Gewoon twee dagen wachten en je autisme is gerustgesteld.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn autisme speelt weer op. Ik zie veel nieuwe users. Zijn de benodigde lijsten al aangeleverd.
Ze bestormden onze SC. Wij die van hen. En nu is het een soort van gemixed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn autisme speelt weer op. Ik zie veel nieuwe users. Zijn de benodigde lijsten al aangeleverd.
Ariërs genoeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Zijn hier nog intelligente ariers hier of zijn jullie allemaal lelijk
Dat is erg optimistischquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon twee dagen wachten en je autisme is gerustgesteld.
Zelfs ik weet niet meer waar ik moet postenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze bestormden onze SC. Wij die van hen. En nu is het een soort van gemixed.
Geef toe, knapperds zijn meestal slimquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft intelligentie nou weer met uiterlijke schoonheid te maken
Zet m'n negersex post eens terug. Daar heb ik toestemming voor gehad van Donquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon twee dagen wachten en je autisme is gerustgesteld.
Die paste niet in het leasebudget. Maar ik heb wel een uitnodiging om daar binnenkort een proefritje mee te doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk wel die idiote versie met 550 pk ofzo. V6je alles
Ze waren helemaal verliefdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die paste niet in het leasebudget. Maar ik heb wel een uitnodiging om daar binnenkort een proefritje mee te doen.
Zolang je het niet worden ver voetbal hebt lekker hier blijvenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelfs ik weet niet meer waar ik moet posten
Ik denk dat het voor beide SC's een opluchting zal zijn als je gewoon uitlogt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelfs ik weet niet meer waar ik moet posten
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Wat ga je doen?Je maait het gras voor mijn voeten weg. Maar eh, hetzelfde als nu, alleen dan met aandelen en een betere jobtitle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
TT bokkenlul.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geef toe, knapperds zijn meestal slim
Ik kan het niet meer terugzettenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Zet m'n negersex post eens terug. Daar heb ik toestemming voor gehad van Don
Ben je me zat? Neem een FOK!abonnementquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor beide SC's een opluchting zal zijn als je gewoon uitlogt.
Jij ook, bedanktquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou nog veel plezier met de klb sc schatjes he doeidoei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |