe iedereen dan een plezier en negeer ze. Zet gewoon een topicreport (TR) of licht een moderator in, maar probeer niet op de user in kwestie in te gaan. Dat betekent ook dat het wordt gewaardeerd als je dergelijke posts niet gaan lopen quoten. Het probleem wordt daarmee alleen maar verergerd en topics verbaggeren in een mum van tijd.
Inhammen hebben.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:52 schreef Mozy het volgende:
WCH/Tardis/Niels, pikken jullie deze zieke steek van de one and only Bradster.
je kan me echt makkelijk vinden hoorquote:
Nou, laat ik het zo formuleren: Ik ken alleen een vakkenvuller die meer carede omdat hij niet caredequote:
rim shotquote:Op maandag 16 januari 2017 18:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe me die van jou in dm dan voeg ik je niet toe maar kan ik wel ff fappen
Niet.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan me echt makkelijk vinden hoor
Ik hou me niet zo met uiterlijk bezig eigenlijk.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:52 schreef Mozy het volgende:
WCH/Tardis/Niels, pikken jullie deze zieke steek van de one and only Bradster.
ok spannendquote:Op maandag 16 januari 2017 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan me echt makkelijk vinden hoor
Ik kan jou wel gewoon vinden hoor en heb jou niet geblokkeerdquote:
Mad people be madquote:Op maandag 16 januari 2017 18:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Pseudologia phantastica is een bitch che sterkte
Met je gezondheid ook niet zo, ofwel. Anders was je wel gekapt met roken en zuipen.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hou me niet zo met uiterlijk bezig eigenlijk.
Verrassendquote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Knap manquote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan jou wel gewoon vinden hoor en heb jou niet geblokkeerd
?????????quote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/bellens.hendrickx
leuk mokkeltjequote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/bellens.hendrickx
Welke stalkings?quote:Op maandag 16 januari 2017 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
maar je hebt nog steeds nie gereageerd op die stalkings je ontwijkt
daarom ben je zeker eenzaamquote:Op maandag 16 januari 2017 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volle bossen niet te stoppen.
nee, moet ik ff inloggen?quote:Op maandag 16 januari 2017 18:54 schreef Crip het volgende:
mozy lees je mee met de dm die ik heb gestuurd naar chai
ik heb gisteren nog een baauer en aluna nummer gepost mmmmquote:
Zeg het hem.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met je gezondheid ook niet zo, ofwel. Anders was je wel gekapt met roken en zuipen.
Toto is echt het startpunt voor al m'n fb stalkingsquote:Op maandag 16 januari 2017 18:58 schreef Amarantha het volgende:
oh via Toto zoeken gaat makkelijker.
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toto is echt het startpunt voor al m'n fb stalkings
Sporters roken niet. Laten we eerlijk zijn.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg het hem.Niels is geen echte sportman hè? Met zijn onaangepaste levensstijl.
oh ik kwam voorbij deze vorige week.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb gisteren nog een baauer en aluna nummer gepost mmmm
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sporters roken niet. Laten we eerlijk zijn.
Dat weten we.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
nicequote:
''jij spreekt mij steeds aan'' maar ondertussenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke stalkings?
En wrm zit je er na zoveel dagen nog mee
Ben te blank voor deze muziek.quote:
Mij nietquote:Op maandag 16 januari 2017 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Maakt ook niet uit wie ik toevoeg, hij heeft ze ook al als vriend.
Bauerquote:Op maandag 16 januari 2017 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben te blank voor deze muziek.
Verder vrij gezond bezig, lekker belangrijk dus.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met je gezondheid ook niet zo, ofwel. Anders was je wel gekapt met roken en zuipen.
maar je parasiteert nu al, wat nou als je ziek wordt?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Verder vrij gezond bezig, lekker belangrijk dus.
Ja bier is de gouden motorquote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Roken is zo ongeveer het slechtste dat je kan doen voor je gezondheid. Die onverschilligheid wordt je dood.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het FOK!kers zijn?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie wel eens namen met als gemeenschappelijke vrienden allemaal FOK!kers maar geen idee wie het dan is. Ben dan altijd nieuwsgierig.
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie wel eens namen met als gemeenschappelijke vrienden allemaal FOK!kers maar geen idee wie het dan is. Ben dan altijd nieuwsgierig.
Allemaal grijze types met afritsbroek?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
hoe weet je dan dat het fokkers zijn?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Door het logaritme.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het FOK!kers zijn?
beterquote:Op maandag 16 januari 2017 19:03 schreef Crip het volgende:
heb geen fokkers meer op fb helemaal clean
Verdubbeling in je fb friends dusquote:
Ga ik vanuit.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
dat zie je toch, allemaal nerdekindersquote:Op maandag 16 januari 2017 19:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het watquote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben te blank voor deze muziek.
Oh op die manierquote:Op maandag 16 januari 2017 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat als ik iemand tegen kom met bijv. 8 FOK!kers als gemeenschappelijke vienden dat die persoon ook op FOK! zit.
Nee hoor, ik heb het zelfs verdrievoudigd.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verdubbeling in je fb friends dus
Maar de echte nerds hebben geen facebookquote:Op maandag 16 januari 2017 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zie je toch, allemaal nerdekinders
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
Als je ooit bij suggested friends een kerel van 2x2 ziet met biceps zo groot als het hoofd van zijn wijf. Dat ben ik.
Zijn gelukkig wel echte vrienden. Heb je nog wat geld voor me?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het zelfs verdrievoudigd.
lolquote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
Als je ooit bij suggested friends een kerel van 2x2 ziet met biceps zo groot als het hoofd van zijn wijf. Dat ben ik.
smurfjequote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |