Boks !quote:
Tot nu toe ook de enige waarvoor ik me heb omgedraaid om te kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:41 schreef Greys het volgende:
Ze is de enige waarvan ik echt elk woord, elke lettergreep, goed wil horen. Ze trekt die aandacht zo goed naar haar zang.
Lekker expressiefquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Kirsten lacht ook zo hard net als dat ze zingt en doet.
Waarom zit je achterstevoren naar de tv?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tot nu toe ook de enige waarvoor ik me heb omgedraaid om te kijken.
Ze kijkt ook zo mooi in de camera als het moet. Zij geeft een pracht optreden, zo zelfverzekerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:41 schreef Greys het volgende:
Ze is de enige waarvan ik echt elk woord, elke lettergreep, goed wil horen. Ze trekt die aandacht zo goed naar haar zang.
Omdat mijn computer tegen de andere muur staat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zit je achterstevoren naar de tv?
Wat knap is, want ze is/was erg onzeker.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:43 schreef ato het volgende:
[..]
Ze kijkt ook zo mooi in de camera als het moet. Zij geeft een pracht optreden, zo zelfverzekerd.
Ik denk dat ie nog zijn vingers in de oren doet, als laatste stuiptrekkingquote:
Waardeloze keuze iddquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef Guanabana het volgende:
Waarom DIT nummer nou weer? Superleuk nummer hoor, maar toch niet om te laten zien hoe je zingt??
Umm?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef iBenny het volgende:
Een liedje over de saxofoon waarin geen saxofoon is te horen
Terecht!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tot nu toe ook de enige waarvoor ik me heb omgedraaid om te kijken.
Meer een tochtstrip.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |