En als ze het nou nog perfect zou doen was er nog wel iets voor te zeggen, maar hier en daar hoorde ik toch een struikeltje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef Guanabana het volgende:
Waarom DIT nummer nou weer? Superleuk nummer hoor, maar toch niet om te laten horen hoe je zingt??
Dansen is altijd moeilijk icm zingen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Had het idee dat ze hiervoor wel eens beter zong, volgens mij ging veel energie ook in het dansen zitten
Lees even terugquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
MENSEN ZE STOND IN DR ONDERBROEK WAAROM ZEGGEN JULLIE DAAR NIKS VAN???
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
MENSEN ZE STOND IN DR ONDERBROEK WAAROM ZEGGEN JULLIE DAAR NIKS VAN???
Tenzij ie je niet mag, dan krijg je keihard een 4, hoe je ook je best doet. Lulquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:49 schreef iBenny het volgende:
Waylon zou zo'n docent waarbij je hoe dan ook wel een voldoende zou scoren als je wat inlevert
Sommige mensen zouden graag iets keihard van hem willen hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tenzij ie je niet mag, dan krijg je keihard een 4, hoe je ook je best doet. Lul
Je had toch al hapjes voorbereidt?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oh verdomme die pizza, alsof ik niet trek genoeg had
die gaat er echt niet uitquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:52 schreef -Magica- het volgende:
Leon komt nog in de dangerzone ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |