Jawel, maar ik zit in de 1ste klas.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je rijdt waarschijnlijk niet vaak met de NS als je denkt dat hier spiegels hangen.
Fientastisch plan.quote:
Oké, doei.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is fijn voor ze, en omdat ik niet in VBL post verder ben ik niet welkom in deze SC? Zou tof zijn als de KLB mods ik noem een haags zo zouden behandelen toen hij begon te posten in de KLB SC. Flikker maar op naar VBL haags want daar hoor je en ik ga niks doen voor jou want de vaste users die meer in KLB posten zijn belangrijker. Jij bent tweederangs user.
Zou een fijn forum worden als elke mod zo redeneert over nieuwe users in zijn stukje forum. Man man man. Meten met twee maten, geweldig. Misschien moet je de regel dat iemand in VBL moet posten voor hij de SC in mag komen in de OP zetten, voorkomt een hoop misverstanden in de toekomst.![]()
Ik heb je niet in mijn contacten. Hopelijk zie je dat niet als teken van vijandigheid.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig zag ik je laatst staan, omdat je nog tussen mijn contacten staat van die ene keer dat ik je niet belde om af te zeggen voor onze date.
Maar eerlijk gezegd zie ik de toegevoegde waarde er niet zo van in om FOK!ers op de app te hebben, sorry.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:15 schreef TARDIS. het volgende:
OPROEP AAN ALLE KLB SC'ERS
Komt allen NU terug naar de KLB SC.
Dan moet ik ook gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
De meest verstandige post van de dag.
[..]
toen ik je laatst vroeg wanneer we gaan sexen negeerde je mequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we dat doen beste Jancees, samen?
Ik lees nooit posts van TARDIS. gelukkig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry heb al een fuckbuddyquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
toen ik je laatst vroeg wanneer we gaan sexen negeerde je me
En dat van TARDIS, moet je nagaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, dit geeft de burger moed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij mag blijven aangezien je een beschaafd medemens bent.
En ik?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij mag blijven aangezien je een beschaafd medemens bent.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je niet in mijn contacten. Hopelijk zie je dat niet als teken van vijandigheid.
Ik ben het met je eens dat onze vriendschap veel toevoegt aan FOK!
Opso wil je eerst sensueel met een fok stok om zien gaan voordat zij de jouwe verwentquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
toen ik je laatst vroeg wanneer we gaan sexen negeerde je me
Ik had hem verkleind in MS Paintquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom heb je nou weer zo'n onduidelijke UI
Jesus christ johannes sinds onze meet ben je wel ernstig on fire hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opso wil je eerst sensueel met een fok stok om zien gaan voordat zij de jouwe verwent
Jij pakte je kans niet gvdquote:
Ja maar hullie begonnenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ontzettend gezellig al die extra users hier
Behalve Catkiller dan. Als je aan Stijn komt dan kom je aan mij!
Ja hoor het is jouw SC.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Befbekje het volgende:
Mag ik even van iedereen de aandacht?
Ik zou het ontzettend opwindend vinden om zowel aan Stijn als aan jou te zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ontzettend gezellig al die extra users hier
Behalve Catkiller dan. Als je aan Stijn komt dan kom je aan mij!
Laat iemand een keer een fatsoenlijke UI voor je maken, want elke keer dat je er een hebt lijkt het gewoon HELEMAAL NERGENS opquote:
Vertel?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Befbekje het volgende:
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat iemand een keer een fatsoenlijke UI voor je maken, want elke keer dat je er een hebt lijkt het gewoon HELEMAAL NERGENS op
ook ik ken mijn grenzenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opso wil je eerst sensueel met een fok stok om zien gaan voordat zij de jouwe verwent
Ik vond je een tijdje wel echt leuk maar je bleek echt zo inhoudsloos te zijn, dikke afknapperquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als dit echt zo is baal ik tot Sint Juttemis.
TRquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
ook ik ken mijn grenzen
Opsonazi is een islamitische nazihoer
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Befbekje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Befbekje het volgende:
Mag ik heel, heel even van iedereen de aandacht?
Betaquote:
sodemieterquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond je een tijdje wel echt leuk maar je bleek echt zo inhoudsloos te zijn, dikke afknapper
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt maar ik ben gewoon mezelfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jesus christ johannes sinds onze meet ben je wel ernstig on fire hoor
[..]
Jij pakte je kans niet gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |