Nee, het blijft hetzelfde. Wel bruin, niet veel, maar wel constant. Verder voel ik me wel zwanger, maarja, wat zegt het? Kan me niet voorstellen dat als het zo continu is, dat het dan iets onschuldigs is? Dus tja, niet relaxed.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:29 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dankje!succes vandaag met je operatie
[..]
Hoe is het nu met jou? Is het bruinverlies al wat minder of gestopt?
Helpt het als je je bedenkt dat je werkgever er baat bij heeft dat jij overeind blijft? Zo'n volle lesdag is al zwaar als je niet zwanger bent, laat staan nu. Probeer echt concrete afspraken te maken hoor, je moet nog even en het zou jammer zijn als je zwangerschap moeilijker wordt doordat je over je grenzen heen bent gegaan.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:46 schreef Franny_G het volgende:
Lemijn, je vat de kern precies goed. Elke keer weer bedenken waar precies mijn grenzen liggen en dat ook aangeven, vind ik erg moeilijk. Bedankt voor het meedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:42 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb vanmiddag de eerste afspraak bij de gyneacoloog gehad, met 15.4. Geen opmerkingen gehad dat dat te laat zou zijn. Heel vriendelijke en duidelijke arts (heeft ook de drieling van m'n schoonzusje begeleid, dus dan moet dit een eitje zijn). Moet elke twee weken voor controle komen. Baby's deden het qua hartslag en beweging goed, vanaf volgende keer krijgen we echte echoafspraken. Moet voor de 20 weken echo wel naar het LUMC. Ook gelijk maar even doorgegeven bij m'n zorgverzekering en kraamzorg geregeld. Wel vreemd dat ik daar niet aan kon geven dat het om een tweeling gaat, lijkt me voor hen toch wel nuttige informatie zowel qua werkdruk als qua planning. Bel ze nog wel even na als ik de bevestiging heb ontvangen.Fijn dat ze het goed doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lijkt me veel vermoeienderquote:Op donderdag 19 januari 2017 07:42 schreef tombolafan het volgende:
Oooh lekker SQ! Hier morgen laatste kantoorartikelen
Gastouder kindjes komen wel nog 2 dagen maar dat is te overzien
1 gaat naar school en de andere is bijna 2 en slaapt nog overdag dus dan heb ik een rustmoment.quote:Op donderdag 19 januari 2017 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat lijkt me veel vermoeienderof zijn ze al groot en gaan ze al naar school?
zeker spannend! Hoe laat mag je?quote:Op donderdag 19 januari 2017 07:54 schreef Vieve6 het volgende:
Morgen hebben we de 20weken echo, spannend....
Al vroeg, 8.30u, dus dat is wel fijn!quote:Op donderdag 19 januari 2017 07:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeker spannend! Hoe laat mag je?
oh zeker lekker!quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:18 schreef Vieve6 het volgende:
[..]
Al vroeg, 8.30u, dus dat is wel fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |