hij compenseert dat gelukkigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:34 schreef Fred_B het volgende:
Die vrouw maakt nog een vrij normale indruk.
Iddquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die medewerkster van de sociale werkplaats lijkt me verstandiger dan die man
Dat gaat storm lopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:36 schreef Negentiendertig het volgende:
een joris-pannenkoek en een suus-pannenkoek?
Ja, vooral zandwinkels in die regio naar het schijnt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:37 schreef alpeko het volgende:
Ik heb zelf al een tijdje de droom om een koek en zopie tent te beginnen in Noord Sudan. Wat ik heb begrepen is er nog weinig concurrentie op dat gebied in die regio.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:37 schreef noodgang het volgende:
In Gambia zitten wel veel van die rijke EuropeseNederladnse Cougars toch?
Dit Rob Geus zou zeggen man man man kansloosquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
20k goodwill betalen voor een verlepte snackbar in Afrika
die komen voor een lekkere worst, niet voor pannenkoekenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:37 schreef noodgang het volgende:
In Gambia zitten wel veel van die rijke Nederladnse Cougars toch?
Kamperen is daar ook hip.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:37 schreef alpeko het volgende:
Ik heb zelf al een tijdje de droom om een koek en zopie tent te beginnen in Noord Sudan. Wat ik heb begrepen is er nog weinig concurrentie op dat gebied in die regio.
hahahaaaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:37 schreef alpeko het volgende:
Ik zit ook te denken aan het openen van een Subway vestiging of een Starbucks in Tanzania.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:37 schreef alpeko het volgende:
En komt daarna elk jaar voorbij in de "Weetjenog" rondequote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:39 schreef Negentiendertig het volgende:
Je bedenkt t toch niet he, een pannekoekenhuis beginnen in Gambia. Zoiets verzin je op een dronken nazomeravond en vergeet je de dag erna meteen weer.
Er zit een Subway in Dar es Salaamquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken aan het openen van een Subway vestiging of een Starbucks in Tanzania.
Ook een gat in de markt.
Maar ook geen kokosnotenbar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:40 schreef noodgang het volgende:
Ik zou in elk geval ook geen pannenkoekenrestaurant in Nederland gaan openen als ik hem was
Nou de donkerste lijkt wel op hem.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:40 schreef Cynix ® het volgende:
Die dochters zijn niet van hem en niet van haar, wat ik je brom.
Er wordt gefluisterd dat ze elkaar in een pannenkoekenrestaurant hebben ontmoet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:40 schreef rubbereend het volgende:
je vraagt je toch af waar die man en vrouw elkaar ontmoet hebben. Ze zien er zo niet uit als een match
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Er wordt gefluisterd dat ze elkaar in een pannenkoekenrestaurant hebben ontmoet.
Je zou zeggen dat hij sowieso niet zo goed met vrouwen matchtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:40 schreef rubbereend het volgende:
je vraagt je toch af waar die man en vrouw elkaar ontmoet hebben. Ze zien er zo niet uit als een match
Doen jullie dat niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:43 schreef rubbereend het volgende:
op de mond zoenen is wel een ding in die familie
Ik alleen met mijn vrouw.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
No way, hooguit een beetje luchtkussen.
Oh, dacht al.quote:
mijn vriendin, verder nietquote:
Ik zit te denken over een stamppottenrestaurant in Tobago. Ik kan niet koken maar ze weten daar toch niet hoe het hoort te smaken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken aan het openen van een Subway vestiging of een Starbucks in Tanzania.
Ook een gat in de markt.
Dan ken je mijn vrouw niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Toevallig! Ik ook alleen met jouw vrouw.
Ditquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:45 schreef Negentiendertig het volgende:
ongelooflijk dat ze 20k voor die graftyfuszooi hebben neergeteld.
Ja, met het zakelijke instinct gaat het wel lekker.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:45 schreef Negentiendertig het volgende:
Dat doe je in Lelystad ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:45 schreef Negentiendertig het volgende:
Alleen inventaris en goodwill he...dit stinkhol zelf is amper 10k waard.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:45 schreef Negentiendertig het volgende:
Dan nog, moet je zien zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen inventaris en goodwill he...dit stinkhol zelf is amper 10k waard.
Het hartje van die muisquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:47 schreef rubbereend het volgende:
als er ratten zitten er geen muizen
ojee een muis.....
ehm, wat klopt hier niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |