Weer zulk naar gedrag tegen iemand die gewoon normaal doet. Kunnen we niet gewoon normaal doen jongens? Geen TR gezet want gun Ajacied zijn vrijdagavondrust.quote:
Jij in je eentje kan een lege kamer nog gezellig makenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ontzettend gezellig al die extra users hier
Behalve Catkiller dan. Als je aan Stijn komt dan kom je aan mij!
Ik zou het zelfs verlangen om in je zitten. Ik had niet voor niks 30 euro over om jouw naam te mogen delen alsof we aan elkaar zaten in een liefdevolle, gepassioneerde worsteling.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het ontzettend opwindend vinden om zowel aan Stijn als aan jou te zitten.
Ja, kut dat dat niet doorgegaan is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het zelfs verlangen om in je zitten. Ik had niet voor niks 30 euro over om jouw naam te mogen delen alsof we aan elkaar zaten in een liefdevolle, gepassioneerde worsteling.
Hey Noel, leuk dat je hier ook weer bent.quote:
Frompagequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze, maar is op google al vrij klein
https://frompage2screen.f(...)13/08/download-4.jpg
Dit klopt wel maar ook jij kan er wat vanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij in je eentje kan een lege kamer nog gezellig maken
Sws, ik kom hier niet voor niets al jarenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey Noel, leuk dat je hier ook weer bent.
Green Street Hooligansquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dikke pil zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga het goede voorbeeld maar geven dan.. Ik ga even Oeroeg van Hella Haasse lezen en lekker wat muziekjes luisteren..
Tschussi..
Tschussiquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga het goede voorbeeld maar geven dan.. Ik ga even Oeroeg van Hella Haasse lezen en lekker wat muziekjes luisteren..
Tschussi..
Ik voel wel wat seksuele spanning in dit topicquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klopt wel maar ook jij kan er wat van
Ben begonnen met voetbal kijken dus ik voel me hier nu helemaal thuis.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef Pascalus het volgende:
wat is dat toch met al die rare users hier opeens
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een rare user? Ok, ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind noelgallagher dan wel weer een beetje een rare user
Ik ben voor PSV aangezien het zo slecht isquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef Zosk het volgende:
Zijn er nog Nederlandse clubs waar niemand voor is, dan kan ik wat makkelijker kiezen.
Excelsior.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef Zosk het volgende:
Zijn er nog Nederlandse clubs waar niemand voor is, dan kan ik wat makkelijker kiezen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Befbekje het volgende:
Hey..
Is het niet een idee dat iedereen alhier even Oeroeg van Hella Haasse gaat lezen?
Just a thought..
Hetzelfde geldt voor de rest van de clubs toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV aangezien het zo slecht is
aanrader?..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mwa.. Een novelle.. Valt te behapstukken..
De Chinese competitie zeker hahaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben begonnen met voetbal kijken dus ik voel me hier nu helemaal thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |