Ik ben ook geweest vandaag! Hebbie al een stijve arm?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:06 schreef Sylver_ het volgende:
Vandaag kinkhoestvaccinatie gehaald. Moest hier idd via de GGD
Ik kwam er vandaag achter dat fietsen niet meer gaat. In ieder geval niet met een bijna 17kg peuter achterop.
Vorige keer heb ik nog tot 36 weken gefietst, maar nu met 30 weken na 3 keer trappen een harde buik, last van mijn banden en doordat baby onder mijn rechter rib zit te drukken kon ik geen comfortabele houding meer vinden. Dat was een lang half uurEn toen moest ik ook nog terug ...
Balen Sylver! Heb je een auto of lukt lopen nog? Hier gaat fietsen nog goed, zelfs met peuter voorop. En daar ben ik heel blij mee want geen auto en lopen gaat niet meer zo goed...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:06 schreef Sylver_ het volgende:
Vandaag kinkhoestvaccinatie gehaald. Moest hier idd via de GGD
Ik kwam er vandaag achter dat fietsen niet meer gaat. In ieder geval niet met een bijna 17kg peuter achterop.
Vorige keer heb ik nog tot 36 weken gefietst, maar nu met 30 weken na 3 keer trappen een harde buik, last van mijn banden en doordat baby onder mijn rechter rib zit te drukken kon ik geen comfortabele houding meer vinden. Dat was een lang half uurEn toen moest ik ook nog terug ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Tijdens de opname is die naar 2.7 gezakt maar zou nog voldoende zijn. Heb over 1.5 week weer een afspraak en wil het dan wel laten nakijken want mij zit het niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:23 schreef tombolafan het volgende:
Je 'hoeft' t vaccin niet te halen natuurlijk Sam, maar vind je t zelf niet veiliger, als t heerst bij je in de buurt, en je t nu niet hebt? Ik vind t een apart advies...
Sterkte verder. Is je baarmoedermond nog een beetje op goede lengte gebleven?
Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het gewoon met clomid gelukt isquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Uiteindelijk 150 mg met moeite! Als het deze poging niet raak was, moest ik gaan spuiten
Niks. Beetje stijf gevoel als je je arm optilt. En aanraakt voelt het als een blauwe plekquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb donderdag de vaccinatiehebben jullie er veel last van dames?
Gisteravond idd een stijve armquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:16 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ben ook geweest vandaag! Hebbie al een stijve arm?Balen van het fietsen! Moet je vaak en veel fietsen?
Dankje!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het gewoon met clomid gelukt is
Hoe is het nu met jou? Is het bruinverlies al wat minder of gestopt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |