heb zeer nooit gezienquote:Op maandag 16 januari 2017 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
zeer is al mooi hoor, jij weeknie nooit gezien.
Ok crip.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat ik deed stalken, maar proof zegt wat anders.
Wat heb je vandaag gegeten btw?
je hapt wel echt lkkrquote:Op maandag 16 januari 2017 18:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je zit er heel erg mee. Hoe komt dat?
speel je veel carmageddon?quote:Op maandag 16 januari 2017 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee is wel echt zo tbh, ben meer psycho dan je denkt.
Zit nog niet zo lang op FOK! om te weten wie dat is.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat is zijn score op de schaal van 1/panzermaus
Doet die nooit bij mij.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:41 schreef supersof het volgende:
wow opeens voegt mozy mij toe op fb ;s
Ok maar zou mij dat iets moeten uit maken?quote:Op maandag 16 januari 2017 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee is wel echt zo tbh, ben meer psycho dan je denkt.
Vind je dit ongepast?quote:Op maandag 16 januari 2017 18:41 schreef supersof het volgende:
wow opeens voegt mozy mij toe op fb ;s
zal ik accepteren?quote:
nee mozy is wel een normale fokkerquote:
waarom wel?quote:
heheheh leuk ditquote:Op maandag 16 januari 2017 18:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok maar zou mij dat iets moeten uit maken?
doe normaalquote:Op maandag 16 januari 2017 18:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dan is Chai binnenkort weer op de markt
Je verheugt je hierop?quote:Op maandag 16 januari 2017 18:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omg speelde je dat oojquote:Op maandag 16 januari 2017 18:43 schreef Crip het volgende:
[..]
nee wel veel GunZ gespeeld een lange tijd vroeger
Nee hoor. Ik stang maar een beetje. Ik ben niet zo'n iemand die andermans relaties kapot wenst.quote:
omdat ik niet zomaar iedereen accepteerquote:
Niks mis met een beetje rellen.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik stang maar een beetje. Ik ben niet zo'n iemand die andermans relaties kapot wenst.
Ik kan je niet eens vinden.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik niet zomaar iedereen accepteer
Ja, maar dat kan ook over andere dingen.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje rellen.
Kan, maar dat deed je niet.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook over andere dingen.
ik jou welquote:
the fuck is dit danquote:Op maandag 16 januari 2017 18:45 schreef Crip het volgende:
Dit was echt zo leuk he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he, als ik ooit eens ruzie met je krijg, dan post ik je naam hierquote:Op maandag 16 januari 2017 18:47 schreef madeliefff het volgende:
Fb vrienden zijn met fokkers is wel kans op problemen bij ruzies.
LompeHork?quote:Op maandag 16 januari 2017 18:48 schreef Trollscience het volgende:
mensen die horkje niet op fb hebben
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, als ik ooit eens ruzie met je krijg, dan post ik je naam hier
Daarom wil ik ook meer dan FB vrienden met jou zijn.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:47 schreef madeliefff het volgende:
Oke zogenaamd mijn woorden gebruikenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
wel jammer dat je zo op me ging jagen maar helaas zit je echt niet in mijn league
o daaaaromquote:Op maandag 16 januari 2017 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook meer dan FB vrienden met jou zijn.
en anders plek zat op je zielquote:
mag toch interesse tonen in je eten je was toch niet madquote:Op maandag 16 januari 2017 18:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke zogenaamd mijn woorden gebruiken
Maar wrm vraag je wat ik heb gegeten
Leeeaaaa' me alone
Was toch maar een grapjequote:Op maandag 16 januari 2017 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nee, daarom hoop je ook dat Chai dadelijk weer vrij is.
3,1415/10quote:Op maandag 16 januari 2017 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was toch maar een grapje![]()
Was meer omdat wickedmen ons de hele tijd verweet dat we allemaal achter haar aanliepen
Wij zijn anders heel vredige facebookvriendinnenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:47 schreef madeliefff het volgende:
Nee begint beetje eng te worden ditquote:Op maandag 16 januari 2017 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
mag toch interesse tonen in je eten je was toch niet mad
Welke zielquote:Op maandag 16 januari 2017 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn ziel is als versplinterd ijs, scherp en koud
This boy is on firequote:Op maandag 16 januari 2017 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
mag toch interesse tonen in je eten je was toch niet mad
ja ik heb haar ook al meerdere liefdesbrieven geschrevenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was meer omdat wickedmen ons de hele tijd verweet dat we allemaal achter haar aanliepen
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn ziel is als versplinterd ijs, scherp en koud
flikker van je balkon, head firstquote:Op maandag 16 januari 2017 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad de formule voor de omvang van jouw iq
Wickedmen.. dan heb je het ook over een figuur.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
hey fb stalkerquote:
Ik ging vanochtend wel bijna onderuit met mijn fietsquote:Op maandag 16 januari 2017 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
flikker van je balkon, head first
we blijven hopenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ging vanochtend wel bijna onderuit met mijn fiets
Morgen weer een kans
Ja, die was vorige week even terug. Was lachenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wickedmen.. dan heb je het ook over een figuur.
Hoezo voeg je iedereen toe behalve mijquote:Op maandag 16 januari 2017 18:52 schreef Mozy het volgende:
WCH/Tardis/Niels, pikken jullie deze zieke steek van de one and only Bradster.
ik hoorde dat Chai dat altijd wel isquote:Op maandag 16 januari 2017 18:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen spat veranderd zeker.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, die was vorige week even terug. Was lachen
niet iedereenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:53 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hoezo voeg je iedereen toe behalve mij
je liegtquote:Op maandag 16 januari 2017 18:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij binnenkort weer een half jaar weg gaat.
sowquote:Op maandag 16 januari 2017 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoorde dat Chai dat altijd wel is
Zie je posts die niet binnen de regels vallen, doe iedereen dan een plezier en negeer ze. Zet gewoon een topicreport (TR) of licht een moderator in, maar probeer niet op de user in kwestie in te gaan. Dat betekent ook dat het wordt gewaardeerd als je dergelijke posts niet gaan lopen quoten. Het probleem wordt daarmee alleen maar verergerd en topics verbaggeren in een mum van tijd.quote:
ik ook van jouquote:Op maandag 16 januari 2017 18:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zie je posts die niet binnen de regels vallen, doe iedereen dan een plezier en negeer ze. Zet gewoon een topicreport (TR) of licht een moderator in, maar probeer niet op de user in kwestie in te gaan. Dat betekent ook dat het wordt gewaardeerd als je dergelijke posts niet gaan lopen quoten. Het probleem wordt daarmee alleen maar verergerd en topics verbaggeren in een mum van tijd.
Inhammen hebben.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:52 schreef Mozy het volgende:
je kan me echt makkelijk vinden hoorquote:
Nou, laat ik het zo formuleren: Ik ken alleen een vakkenvuller die meer carede omdat hij niet caredequote:
rim shotquote:Op maandag 16 januari 2017 18:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe me die van jou in dm dan voeg ik je niet toe maar kan ik wel ff fappen
Niet.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan me echt makkelijk vinden hoor
Ik hou me niet zo met uiterlijk bezig eigenlijk.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:52 schreef Mozy het volgende:
ok spannendquote:Op maandag 16 januari 2017 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan me echt makkelijk vinden hoor
Ik kan jou wel gewoon vinden hoor en heb jou niet geblokkeerdquote:
Mad people be madquote:Op maandag 16 januari 2017 18:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Pseudologia phantastica is een bitch che sterkte
Met je gezondheid ook niet zo, ofwel. Anders was je wel gekapt met roken en zuipen.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hou me niet zo met uiterlijk bezig eigenlijk.
Verrassendquote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Knap manquote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan jou wel gewoon vinden hoor en heb jou niet geblokkeerd
?????????quote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/bellens.hendrickx
leuk mokkeltjequote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/bellens.hendrickx
Welke stalkings?quote:Op maandag 16 januari 2017 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
maar je hebt nog steeds nie gereageerd op die stalkings je ontwijkt
daarom ben je zeker eenzaamquote:Op maandag 16 januari 2017 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volle bossen niet te stoppen.
nee, moet ik ff inloggen?quote:Op maandag 16 januari 2017 18:54 schreef Crip het volgende:
mozy lees je mee met de dm die ik heb gestuurd naar chai
ik heb gisteren nog een baauer en aluna nummer gepost mmmmquote:
Zeg het hem.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met je gezondheid ook niet zo, ofwel. Anders was je wel gekapt met roken en zuipen.
Toto is echt het startpunt voor al m'n fb stalkingsquote:Op maandag 16 januari 2017 18:58 schreef Amarantha het volgende:
oh via Toto zoeken gaat makkelijker.
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toto is echt het startpunt voor al m'n fb stalkings
Sporters roken niet. Laten we eerlijk zijn.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg het hem.Niels is geen echte sportman hè? Met zijn onaangepaste levensstijl.
oh ik kwam voorbij deze vorige week.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb gisteren nog een baauer en aluna nummer gepost mmmm
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sporters roken niet. Laten we eerlijk zijn.
Dat weten we.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
nicequote:
''jij spreekt mij steeds aan'' maar ondertussenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke stalkings?
En wrm zit je er na zoveel dagen nog mee
Ben te blank voor deze muziek.quote:
Mij nietquote:Op maandag 16 januari 2017 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Maakt ook niet uit wie ik toevoeg, hij heeft ze ook al als vriend.
Bauerquote:Op maandag 16 januari 2017 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben te blank voor deze muziek.
Verder vrij gezond bezig, lekker belangrijk dus.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met je gezondheid ook niet zo, ofwel. Anders was je wel gekapt met roken en zuipen.
maar je parasiteert nu al, wat nou als je ziek wordt?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Verder vrij gezond bezig, lekker belangrijk dus.
Ja bier is de gouden motorquote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Roken is zo ongeveer het slechtste dat je kan doen voor je gezondheid. Die onverschilligheid wordt je dood.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het FOK!kers zijn?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie wel eens namen met als gemeenschappelijke vrienden allemaal FOK!kers maar geen idee wie het dan is. Ben dan altijd nieuwsgierig.
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie wel eens namen met als gemeenschappelijke vrienden allemaal FOK!kers maar geen idee wie het dan is. Ben dan altijd nieuwsgierig.
Allemaal grijze types met afritsbroek?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
hoe weet je dan dat het fokkers zijn?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Door het logaritme.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het FOK!kers zijn?
beterquote:Op maandag 16 januari 2017 19:03 schreef Crip het volgende:
heb geen fokkers meer op fb helemaal clean
Verdubbeling in je fb friends dusquote:
Ga ik vanuit.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
dat zie je toch, allemaal nerdekindersquote:Op maandag 16 januari 2017 19:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het watquote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben te blank voor deze muziek.
Oh op die manierquote:Op maandag 16 januari 2017 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat als ik iemand tegen kom met bijv. 8 FOK!kers als gemeenschappelijke vienden dat die persoon ook op FOK! zit.
Nee hoor, ik heb het zelfs verdrievoudigd.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verdubbeling in je fb friends dus
Maar de echte nerds hebben geen facebookquote:Op maandag 16 januari 2017 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zie je toch, allemaal nerdekinders
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
Als je ooit bij suggested friends een kerel van 2x2 ziet met biceps zo groot als het hoofd van zijn wijf. Dat ben ik.
Zijn gelukkig wel echte vrienden. Heb je nog wat geld voor me?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het zelfs verdrievoudigd.
lolquote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
Als je ooit bij suggested friends een kerel van 2x2 ziet met biceps zo groot als het hoofd van zijn wijf. Dat ben ik.
smurfjequote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
Nee, jij laat me 3 maanden in de steek, dus je krijgt ook 3 maanden niks.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn gelukkig wel echte vrienden. Heb je nog wat geld voor me?
Kan jij in je borstspieren knijpen?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Vind het eigenlijk wel sneu hoe gefixeerd men hier op uiterlijk is. Zal de leeftijd zijn.
Als je ooit iemand van 1.60 met een kutkop en 0 vrienden zietquote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
Oke, dan wachten we nog even.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, jij laat me 3 maanden in de steek, dus je krijgt ook 3 maanden niks.
heeft chai microcefalie?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
Echt he. Ik heb gewoon gladde benen omdat het lekker voelt, niet omdat ik denk dat dat er mooi uitziet ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Vind het eigenlijk wel sneu hoe gefixeerd men hier op uiterlijk is. Zal de leeftijd zijn.
Wel eenvoudiger voor je om vierkant te worden.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je ooit iemand van 1.60 met een kutkop en 0 vrienden ziet
Dat ben ik
Projecteer niet zo.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heeft chai microcefalie?
Wij hebben alleen Toto als gemeenschappelijke vriend staat er. Wat best bijzonder is.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:08 schreef Mozy het volgende:
Voor mijn negers
De flow van dit nummer is echt ziek
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
en mijquote:Op maandag 16 januari 2017 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wij hebben alleen Toto als gemeenschappelijke vriend staat er. Wat best bijzonder is.
slechte fb stalker jijquote:
Komt omdat Chai en Sof hun vrienden op slot hebben staan.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En Chai. Maar Facebook zegt alleen Toto.
k zou geen ruzie met jou zoekenquote:Op maandag 16 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
Zou je denkenquote:Op maandag 16 januari 2017 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel eenvoudiger voor je om vierkant te worden.
Oooooh. Ik ga je stalken.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Komt omdat Chai en Sof hun vrienden op slot hebben staan.
ik ook hoorquote:Op maandag 16 januari 2017 19:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb gewoon gladde benen omdat het lekker voelt, niet omdat ik denk dat dat er mooi uitziet ofzo.
Ik deed dat voorheen ook wel, m'n lijf scheren. Voelt wel apart, maar is zo'n werk.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb gewoon gladde benen omdat het lekker voelt, niet omdat ik denk dat dat er mooi uitziet ofzo.
Alleen voor dieren?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:11 schreef Drug het volgende:
[..]
i know hehe gebruik het niet voor mensen drm
wat danquote:Op maandag 16 januari 2017 19:11 schreef Drug het volgende:
[..]
i know hehe gebruik het niet voor mensen drm
tijdrijden?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zullen we een keer een potje tijdrijden?
Gelukkig heb je je ogen nogquote:Op maandag 16 januari 2017 19:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nog ooit gevonden op hyves. Maar in die tijd had jij nog een hekel aan mij.
Hij had een hekel aan mij, hij was niet gestoord. Net of Noel mij ook maar aan zou durven kijken.quote:
Zal ongetwijfeld andersom ook zo geweest zijn.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nog ooit gevonden op hyves. Maar in die tijd had jij nog een hekel aan mij.
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:14 schreef Drug het volgende:
[..]
lol nee volg alleen wat kunstblogs en fotografie magazines enzo.
Leg je mij nu woorden in de mond?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld andersom ook zo geweest zijn.
had ik een hekel aan jou ja?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat interesseert mij het leven van anderen nou weer dan.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
had ik een hekel aan jou ja?
denken dat mijn geheugen zo ver terug gaatquote:Op maandag 16 januari 2017 19:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Denk eens terug aan 16/17 jarige Mozy.
ik zou altijd reagerenquote:Op maandag 16 januari 2017 19:17 schreef HRC2020 het volgende:
Ik vind mensen die niet op mijn DM reageren echt kut
Echt een kut kind was dat.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Denk eens terug aan 16/17 jarige Mozy.
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
denken dat mijn geheugen zo ver terug gaat
Hij gaat je ogen eruit steken.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen bij Noel, that's all.
Ohja.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
denken dat mijn geheugen zo ver terug gaat
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:17 schreef HRC2020 het volgende:
Ik vind mensen die niet op mijn DM reageren echt kut
Ik had het over een ploegentijdritquote:Op maandag 16 januari 2017 19:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel beetje lafjes om het tegen een vrouw op te nemen.
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou ook zo reageren als ik jou was Ama.
goed bezigquote:Op maandag 16 januari 2017 19:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Lekker smoken met Tame Impala op de achtergrond
elkaar eten geven is hier vaker voorgekomen hoorquote:Op maandag 16 januari 2017 19:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaa, lekker mensen op het internet een mandarijntje aanbieden.
Neem je ook altijd een mandarijntje mee als je een feestje hebt?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb er net al 5 gehad ofzoSoms echt half verslaafd aan die dingen.
Alsof hij ergens wordt uitgenodigdquote:Op maandag 16 januari 2017 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Neem je ook altijd een mandarijntje mee als je een feestje hebt?
Nee, maar dat komt voornamelijk omdat ik nooit word uitgenodigd voor feestjes. Vorig jaar wel een keertje, was op zondagochtend en toen mocht ik alles schoonvegen. Toen leek het net alsof ik vrienden had, mooi moment.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Neem je ook altijd een mandarijntje mee als je een feestje hebt?
Nee, is voor mij gewoon snoepen.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Probeer je nu het roken teniet te doen?
Net te weinig om er echt plezier uit te halen, vind ik. Dan ben je net heerlijk aan het smikkelen, en dan is 'ie op. Nee, doe mij maar een grote volle zak, dat weet ik wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |