quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer terugzetten.
Als mijn maatje onverhoopt niet kan nodig ik bij dezen jou uit. Is zo een netwerkding dat je met 10 van die dingen achter elkaar aan rijdt. Wel leuk denk ik.quote:
Definieer slim. Mensen waarvan de ogen al naar inteelt schreeuwen zijn natuurlijk verre van knap maar verder vind ik het een dubieuze stelling.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geef toe, knapperds zijn meestal slim
Neem ik wat tape mee om m'n erectie aan m'n buik te plakken en gas d'ropquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als mijn maatje onverhoopt niet kan nodig ik bij dezen jou uit. Is zo een netwerkding dat je met 10 van die dingen achter elkaar aan rijdt. Wel leuk denk ik.
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:
Hoe is 't met je oog?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Definieer slim. Mensen waarvan de ogen al naar inteelt schreeuwen zijn natuurlijk verre van knap maar verder vind ik het een dubieuze stelling.
Ik ben immers buitengewoon knap.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht.
En toen liet ze dus alles uit d'r bek vallen.
Een week geleden en daarna ging het vrij snel beter. Wel veel te vroeg weer gaan werken alleen. Een beetje zon en mijn oog stierf weer af gevoelsmatigquote:
Hou je er schade aan over?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een week geleden en daarna ging het vrij snel beter. Wel veel te vroeg weer gaan werken alleen. Een beetje zon en mijn oog stierf weer af gevoelsmatig
Sloggi aan en gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Neem ik wat tape mee om m'n erectie aan m'n buik te plakken en gas d'rop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |