Ik heb m'n best gedaan om het te onthouden, maar ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:55 schreef rival het volgende:
Meteen hele bed moeten verschonen
Nee, vertel?
In mijn ogen is zo'n inzamelcontainer bedoeld om je kleding in te droppen en dat dit dan weggegeven wordt ipv verkocht.. Als ik voor dat laatste wil gaan breng ik het zelf wel naar de kringloopquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:42 schreef Allures het volgende:
Hoe is een kringloopwinkel commercieel? Zo ver ik weet hebben die geen winstoogmerk
En je weet het nu toch? Dan breng je het voortaan rechtstreeks naar het leger des heils of zo
En? Heeft ie t gedaan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OJ SimpsonGoede docu
Heeft me tot het einde geboeid
De inhoud van de container kwam toch terecht bij de boeren die het op hun grond gooide?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In mijn ogen is zo'n inzamelcontainer bedoeld om je kleding in te droppen en dat dit dan weggegeven wordt ipv verkocht.. Als ik voor dat laatste wil gaan breng ik het zelf wel naar de kringloopVind dit een beetje de omgekeerde wereld
Ik denk zelf van niet omdat er te weinig bloed op hem zat. 1 spatje toch op de handschoen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit zeker weten
Stuur even deze kant op, ik wil in de sneeuw lopenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:07 schreef DjRex89 het volgende:
Mega sneeuwbui hier uit het niks, er lag nog geen sneeuw hier in Eindhoven iig
En in z'n auto toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk zelf van niet omdat er te weinig bloed op hem zat. 1 spatje toch op de handschoen?
Ik denk, op basis van de weinige informatie die we hebben over de bewijzen, dat hij erin is geluist door een blanke agentquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk zelf van niet omdat er te weinig bloed op hem zat. 1 spatje toch op de handschoen?
Het is echt prachtig nuquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:17 schreef DrMarten het volgende:
Best laagje sneeuw hier. Moet straks eigenlijk aan de studie, maar krijg de neiging om straks eerst even het park in te wandelen.
De kringloop waar ik het meest kwam sponsorde weer een goed doel..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In mijn ogen is zo'n inzamelcontainer bedoeld om je kleding in te droppen en dat dit dan weggegeven wordt ipv verkocht.. Als ik voor dat laatste wil gaan breng ik het zelf wel naar de kringloopVind dit een beetje de omgekeerde wereld
Eerst koffie en ontbijtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is echt prachtig nuMet de blauwe lucht en het zonnetje erbij
I know, maar dat zal in het park dus niet zo zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerst koffie en ontbijt
Waar auto's hebben gereden is het wel al een enorme papzooi.
Ja ik heb ook niks tegen de kringloopquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De kringloop waar ik het meest kwam sponsorde weer een goed doel..
En dan kun je met geld toch uit meer vormen van hulp kiezen, dan alleen een kledingstuk..
Ja maar net noem je het de omgekeerde wereld terwijl het dus juist een verder uitgewerkte wereld is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niks tegen de kringloopAlleen is het idee van zo'n inzamelcontainer voor mij dat het dan uiteindelijk voor niks weggeven wordt aan mensen die echt niks anders hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |