Ik had hem verkleind in MS Paintquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom heb je nou weer zo'n onduidelijke UI
Jesus christ johannes sinds onze meet ben je wel ernstig on fire hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opso wil je eerst sensueel met een fok stok om zien gaan voordat zij de jouwe verwent
Jij pakte je kans niet gvdquote:
Ja maar hullie begonnenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ontzettend gezellig al die extra users hier
Behalve Catkiller dan. Als je aan Stijn komt dan kom je aan mij!
Ja hoor het is jouw SC.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Befbekje het volgende:
Mag ik even van iedereen de aandacht?
Ik zou het ontzettend opwindend vinden om zowel aan Stijn als aan jou te zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ontzettend gezellig al die extra users hier
Behalve Catkiller dan. Als je aan Stijn komt dan kom je aan mij!
Laat iemand een keer een fatsoenlijke UI voor je maken, want elke keer dat je er een hebt lijkt het gewoon HELEMAAL NERGENS opquote:
Vertel?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Befbekje het volgende:
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat iemand een keer een fatsoenlijke UI voor je maken, want elke keer dat je er een hebt lijkt het gewoon HELEMAAL NERGENS op
ook ik ken mijn grenzenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opso wil je eerst sensueel met een fok stok om zien gaan voordat zij de jouwe verwent
Ik vond je een tijdje wel echt leuk maar je bleek echt zo inhoudsloos te zijn, dikke afknapperquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als dit echt zo is baal ik tot Sint Juttemis.
TRquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
ook ik ken mijn grenzen
Opsonazi is een islamitische nazihoer
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Befbekje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Befbekje het volgende:
Mag ik heel, heel even van iedereen de aandacht?
Betaquote:
sodemieterquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond je een tijdje wel echt leuk maar je bleek echt zo inhoudsloos te zijn, dikke afknapper
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt maar ik ben gewoon mezelfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jesus christ johannes sinds onze meet ben je wel ernstig on fire hoor
[..]
Jij pakte je kans niet gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |