Geen spat veranderd zeker.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, die was vorige week even terug. Was lachen
niet iedereenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:53 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hoezo voeg je iedereen toe behalve mij
je liegtquote:Op maandag 16 januari 2017 18:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij binnenkort weer een half jaar weg gaat.
sowquote:Op maandag 16 januari 2017 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoorde dat Chai dat altijd wel is
Zie je posts die niet binnen de regels vallen, doe iedereen dan een plezier en negeer ze. Zet gewoon een topicreport (TR) of licht een moderator in, maar probeer niet op de user in kwestie in te gaan. Dat betekent ook dat het wordt gewaardeerd als je dergelijke posts niet gaan lopen quoten. Het probleem wordt daarmee alleen maar verergerd en topics verbaggeren in een mum van tijd.quote:
ik ook van jouquote:Op maandag 16 januari 2017 18:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zie je posts die niet binnen de regels vallen, doe iedereen dan een plezier en negeer ze. Zet gewoon een topicreport (TR) of licht een moderator in, maar probeer niet op de user in kwestie in te gaan. Dat betekent ook dat het wordt gewaardeerd als je dergelijke posts niet gaan lopen quoten. Het probleem wordt daarmee alleen maar verergerd en topics verbaggeren in een mum van tijd.
Inhammen hebben.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:52 schreef Mozy het volgende:
WCH/Tardis/Niels, pikken jullie deze zieke steek van de one and only Bradster.
je kan me echt makkelijk vinden hoorquote:
Nou, laat ik het zo formuleren: Ik ken alleen een vakkenvuller die meer carede omdat hij niet caredequote:
rim shotquote:Op maandag 16 januari 2017 18:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe me die van jou in dm dan voeg ik je niet toe maar kan ik wel ff fappen
Niet.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan me echt makkelijk vinden hoor
Ik hou me niet zo met uiterlijk bezig eigenlijk.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:52 schreef Mozy het volgende:
WCH/Tardis/Niels, pikken jullie deze zieke steek van de one and only Bradster.
ok spannendquote:Op maandag 16 januari 2017 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan me echt makkelijk vinden hoor
Ik kan jou wel gewoon vinden hoor en heb jou niet geblokkeerdquote:
Mad people be madquote:Op maandag 16 januari 2017 18:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Pseudologia phantastica is een bitch che sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |