Dat je dat niet snapt is precies de reden waarom je maar beter weg kunt gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iedereen lijkt je te haten en je noemt het 'onze sc'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga lekker hier, man..
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2017 22:12:45 ]
Dit was geen oprechte opmerking mbt je daadwerkelijke uiterlijk, maar gewoon een losse diss.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag me ook wel een berichtje sturen hoor als je het zo interessant vindtLijkt me erg gezellig
Slim dat je het door hebt, je mag door naar de universiteitquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh daarom wil zij lingerie shoppen met mij
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:12 schreef Befbekje het volgende:
Ben je ook home alone?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga lekker hier, man..![]()
Yass, goalszquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slim dat je het door hebt, je mag door naar de universiteit
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:12 schreef Befbekje het volgende:
Kan jij ook een beetje dansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga lekker hier, man..
Ja man.. Vriendinnetje naar Kopenhagen.. Bier en subwoofer.. Lekker man.. Ik denk dat ik vannacht even richting Tresor ga ofzo om dit alles hier voort te zettenquote:
Ik vroeg me al even af wat ik nu weer op mijn voorhoofd heb.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was geen oprechte opmerking mbt je daadwerkelijke uiterlijk, maar gewoon een losse diss.
Ik wil dit graag heel duidelijk hebben, aangezien ik niet graag of mensen hun uiterlijk praat.
Kom jij niet binnen johquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja man.. Vriendinnetje naar Kopenhagen.. Bier en subwoofer.. Lekker man.. Ik denk dat ik vannacht even richting Tresor ga ofzo om dit alles hier voort te zetten..
Toevallig zag ik je laatst staan, omdat je nog tussen mijn contacten staat van die ene keer dat ik je niet belde om af te zeggen voor onze date.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vroeg me al even af wat ik nu weer op mijn voorhoofd heb.
Desalniettemin heb ik wel eens de indruk dat je kijkt naar mijn foto (wat ik me erg goed kan voorstellen). Je mag me dan heus wel een berichtje sturen
Je rijdt waarschijnlijk niet vaak met de NS als je denkt dat hier spiegels hangen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:13 schreef GGMM het volgende:
Arme johannes, heeft nu waarschijnlijk in de spiegel zijn voorhoofd gecontroleerd.
Hou je muil :quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:15 schreef TARDIS. het volgende:
OPROEP AAN ALLE KLB SC'ERS
Komt allen NU terug naar de KLB SC.
Ik zou wel met jou appen hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig zag ik je laatst staan, omdat je nog tussen mijn contacten staat van die ene keer dat ik je niet belde om af te zeggen voor onze date.
Maar eerlijk gezegd zie ik de toegevoegde waarde er niet zo van in om FOK!ers op de app te hebben, sorry.
Dat is fijn voor ze, en omdat ik niet in VBL post verder ben ik niet welkom in deze SC? Zou tof zijn als de KLB mods ik noem een haags zo zouden behandelen toen hij begon te posten in de KLB SC. Flikker maar op naar VBL haags want daar hoor je en ik ga niks doen voor jou want de vaste users die meer in KLB posten zijn belangrijker. Jij bent tweederangs user.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste man.
Deze SC is over vier dagen vijf jaar oud. Als je graag wil weten waarom deze SC ontstond: het waren echte VBL-users die teveel in clubtopics aan het slowchatten waren. Daarom is deze SC gevormd en tot op de dag van vandaag zijn het allemaal users, die hier posten, ook in VBL posten. Jullie intenties om hier te posten zijn alleen gekomen door een klein voorvalletje.
Ik sta voor VBL en niet voor jouw gejank.
Doei, ik verspil hier geen woord extra aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |