abonnement Unibet Coolblue
pi_168210192
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:35 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk is de Switch gewoon een soort Nvidia Shield, maar dan met eigen library. Die controllers zijn ronduit lachwekkend. Komt er nou ook nog een nieuwe 3DS uit, want dat heb ik even gemist?
Hoop dat Nintendo weer een keer met een échte console komt, eentje die zich qua kracht kan meten met de grote jongens. Al heb ik die hoop inmiddels wel opgegeven }:| .
mensen die verbaasd zijn dat nintendo dat niet doet, moeten echt beter op letten.
nintendo geeft al jaren aan dat niet te gaan doen.
pi_168210261
quote:
onze nintendo kenner heeft zijn vonnis geveld.

brb even pre order annuleren.
pi_168210372
Braddie :')
pi_168210699
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:31 schreef isax het volgende:

[..]

mensen die verbaasd zijn dat nintendo dat niet doet, moeten echt beter op letten.
nintendo geeft al jaren aan dat niet te gaan doen.
Verbazing is niet het goede woord.
Vind het alleen persoonlijk wel jammer, de generatie Nintendo waar ik mee opgegroeid ben hadden altijd prima specs.

Nu is 720p de standaard voor de Switch, waar 4K en HDR een hele nieuwe range aan mogelijkheden gaat bieden de komende jaren. En reeds beschikbaar is bij de concurrentie.
Stel je een Kirby of Zelda voor in 4K met superfancy graphics, puur genot toch? _O_
blablablabla
pi_168210754
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Verbazing is niet het goede woord.
Vind het alleen persoonlijk wel jammer, de generatie Nintendo waar ik mee opgegroeid ben hadden altijd prima specs.

Nu is 720p de standaard voor de Switch, waar 4K en HDR een hele nieuwe range aan mogelijkheden gaat bieden de komende jaren. En reeds beschikbaar is bij de concurrentie.
Stel je een Kirby of Zelda voor in 4K met superfancy graphics, puur genot toch? _O_
nah, vind ik overrated.
pi_168210841
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Verbazing is niet het goede woord.
Vind het alleen persoonlijk wel jammer, de generatie Nintendo waar ik mee opgegroeid ben hadden altijd prima specs.

Nu is 720p de standaard voor de Switch, waar 4K en HDR een hele nieuwe range aan mogelijkheden gaat bieden de komende jaren. En reeds beschikbaar is bij de concurrentie.
Stel je een Kirby of Zelda voor in 4K met superfancy graphics, puur genot toch? _O_
Het interesseert de huidige fans niet, dus waarom dan nog moeite doen. De Nintendo waar wij mee zijn opgegroeid bestaat niet meer. ;)
ROBODEMONS..................|:(
  Designer dinsdag 17 januari 2017 @ 00:43:16 #157
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_168211355
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 00:06 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het interesseert de huidige fans niet, dus waarom dan nog moeite doen. De Nintendo waar wij mee zijn opgegroeid bestaat niet meer. ;)
Ja en dan maken ze straks een console die het snelste is van allemaal en dan is hij weer te duur voor iedereen.

Klagers gonna klaag. High performance thuisconsoles zijn dood, koop anders een PC.
🐙
  Designer dinsdag 17 januari 2017 @ 00:51:05 #158
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_168211429
quote:
1s.gif [b]Op maandag 16 januari 2017 23:58 schreef Elan het volgende:[/b

Nu is 720p de standaard voor de Switch,
Hoe kom je daar nou weer bij? Dat is alleen de resolutie van de tablet.

quote:
waar 4K en HDR een hele nieuwe range aan mogelijkheden gaat bieden de komende jaren. En reeds beschikbaar is bij de concurrentie.
Hmm. Yes. In cinematic 30fps.
🐙
pi_168211684
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 00:51 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Dat is alleen de resolutie van de tablet.

[..]

Hmm. Yes. In cinematic 30fps.
Switch kan via HDMI 1.4 in max 20 FPS, kun je toch eigenlijk geen 4K noemen?
Xbox komt sowieso met een beest van een console dit jaar. En weet niet welke steen jij onder leeft, maar de battle voor de beste graphics is gewoon nog aan de gang. Alleen participeert Nintendo daar al heel lang niet in :')

Leuke handheld, gay console. Ik zeg Wii U all over :P
blablablabla
  Designer dinsdag 17 januari 2017 @ 01:22:25 #160
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_168211779
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Switch kan via HDMI 1.4 in max 20 FPS, kun je toch eigenlijk geen 4K noemen?
Wie zei 4k?

quote:
Xbox komt sowieso met een beest van een console dit jaar. En weet niet welke steen jij onder leeft, maar de battle voor de beste graphics is gewoon nog aan de gang. Alleen participeert Nintendo daar al heel lang niet in :')
Nee, die consoles zijn gewoon dood. Leuk dat ze nog met elkaar vechten om de markt, maar de markt wordt steeds kleiner.



Dan is het misschien juist wel slim van Nintendo om met iets totaal anders te komen ipv de zetten van de concurrent te herhalen die steeds minder oplevert. Als je nieuwe dingen probeert zit niet altijd iedereen te wachten op wat je levert. Maar het lijkt me op de lange termijn een betere strategie.
🐙
pi_168212559
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:22 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Wie zei 4k?

[..]

Nee, die consoles zijn gewoon dood. Leuk dat ze nog met elkaar vechten om de markt, maar de markt wordt steeds kleiner.

[ afbeelding ]

Dan is het misschien juist wel slim van Nintendo om met iets totaal anders te komen ipv de zetten van de concurrent te herhalen die steeds minder oplevert. Als je nieuwe dingen probeert zit niet altijd iedereen te wachten op wat je levert. Maar het lijkt me op de lange termijn een betere strategie.
Jouw grafiek geeft een nogal vertekend beeld. Het is geen kwestie van staafdiagrammetjes bekijken en dan roepen dat de markt dood is. Ik zou vooral kijken wat er in staat.

De Wii valt weg in dat rijtje. Dat was succesvolle hardware, maar softwarematig een flop. De Wii U is al helemaal geflopt, dus die markt valt gewoon weg. De mensen die een Wii kochten, kopen zelden een Xbox of PS4.

De PS4 doet het duidelijk beter dan zijn voorganger. Daaruit kun je niet afleiden dat er geen markt meer is.

Verder, in 2016 vallen sales van de vorige generatie consoles helemaal weg (die zijn echt op) en is het ook duidelijk dat de 3DS outdated begint te raken.

Dus nee, hier kun je niet uit concluderen dat de markt op is. Sterker nog, de enige high powered consoles zijn die van Xbox en Playstation, en als je die in 2008 optelt en vergelijkt met 2015 en 2016 dan is de markt grofweg even groot. In 2008 verkochten ze samen bijna 22 miljoen units. In 2015 samen 24 miljoen. In 2016 samen 19 miljoen.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 07:48:33 #162
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168212662
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 07:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jouw grafiek geeft een nogal vertekend beeld. Het is geen kwestie van staafdiagrammetjes bekijken en dan roepen dat de markt dood is. Ik zou vooral kijken wat er in staat.

De Wii valt weg in dat rijtje. Dat was succesvolle hardware, maar softwarematig een flop. De Wii U is al helemaal geflopt, dus die markt valt gewoon weg. De mensen die een Wii kochten, kopen zelden een Xbox of PS4.

De PS4 doet het duidelijk beter dan zijn voorganger. Daaruit kun je niet afleiden dat er geen markt meer is.

Verder, in 2016 vallen sales van de vorige generatie consoles helemaal weg (die zijn echt op) en is het ook duidelijk dat de 3DS outdated begint te raken.

Dus nee, hier kun je niet uit concluderen dat de markt op is. Sterker nog, de enige high powered consoles zijn die van Xbox en Playstation, en als je die in 2008 optelt en vergelijkt met 2015 en 2016 dan is de markt grofweg even groot. In 2008 verkochten ze samen bijna 22 miljoen units. In 2015 samen 24 miljoen. In 2016 samen 19 miljoen.
Je bewijst zijn argumenten. In de power console markt zit geen groei. Dus doet Nintendo iets anders.

Daarnaast is de Wii een software monster geweest. Ruim 100 million sellers en totaal 916 miljoen sales.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168212770
Ik denk niet dat Nintendo kan concurreren met de twee andere consolebakkers. Dat weten ze zelf ook. Ik zou ook niet weten waarom je een derde identieke console zou willen. Er strijden er al twee om de graphics en timed-exclusives.

De mensen die voor graphics gaan kunnen beter een pc kopen dan een console namelijk :+ Dus dat Nintendo het in andere dingen zoekt snap ik wel. De Wii U was wat jammer (ondanks een goede line-up van games), maar de controller was te lomp en te gimmick (zie Star Fox die zo ongeveer dat touch screen en gyroscoop-gebeuren door de strot geduwd kreeg).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_168212905
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 07:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je bewijst zijn argumenten. In de power console markt zit geen groei. Dus doet Nintendo iets anders.

Daarnaast is de Wii een software monster geweest. Ruim 100 million sellers en totaal 916 miljoen sales.
Geen groei is iets anders dan dood. En je kunt niet spreken van geen groei als de sales van beide nieuwe consoles in de eerste jaren veel hoger liggen dan hun voorgangers. Met dat momentum is er zeker sprake van groei.

De Wii was een onverdeeld succes voor Nintendo, dus ik snap dat ze iets anders proberen. Echter, als je niet op safe speelt kun je ook gewoon een dikke flop produceren. Zie Wii U. Uiteindelijk wordt een console gedragen door zijn software en dat valt bij de Switch vooralsnog dik tegen. Ik ben bang dat dat een Wii U-scenario gaat worden.

En heeft de Wii-bezitter gemiddeld 9 games in bezit gehad? Dat lijkt me best wel veel, want ik ken veel mensen die er eentje hadden, maar niemand met meer dan 5 games. Het zal wel, maar dan zijn er een hoop mensen geweest die meer dan 20 games gehad moeten hebben om te compenseren voor de mensen die alleen Wii Sports hadden.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 08:34:32 #165
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_168212969
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 07:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je bewijst zijn argumenten. In de power console markt zit geen groei. Dus doet Nintendo iets anders.

Daarnaast is de Wii een software monster geweest. Ruim 100 million sellers en totaal 916 miljoen sales.
Dit dus. En zelfs als ik XBOX 360 + PS3 vergelijk met PS4 + Xbox one zie je krimp, niet eens alleen op het mobiele stuk (waar ik het door smartphones verwacht had)

Ik vraag me dan ook af of het aantal hardcore gamers nou aan het dalen is of dat de PC toch weer grond wint op dit vlak met games als LoL?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_168213128
Waarom zou je als consument willen dat Nintendo ook Sony en Microsoft na gaat doen? :?
pi_168213148
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 01:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Switch kan via HDMI 1.4 in max 20 FPS, kun je toch eigenlijk geen 4K noemen?
Xbox komt sowieso met een beest van een console dit jaar. En weet niet welke steen jij onder leeft, maar de battle voor de beste graphics is gewoon nog aan de gang. Alleen participeert Nintendo daar al heel lang niet in :')

Leuke handheld, gay console. Ik zeg Wii U all over :P
Xbox is dan ook haast dood doordat bijna niemand hun console koopt.

De switch kan gewoon 1080p en 60 FPS.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 08:56:48 #168
69994 seto
-|||--------|||-
pi_168213203
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 08:50 schreef Typisch het volgende:
Waarom zou je als consument willen dat Nintendo ook Sony en Microsoft na gaat doen? :?
Veel mensen zijn wel klaar met de gimmicks en willen gewoon mooie moderne versies van Nintendo-spellen, wel begrijpelijk.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_168213281
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 08:56 schreef seto het volgende:

[..]

Veel mensen zijn wel klaar met de gimmicks en willen gewoon mooie moderne versies van Nintendo-spellen, wel begrijpelijk.
Ik weet niet, maar de nieuwe Mario geeft mij toch wel een bobbel in deze kou.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 17 januari 2017 @ 09:07:23 #170
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_168213298
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar de nieuwe Mario geeft mij toch wel een bobbel in deze kou.
Ik val niet zo op mannen met snor.
pi_168213313
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik val niet zo op mannen met snor.
Bedenk je de prinses eens in haar skinny jeans
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 17 januari 2017 @ 09:08:14 #172
69994 seto
-|||--------|||-
pi_168213316
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar de nieuwe Mario geeft mij toch wel een bobbel in deze kou.
Dat kan natuurlijk, ik vond hem er ook wel tof uitzien.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 17 januari 2017 @ 09:11:44 #173
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_168213349
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 08:56 schreef seto het volgende:

[..]

Veel mensen zijn wel klaar met de gimmicks en willen gewoon mooie moderne versies van Nintendo-spellen, wel begrijpelijk.
Buiten de verwerkte motion controls in de joystick, vind ik deze console niet echt een hoog "gimmick" gehalte hebben. Het is niet alsof Nintendo ineens uit de lucht komt vallen met een bepaalde visie. Of zijn mensen de GBA koppeling met de Gamecube ook al vergeten? Ze hebben altijd al geëxperimenteerd met extra schermen als toevoeging van een spel en dat lijkt nu gewoon geëvolueerd te zijn naar een volwaardige console. Mede omdat de techniek er nu een stuk beter voor is dan 5 of 10 jaar terug.

We zullen zien hoe dit gaat lopen. Volgens mij loopt het al prima qua pre-orders. Het enige argument dat ik in mijn directe omgeving hoor is dat er te weinig spellen voor zijn bij launch. En dat vind ik wél een valide argument :).
  dinsdag 17 januari 2017 @ 09:12:47 #174
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_168213361
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Bedenk je de prinses eens in haar skinny jeans
pi_168213632
Ik snap dat Nintendo het in gimmicks zoekt in een wanhopige poging om een nieuwe niche markt aan te boren maar persoonlijk ben ik daar als volwassen man niet in geïnteresseerd. Misschien dat de Switch interessant is voor kids tijdens het speelkwartier. Zoals we vroeger op het schoolplein Mortal Kombat II speelden via de Game Boy system link cable. Ik denk dat volwassenen die nog Nintendo gamen zichzelf voor de gek houden.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')