Maatje. Ik heb goed nieuws zeg.quote:
zit zeer hier ook?quote:
Vertelquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maatje. Ik heb goed nieuws zeg.
Overigens ook mijn complimenten aan JC voor de tt. Erg smaakvol weer. Apprecieer ik ten zeerste.
Ik zal als ik in de buurt ben de trein onklaar maken en het lot een handje helpenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Als je nog een keer vast komt te zitten in den Haag neem gerust een bus richting Rijswijk voor een slaapplek![]()
En? Oprecht benieuwd. Al ga ik hem uiteindelijk niet rijden. Voorlopig althans.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoi! Het gaat niet lekker hier.
Je auto werd trouwens getest in de nieuwe grand tour
Complimenten JC.quote:
Clarkson reed tijdens de test naar de dealer om er een te kopenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En? Oprecht benieuwd. Al ga ik hem uiteindelijk niet rijden. Voorlopig althans.
Wat is je goede nieuws?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maatje. Ik heb goed nieuws zeg.
Overigens ook mijn complimenten aan JC voor de tt. Erg smaakvol weer. Apprecieer ik ten zeerste.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Clarkson reed tijdens de test naar de dealer om er een te kopen
Ik ben lelijk maar dat wist je al.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Zijn hier nog intelligente ariers hier of zijn jullie allemaal lelijk
Nieuwe baan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is je goede nieuws?
Over de TT was ik ook zeer lovend.
iets met negerinnensex. had net de broek uitquote:
Wat heeft intelligentie nou weer met uiterlijke schoonheid te makenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Zijn hier nog intelligente ariers hier of zijn jullie allemaal lelijk
Nice. Wat ga je doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |