Met een vergiet op zijn hoofd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Om Amerika nog verder in verwarring te brengen had hij op een Koran moeten gaan zweren.
Oh, ik vermoed sterk dat het deficit ineens niet meer belangrijk gaat zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met een vergiet op zijn hoofd.
Wat nog een interessante issue gaat worden het komende jaar is hoe Ryan en Trump er uit gaan komen met betrekking tot fors bezuinigen op medicare en het verlagen van de belastingen:
http://www.politico.com/story/2017/01/trump-ryan-medicare-233610
Ik heb mijn twijfels bij de bereidheid van de Republikeinen in het congres om dat te laten varen. Daarbij is het nu ook het uitgelezen moment om dit soort maatregelen door te drukken.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:10 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Oh, ik vermoed sterk dat het deficit ineens niet meer belangrijk gaat zijn.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 17-01-2017 om 15:30:19With all of the jobs I am bringing back into the U.S. (even before taking office), with all of the new auto plants coming back into our..... reageer retweet
Inderdaad Donald. Big league stuff. Tremendoustwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 17-01-2017 om 15:36:26country and with the massive cost reductions I have negotiated on military purchases and more, I believe the people are seeing "big stuff." reageer retweet
Dank je Obama voor het redden van GMtwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 17-01-2017 om 18:55:38Thank you to General Motors and Walmart for starting the big jobs push back into the U.S.! reageer retweet
Over het algemeen hoef je als president pas zorgen te maken over dat soort fratsen als de partij van je tegenstanders de meerderheid in het Congress heeft.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:54 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Je bent de Clinton impeachment over een blowjob vergeten?
Dit is ook echt weer typisch de VS.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Donald Trump to be sued by woman who accused him of sexual assault - Her lawyer, Gloria Allred, said her client had filed a lawsuit on Tuesday
Gloria Allred is een serieus te nemen advocaat met veel high profile cases achter haar naam. Ben benieuwd of ze een settlement zullen accepteren of niet en uiteraard wat er verder uit volgt.
Heh ja, qua timing in ieder geval zeker. Wat ik verder ook wel een mooi detail vind is dat de man van Kellyanne Conway destijds Bill Clinton aangeklaagd heeft wat uiteindelijk leidde tot zijn impeachment.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is ook echt weer typisch de VS.
Lijkt me dus eerder een politiek ''revanche'' van enig soort. Of gewoon geldwolven..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Heh ja, qua timing in ieder geval zeker. Wat ik verder ook wel een mooi detail vind is dat de man van Kellyanne Conway destijds Bill Clinton aangeklaagd heeft wat uiteindelijk leidde tot zijn impeachment.
Wat zijn dat een slechte verliezers zeg. Kom op man.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:09 schreef brokjespoes het volgende:
Vanmiddag waren het nog 42 "House Democrats" die niet naar de Zalving van God-Keizer Donald I in de schaduw van Zijn Muur van Vlees gingen, inmiddels zijn het er 52 - en de lijst, zij groeide voort.
http://www.huffingtonpost(...)ce0ee4b0c42cb1758e0c
Meh, weet niet, we zullen het moeten zien. Er zijn wel makkelijkere manieren om geld te verdienen dan het opnemen tegen de machtigste man van de aarde.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lijkt me dus eerder een politiek ''revanche'' van enig soort. Of gewoon geldwolven..
Ik vind veel van hun redenen behoorlijk valide hoor. Vergeet ook niet dat dit mensen zijn die de Classified-versie van het hack-rapport hebben gelezen en daarna ook nog eens een burgerrechten-icoon zagen worden aangevallen... ik zou ook niet meer gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat zijn dat een slechte verliezers zeg. Kom op man.
Ik vind het bijzonder onprofessioneel en nogal kleuter stampvoet gedrag. Ga daar gewoon heen en doe je beklag erna, ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:12 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Ik vind veel van hun redenen behoorlijk valide hoor. Vergeet ook niet dat dit mensen zijn die de Classified-versie van het hack-rapport hebben gelezen en daarna ook nog eens een burgerrechten-icoon zagen worden aangevallen... ik zou ook niet meer gaan.
Overigens hebben ze m.i. toch redelijk duidelijk aangegeven dat het niet ging om het feit dat de GodKeizer Republikein was, maar bv omdat ze geen zin hadden om voor iemand te juichen die het volk tegen zijn/haar eigen familie opzet.
Nou, als er daar ééntje als een kleuter staat te stampvoeten...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het bijzonder onprofessioneel en nogal kleuter stampvoet gedrag.
Dat is in de VS wel anders. Die gaan gewoon voor een settlement, veel grote bedrijven zijn daar ook bekend mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Meh, weet niet, we zullen het moeten zien. Er zijn wel makkelijkere manieren om geld te verdienen dan het opnemen tegen de machtigste man van de aarde.
Dat betekent niet dat ''jij'' het ook moet doen. If anything, zouden de democraten nu juist moeten laten zien dat zijn de professionals zijn en boven dat gedrag staan..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:18 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Nou, als er daar ééntje als een kleuter staat te stampvoeten...
Ik nijgde eerst ook naar jouw standpunt, maar toen bedacht ik me van .. waarom zou je als zwarte burgerrechten activist aanwezig zijn op de inauguratie van Trump?! Hij zou als president op zijn minst afstand moeten nemen van alle discriminerende handelingen en uitlatingen uit het verleden. Dat heeft hij volgens mij niet gedaan. Ik snap het vanuit die optiek wel en ik snap dan ook wel de anderen die daarin meegaan. Of het goed voor de beeldvorming is, is een tweede, hoewel daarbij zijn als klapvee wellicht ook niet goed voor de beeldvorming had geweest. Hoe dan ook is het bij mijn weten echt ongekend.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder onprofessioneel en nogal kleuter stampvoet gedrag. Ga daar gewoon heen en doe je beklag erna, ofzo.
Zoals bv Rep. John Lewis? Een clown?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:18 schreef Straatcommando. het volgende:
In het politieke spel aldaar zitten geen professionals. Ja, professionele clowns.
Als ik eerlijk ben ben ik niet zo goed bekend met de mensen daar, maar degene die ik hoor, zie, of over lees komen op mij altijd over als clownsquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:26 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Zoals bv Rep. John Lewis? Een clown?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |