Nee, het blijft hetzelfde. Wel bruin, niet veel, maar wel constant. Verder voel ik me wel zwanger, maarja, wat zegt het? Kan me niet voorstellen dat als het zo continu is, dat het dan iets onschuldigs is? Dus tja, niet relaxed.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:29 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dankje!succes vandaag met je operatie
[..]
Hoe is het nu met jou? Is het bruinverlies al wat minder of gestopt?
Helpt het als je je bedenkt dat je werkgever er baat bij heeft dat jij overeind blijft? Zo'n volle lesdag is al zwaar als je niet zwanger bent, laat staan nu. Probeer echt concrete afspraken te maken hoor, je moet nog even en het zou jammer zijn als je zwangerschap moeilijker wordt doordat je over je grenzen heen bent gegaan.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:46 schreef Franny_G het volgende:
Lemijn, je vat de kern precies goed. Elke keer weer bedenken waar precies mijn grenzen liggen en dat ook aangeven, vind ik erg moeilijk. Bedankt voor het meedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:42 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb vanmiddag de eerste afspraak bij de gyneacoloog gehad, met 15.4. Geen opmerkingen gehad dat dat te laat zou zijn. Heel vriendelijke en duidelijke arts (heeft ook de drieling van m'n schoonzusje begeleid, dus dan moet dit een eitje zijn). Moet elke twee weken voor controle komen. Baby's deden het qua hartslag en beweging goed, vanaf volgende keer krijgen we echte echoafspraken. Moet voor de 20 weken echo wel naar het LUMC. Ook gelijk maar even doorgegeven bij m'n zorgverzekering en kraamzorg geregeld. Wel vreemd dat ik daar niet aan kon geven dat het om een tweeling gaat, lijkt me voor hen toch wel nuttige informatie zowel qua werkdruk als qua planning. Bel ze nog wel even na als ik de bevestiging heb ontvangen.Fijn dat ze het goed doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lijkt me veel vermoeienderquote:Op donderdag 19 januari 2017 07:42 schreef tombolafan het volgende:
Oooh lekker SQ! Hier morgen laatste kantoorartikelen
Gastouder kindjes komen wel nog 2 dagen maar dat is te overzien
1 gaat naar school en de andere is bijna 2 en slaapt nog overdag dus dan heb ik een rustmoment.quote:Op donderdag 19 januari 2017 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat lijkt me veel vermoeienderof zijn ze al groot en gaan ze al naar school?
zeker spannend! Hoe laat mag je?quote:Op donderdag 19 januari 2017 07:54 schreef Vieve6 het volgende:
Morgen hebben we de 20weken echo, spannend....
Al vroeg, 8.30u, dus dat is wel fijn!quote:Op donderdag 19 januari 2017 07:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeker spannend! Hoe laat mag je?
oh zeker lekker!quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:18 schreef Vieve6 het volgende:
[..]
Al vroeg, 8.30u, dus dat is wel fijn!
Oh fijn herkenning! Precies dat allemaal iddquote:Op donderdag 19 januari 2017 08:52 schreef tombolafan het volgende:
Tweedle hier ook vooral t omdraaien in bed dat echt pijnlijk is ja... En de startpijn
Oh en ik vergeet t steeds, dus dan denk ik 'even dit doen... AUW!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kussen helpt hier ook wat jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 08:59 schreef Tweedledee het volgende:
[..]
Oh fijn herkenning! Precies dat allemaal idd![]()
Vervelend voor je!
Met een kussen tussen m'n benen slapen helpt naar mijn idee een klein beetje.
In de loop vd dag gaat het wat beter en 's avonds is het weer prut. Ik kan er ook niet bij om een spier oid te masseren, zit te diep. Kijken of ik vandaag nog tijd vind om ff in bad te gaan, misschien dat warmte wat helpt.
In principe heb je de keuze tussen een versie of afwachten. Als je gaat afwachten, zijn er een paar mogelijkheden:quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:49 schreef marel88 het volgende:
Logisch dat die emotionele momenten zo de kop op kunnen steken tijdens een zwangerschap, Hilz en SQ. Het is gewoon verdrietig als twee mensen waar je veel van houdt elkaar niet meer kunnen leren kennen. En al die hormonen helpen ook niet mee.
voor jullie!
Laatste (echte) werkdag voor SQ!
Meldplicht voor Wup! Ik over twee dagen, maar dat ga ik niet waarmaken hoor. Tegen de tijd dat ik tijd heb voor Fok is het 11 u![]()
Wij hadden net liggingsecho, we hebben een dwarsligger. Rug boven, hoofd links, kontje rechts. Nu in dubio wat te doen. Verloskundige stelt voor om te kijken of we "een duwtje kunnen geven" richting hoofdligging. Omdat het niet echt in stuit ligt durven ze dat op de praktijk wel aan. Ik vind dat best spannend, heb toch wat horrorverhalen in m'n achterhoofd. Iemand ervaring? Wat zijn alternatieven?
Verder vooral goed nieuws, kindje goed op groei ivm 20-wekenecho, goeie hartslag en voldoende vruchtwater. Ik mooie bloeddruk. Toch eenwaard, maar ik voel me een beetje
Jup. Mijn ondergoed is al wekenlang drijfnat als ik m'n inlegkruis xxl achterwege laat. Hoort er bijquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:59 schreef Luke83 het volgende:
Hilz, ben zelf verder niet echt bijgelovig, maar dit klinkt op de een of andere manier ook wel "mooi". Misschien haar afscheidscadeau:)
Misschien een beetje onsmakelijke vraag, maar mensen ervaring met opeens erg veel waterige afscheiding rond 24 weken? Ben al bij de VK geweest, was beetje bang dat het vruchtwater was, maar volgens haar is alles oké. Ik maak me toch wat ongerust vooral icm baby weinig voelen:(
Betekent dat ook geen afscheidsborrel voor je en een mand met cadeautjes enzo?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Het nadeel van een kantoorbaan met weinig "vaste" werkzaamheden en een overdracht die al gedaan is is dat je je anderhalve dag voor je verlof al helemaal de griebels verveelt.
Ik ga zo maar naar huis denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |